Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-10
Lębork: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 246136 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 2, ul. P. Skargi 52, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8621728, fax 059 8621728.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim2.lebork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnosciowych do stolówki szkolnej w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2008 r.z możliwością składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.2. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty ( załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia): 1.1. Wypełniony formularz ofertowy i asotrymentowo -cenowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.- dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt 1.2. rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia a potwierdzającym spełnienie wymaganego warunku określonego w pkt 1.1. rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Oświadczenie , że osoby które zajmują się dostawą towaru posiadają aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6.Oświadczenie potwierdzające, że oferowane artykuły są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawa o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz że wykonawca rozpoczął wdrażanie systemu HCCP w zakładzie- załącznik nr 5 1.7.Oświadczenie o ważności oferty przez 30 dni - załącznik nr 6 1.8. Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu warunków w niej określonych - załącznik nr 7 1.9. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.10 Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim2.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 2 84-300 Lębork ul. P.Skargi 52.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Gimnazjum Nr 2 84-300 Lębork ul. P.Skargi 52 pok. nr 30 (gab. intendenta).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kategoria CPV: 15100000-9 dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wołowina b/k kg 300 2. Schab b/k kg 400 3. Szynka b/k kg 400 4. Łopatka b/k kg 700 5. Karkówka b/k kg 400 6. Kiełbasa zwyczajna kg 150 7. Boczek świeży kg 250 8. Kości wieprzowe kg 400 9. Boczek wędzony kg 250.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kategoria CPV: 15100000-9 dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Porcje rosołowe kg 800 2. Piersi z kurczaka kg 600 3. Wątróbka z drobiu kg 300 4. Udko z kurczaka kg 200 5. Żołądki drobiowe kg 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kategoria CPV: 15500000-3 dostawa produktów nabiałowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mleko 2% karton 1litr szt. 500 2. Jogurt naturalny 400ml szt. 100 3. Masło śmietankowe szt. 150 4. Śmietana 400 ml 18% tł. szt. 1000 5. Ser twardy kg 60 6. Jogurt owocowy(mały) szt. 800 7. Twaróg kg 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kategoria CPV: 15220000-6 dostawa ryb mrożonych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filety śledziowe solone kg 200 2. Filety śledziowe maryno. kg 200 3. Filet z morszczuka kg 400 4. Filet z mintaja kg 300.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kategoria CPV: 15400000-2 dostawa oleju..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej roślinny 1 litr szt. 600.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kategoria CPV: 15600000-4 dostawa produktów przemiału ziarna..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kasza jęczmienna kg 250 2. Mąka pszenna kg 300 3. Ryż kg 100 4. Ryż w saszetkach 4x 100g opak. 400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kategoria CPV: 15300000-1 dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Buraki kg 700 2. Banany kg 300 3. Cytryny kg 200 4. Cebula kg 200 5. Fasola sucha kg 150 6. Groch łuskany kg 100 7. Jabłka kg 800 8. Kapusta kiszona kg 800 9. Kapusta biała kg 1000 10. Kapusta czerwona kg 300 11. Kapusta pekińska szt. 200 12. Koper pęczek 200 13. Marchew kg 1000 14. Natka pietruszki peczek 600 15. Ogórki kiszone kg 400 16. Ogórki świeże kg 200 17. Pietruszka korzeń kg 300 18. Por kg 150 19. Papryka świeża kg 50 20. Pieczarki kg 200 21. Seler kg 400 22. Sałata szt. 300 23. Śliwki kg 200 24. Ziemniaki kg 15000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kategoria CPV: 15331170-9 i 15896000-5 dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz innych produktów głęboko mrożonych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Marchew mrożona kg 300 2. Marchewka z grosz. kg 300 3. Mrożonka wielowarz. kg 200 4. Truskawka mrożona kg 200 5. Fasola szparagowa kg 200 6. Kalafior mrożony kg 150 7. Pierogi z truskawkami kg 300 8. Pierogi z kapustą i grz. kg 150 9. Pierogi z mięsem kg 150 10. Kopytka kg 300 11 Pierogi ruskie kg 200 12 Pierogi z serem kg 200 13. Mieszanka kompotowa kg 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kategoria CPV: 15300000-1 dostawa owoców, warzyw i podobnych prod. przetworzonych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dżem szt. 150 2. Koncent. pomid.(sł.0,9) kg 250 3. Ketchup duży (450 g) szt. 40 4. Ogórki konserw. 0,9 kg kg 500 5. Syropy owocowe 0,5 l szt. 500 6. Szczaw (sł. 0,9) kg 200 7. Groszek konserwowy szt. 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: .
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kategoria CPV: 15800000-6 dostawa różnych produktów spożywczych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bułki zwykłe szt. 3000 2. Bułka tarta kg 200 3. Barszcz biały 45g szt. 350 4. Żurek 45g szt. 350 5. Zupa grzybowa 45g szt. 200 6. Cukier kg 800 7. Czosnek granul. 15g szt. 150 8. Herbata indyjska 100g szt. 60 9. Herbata mięt. (20 sasz) szt. 60 10. Kwasek cytrynowy szt. 200 11. Liść laurowy 20g szt. 100 12. Ziele angielskie 20g szt. 100 13. Majeranek 20g szt. 150 14. Zioła prowansalskie 15g szt. 150 15. Pieprz naturalny 15g szt. 300 16. Pieprz ziołowy 15g szt. 300 17. Papryka mielona 15g szt. 150 18. Kucharek 1kg szt. 50 19. Musztarda sarep. 200g szt. 40 20. Sos do mięsa 45g szt. 300 21. Sos do potr.chiń. 45g szt. 300 22. Sos sałat.(winegret)10g szt. 200 23. Sól kg 300 24. Magi 1 l szt. 300 25. Makaron świderki kg 400 26 Sos słodko - kwaśny szt. 200 27. Jajka szt. 1000 28. Makaron łazanki kg 100 29 Makaron nitki kg 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
- Rozbudowa ul. Kaszubskiej i Kartuskiej w Lęborku - etap I
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Janowie Podlaskim w 2025 roku (II postępowanie)
- Dostawa mrożonek do jednostek CUL
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIELIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 4- MATERIAŁY NA WARSZTATY DIETETYCZNE
- Dostawa żywności
- Sukcesywna dostawa owoców na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa artykułów spożywczych do Magazynu spożywczego SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.