Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-09
Wrocław: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ HIGIENY I ESTETYKI PRZYGOTOWANIA I PODAWANIA POSIŁKÓW
Numer ogłoszenia: 24611 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 261 656 244, faks 261 656 228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ HIGIENY I ESTETYKI PRZYGOTOWANIA I PODAWANIA POSIŁKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 135 000 euro na dostawę środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowania i podawania posiłków; ŻYWN/119/2016.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.11.00 - Środek do mycia rąk 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 44.17.40.00 - Folia 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 33.76.40.00 - Serwetki papierowe 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.82.00.00 - Środki organiczne powierzchniowo czynne 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 37.82.30.00 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 39.22.43.20 - Gąbki 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza 39.83.12.20 - Środki odtłuszczające 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 18.14.10.00 - Rękawice robocze 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.56.00 - Świece 39.52.58.10 - Ściereczki do polerowania 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum); 2. Szczegółowe opisy i zdjęcia lub wizerunki przedstawiające wygląd faktyczny wszystkich oferowanych produktów, a dodatkowo dla pozycji nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 10, nr 15, nr 16, nr 22, nr 23, nr 24, nr 25, nr 26, nr 27, nr 35, nr 36, nr 37, nr 38, nr 39, nr 40, nr 41, nr 42, nr 63, nr 64, nr 65, nr 66, nr 70, nr 71 określenie cech fizykochemicznych, dozowania, zastosowania i sposobu użycia. Zdjęcia lub wizerunki, należy sporządzić w sposób umożliwiający Zamawiającemu odczytanie etykiet fabrycznych na oferowanych produktach; 3. Decyzja Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wydaną na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) - dot. poz. nr 1 (tj. środek do mycia i dezynfekcji powierzchni - produkt biobójczy), poz. nr 2 (tj. proszek do dezynfekcji) i poz. nr 3 (tj. tabletki do dezynfekcji powierzchni). 4. Oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu się na czas stosowania dostarczonych płynów, do bezpłatnego zamontowania i serwisowania urządzeń dozujących wskazanych przez Zamawiającego 10 (słownie: dziesięciu) maszynach myjących (wg wzoru zawartego w załączniku nr 5 do SIWZ); 5. Oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu się do nieodpłatnego przeprowadzenia serwisu zamontowanych urządzeń dozujących raz na kwartał oraz dokonaniu ich naprawy w przypadku awarii w czasie nie przekraczającym 24 godzin od zgłoszenia ze strony Zamawiającego (wg wzoru zawartego w załączniku nr 6 do SIWZ); 6. Dla poz. 35 (tj. płyn do ręcznego mycia naczyń) - zaświadczenie producenta o biodegradacji związków powierzchniowo czynnych; 7. Dla poz. nr 1, nr 10, nr 23, nr 38 - certyfikat ISO 9001, ISO 14001 lub równoważny o wytycznych nie mniejszych niż zawarte w certyfikatach ISO 9001, ISO 14001 w zakresie producenta ww. asortymentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W-w, ul. Obornicka 100-102,bud.2,pok. 101 lub pocztą po dokonaniu przelewu. Opł. 14,39 zł, prośby na fax: 261656228, przelew: 62 1010 1674 0001 2722 3100 0000, tyt. ŻYWN/119/2016.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny HACCP
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- Dostawa artykułów chemicznych i gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej w Goślicach na 2025 rok
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.