To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-20
Luzino: ROZBUDOWA PARKINGU PRZY GMINNYM OŚRODKU KULTURY ORAZ REMONT NAWIERZCHNI PLACU APELOWEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W LUZINIE
Numer ogłoszenia: 246105 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211347 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA PARKINGU PRZY GMINNYM OŚRODKU KULTURY ORAZ REMONT NAWIERZCHNI PLACU APELOWEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W LUZINIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: rozbudowa parkingu dla samochodów osobowych przy Gminnym Ośrodku Kultury oraz remont nawierzchni placu apelowego przy Szkole Podstawowej w Luzinie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na niżej wymienione części postępowania: Część nr 1 - Rozbudowa parkingu dla samochodów osobowych przy Gminnym Ośrodku Kultury w Luzinie Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej (w przedmiotowej części postępowania), obejmuje w szczególności: budowę parkingu o powierzchni 625,0 m2 dla samochodów osobowych na odcinku od 1+10,0 do 1+47,5 wraz z drogą dojazdową i drogą manewrową na odcinku od 0+00,0 do 0+22,0, budowę chodnika o powierzchni 122,0 m2 oraz montaż dwóch słupów oświetleniowych z oprawami. Uwaga! W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia został zmniejszony do zakresu określonego w załączonym do SIWZ projekcie budowlano-wykonawczym, nie należy uwzględniać przedmiaru robót zawartego w tymże projekcie. Wycenie podlega przedmiar robót załączony oddzielnie do niniejszej SIWZ. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść Dokumentacji Technicznej! Część nr 2 - Remont nawierzchni placu apelowego przy Szkole Podstawowej w Luzinie. Zakres przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej (w przedmiotowej części postępowania), obejmuje w szczególności: mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o powierzchni 18,50 m2, rozebranie płyt betonowych 50x50x7 o powierzchni 398,90 m2, rozebranie obrzeży 8x30 w ilości 25,70 m, regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych w ilości 1 szt., rozebranie ławek 16,00 m, wywiezienie gruzu w ilości 32,70 m3, mechaniczne wykonanie koryta o powierzchni 618,74 m2, wykonanie ław pod obrzeża w ilości 0,70 m3, ustawienie obrzeży w ilości 10 m, wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm z piasku średniego o powierzchni 618,40 m2, wykonanie podbudowy o grubości 15 cm z kruszywa łamanego o powierzchni 618,74 m2, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3 cm o powierzchni: kostka koloru czerwonego 224, 14 m2, kostka koloru szarego 394,60 m2. Szczegółowy zakres prac określony został w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, która zawiera: dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie wbudowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów i urządzeń. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w Dokumentacji Technicznej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w Dokumentacji Technicznej. Dopisuje się wyraz lub równoważny do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w Dokumentacji Technicznej. Wszystkie zapisy SIWZ należy rozpatrywać łącznie z opisem technicznym zawartym w Dokumentacji Technicznej. W sytuacji, gdy wymagania w SIWZ przekraczają wymagania zawarte w normach, zastosowanie mają postanowienia zawarte w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest przy współudziale środków finansowych z Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadającej warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi realizowanej w ramach Programu, osi 4 Leader, objętej programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Rozbudowa parkingu dla samochodów osobowych przy Gminnym Ośrodku Kultury w Luzinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MS BRUKI Mirosław Sirocki, ul. Młyńska 34, 84-242 Luzino, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133314,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105009,28
Oferta z najniższą ceną: 105009,28 / Oferta z najwyższą ceną: 135829,17
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Remont nawierzchni placu apelowego przy Szkole Podstawowej w Luzinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MS BRUKI Mirosław Sirocki, ul. Młyńska 34, 84-242 Luzino, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117035,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61338,51
Oferta z najniższą ceną: 61338,51 / Oferta z najwyższą ceną: 89354,80
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.