Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-20
Wrocław: AM/AZ/PE-PN-36/ 09 część A i B
Numer ogłoszenia: 246072 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AM/AZ/PE-PN-36/ 09 część A i B.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa w Części A: 5 (pięciu) Unitów stomatologicznych o parametrach i z wyposażeniem określonym w zał. 2A do Siwz; a w Części B: 2 (dwóch) Autoklawów klasy B o parametrach i z wyposażeniem określonym w zał. 2B do Siwz a także ich montaż i uruchomienie w Katedrze i Zakładzie Stomatologii Zachowawczej i Dziecięcej Wydziału Lekarsko Stomatologicznego AM przy ul. Krakowskiej 26, we Wrocławiu. Zakup finansowany jest za środki pomocowe Mechanizmu Finansowego EOG w ramach Projektu nr PL -0395 pn. Ochrona przed próchnicą wyrzynających się zębów pierwszych trzonowych u dzieci 2. Zamawiający wymaga by oferowane urządzenia ( A lub B) wraz z wyposażeniem były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz.896 ze zm) albo jeżeli urządzenia są sprowadzane do Polski pierwszy raz, aby posiadały znaki CE lub deklarację zgodności ze znakami CE wystawioną przez producenta. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia. 4. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór -zał. nr 1 do Siwz) ogólną cenę realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części A lub części B wraz z dostawą do miejsca użytkowania, uruchomieniem i szkoleniem użytkowników w zakresie obsługi oraz gwarancją min. 24 miesięczną. Cena realizacji niniejszego zamówienia w każdej części A i B - jest ceną ryczałtową..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne 33.19.11.10 - Autoklawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu AM/AZ/ PE-PN-36/ 09 część A i część BIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych tj. : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ W POSTĘPOWANIU NR : PE- PN-36/ 09 Załącznik nr 1A lub 1B - Formularz ofertowy; z ceną przedmiotu zamówienia A lub B Załącznik nr 2A lub 2B - Arkusze informacji technicznej z wyszczególnionymi parametrami granicznymi odpowiednio w części A - 5 Unitów stomatologicznych z wymaganym wyposażeniem (zał. 2A do Siwz); a w Części B : 2 Autoklawów typu B z wymaganym wyposażeniem (zał. 2B do Siwz), zawierające odpowiedzi Wykonawcy o funkcjach i parametrach oferowanych urządzeń, wskazujące co najmniej na spełnienie ich parametrów granicznych. Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych ( wzór przedstawiony w SIWZ); Załącznik nr 4 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp ( wzór przedstawiony w SIWZ); Załącznik nr 5 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w formie czytelnej kserokopii) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Załącznik nr 6- Oświadczenie Wykonawcy o oferowaniu w złożonej ofercie (A lub B) jedynie urządzeń z wyposażeniem dopuszczonym do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami - ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz.896 ze zm). Wykonawca w razie wyboru jego oferty przedłoży na żądanie Zamawiającego wpis do rejestru wyrobów medycznych każdego oferowanego urządzenia, albo jeżeli nie istniał obowiązek wpisu do w/w rejestru przedstawi znaki CE albo deklarację zgodności ze znakiem CE każdego oferowanego urządzenia z wyposażeniem, wystawionych przez producenta. Załącznik nr 7 - Akceptacja warunków umownych, zawartych w Siwz w projekcie umowy; Załącznik nr 8- Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Załącznik nr 9 - wzór oświadczenia, na podstawie art. 96 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.), o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w zał. 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ani nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 23.1. Pzp.) wówczas oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. Każdy z Partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp. i złożyć dokumenty wymienione w zał. 4, 5, 8 i 9 ( jeżeli dotyczy). Natomiast dokumenty wymienione w zał. 1, 2, 3, 6, 7 mogą być wspólne i podpisane przez ustanowionego pełnomocnika lub łącznie przez wszystkich Partnerów; Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art.23 ust. 1, została wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl link przetargi - projekty zewnętrzne nr PE-PN-36/09 część A lub B.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.am.wroc.pl link przetargi - projekty zewnętrzne nr PE-PN-36/09 część A lub B.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: pok. nr 31 / 32 Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu, 50- 368 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt PL0395 finasowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MF EOG).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: AM/AZ/ PE-PN-36/ 09 część A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 5 (pięciu) Unitów stomatologicznych o parametrach i z wyposażeniem określonym w zał. 2A do Siwz;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: AM/AZ/ PE-PN-36/ 09 część B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w Części B: 2 (dwóch) Autoklawów klasy B o parametrach i z wyposażeniem określonym w zał. 2B do Siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem unitów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa materiałów stomatologicznych i wierteł stomatologicznych dla potrzeb SZPZLO Warszawa - Mokotów przez okres 12 miesięcy w podziale na zadania
więcej: Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.