Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-02
Gdynia: Urządzenia i części zamienne do mechanizmów okrętowych.
Numer ogłoszenia: 246207 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Składnica Marynarki Wojennej , ul. kontradm. X. Czernickiego 124, 81-904 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6267933, fax. 058 6267650.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenia i części zamienne do mechanizmów okrętowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń i części zamiennych do mechanizmów okrętowych, w tym: a)wirówka paliwowa MAB 104B w ilości 2 szt.; b)główny zestaw naprawczy do wirówki MAB 104B w ilości 5 szt.; c)pośredni zestaw naprawczy do wirówki MAB 104B w ilości 5 szt.; d)pompa zasilająca do wirówki MAB 104B w ilości 3 szt.; e)główny zestaw naprawczy do wirówki MMB 304 w ilości 3 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.10.00 - Wirówki 42.12.20.00 - Pompy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 7.000,00 zł. (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 U PZP oraz warunki dodatkowe takie jak: a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia (potwierdzoną wpisem do rejestru); b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. 2) Dostawca może zastrzec, jakie informacje zawarte w ofercie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, gdyż stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Ocena spełnienia wymaganych warunków oraz wybór najkorzystniejszej oferty wg ustalonych zasad zostanie dokonany tylko na podstawie złożonych z ofertami dokumentów i informacji zawar-tych w ofertach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 U Pzp wg załączonego wzoru - załącznik nr 1; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta oraz sposób reprezentacji, o ile nie wynika to z załączonego rejestru (upoważnienie do reprezentowania oferenta w zakresie prowadzonego postępowania - o ile takie zostało wystawione); 4) umowę lub pełnomocnictwo regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 5) dowód wpłaty wadium; 6) podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wymienione w ppkt od 1) do 4); 7) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wzorem umowy i akceptuje jej treść; 8) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt: 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy przed-stawić w formie załączników do oferty. Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków o których mowa w pkt VIII, IX SIWZ lub gdy Zamawiający nie uzna złożonych dokumentów za spełniające te warunki, Wykonawca zo-stanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne, a złożona oferta nie będzie podlegała szczegółowej ocenie merytorycznej. Dokumenty o których mowa w punkcie IX należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem, że w przypadku kopii należy udostępnić, na każde żądanie zamawiającego, oryginały dokumentów do wglądu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralna Składnica Marynarki Wojennej
Komórka zamówień publicznych
ul. X. Czernickiego 124
81-904 Gdynia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Centralna Składnica Marynarki Wojennej ul. X. Czernickiego 124 81-904 Gdynia Kancelaria, pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przeprowadzenie szkoleń dla studentów spec. "Energetyka odnawialna" i studentów spec. ,,Bezpieczeństwo logistyki projektów energetyki odnawialnej".
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- "Remont dachu Auli Głównej budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU NEUROLOGII SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawa zwalniaków hydroakustycznych (20 szt.) wraz ze sterowaniem (2 szt.) i oprzyrządowaniem
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- Dostawa sprzętu medycznego, wyposażenia medycznego oraz aparatury medycznej
- Częściowa modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Bysław w gminie Lubiewo
- dostawa pomp wgłębnych do odwiertów zagłowiczonych podwodnie.
więcej: Pompy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.