Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-21
Bytom: Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie
w Bytomiu współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Systemu Projektu Aktywizacji - SPA w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 246298 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3886740, 032 3886700, faks 032 2818093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna m.Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Bytomiu współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Systemu Projektu Aktywizacji - SPA w Bytomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego nowego sprzętu komputerowego zgodnie z wykazem ilościowym i jakościowym, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r., nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Warunki udziału w postępowaniu Wykonawca winien z zastrzeżeniem postanowień rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., nr 87, poz. 605 z późn. zm.) - spełnić najpóźniej na dzień, w którym upłynął termin składania ofert. 3.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia. 4.Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1, pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik Nr 2); oraz (jeżeli dotyczy, tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał potencjał techniczny i/lub osoby zdolne do wykonania zamówienia innych podmiotów): 2)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia; a także: 3)oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik Nr 3), 4)aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.bytom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
41-902 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 16
pokój 131.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:15, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie 41-902 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 16 pokój 131.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Systemow pn. Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 VII Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Usługa transportu sanitarnego "S" dzieci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- Wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu klasy DLP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- "Dostawa wyrobów drewnianych, wyroby z drewna, drewno kopalniane" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
- Dostawa odzieży dla ratowników górniczych (3 zadania)
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.