eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa systemu do analizy biochemicznej i hematologicznej u zwierz±t do¶wiadczalnych dla Centrum Medycyny Do¶wiadczalnej Akademii Medycznej w Bia³ymstoku.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-12-11

Bia³ystok: Dostawa systemu do analizy biochemicznej i hematologicznej u zwierz±t do¶wiadczalnych dla Centrum Medycyny Do¶wiadczalnej Akademii Medycznej w Bia³ymstoku.
Numer og³oszenia: 246316 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna w Bia³ymstoku, ul. Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, fax 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.amb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa systemu do analizy biochemicznej i hematologicznej u zwierz±t do¶wiadczalnych dla Centrum Medycyny Do¶wiadczalnej Akademii Medycznej w Bia³ymstoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do miejsca instalacji, roz³adunkiem, monta¿em, zainstalowaniem, uruchomieniem i przeszkoleniem obs³ugi, systemu do analizy biochemicznej i hematologicznej u zwierz±t do¶wiadczalnych dla Centrum Medycyny Do¶wiadczalnej Akademii Medycznej w Bia³ymstoku.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.41.10 - Systemy diagnostyczne Kod CPV wg s³ownika 2008: 33.12.41.10 - Systemy diagnostyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postêpowaniu wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: a)posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, b)posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalaj±cej na wykonanie zamówienia przy za³o¿eniu, i¿ zap³ata nast±pi w terminie 14 dni, licz±c od dnia otrzymania faktury VAT po zrealizowaniu dostawy danego urz±dzenia z przedmiotu umowy, potwierdzonego protoko³em odbioru. d) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, e) wykonali nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia, f) posiadaj± serwis w Polsce, g) udziel± nie krótszej ni¿ 24 miesiêcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, h) zapewni± serwis gwarancyjny reaguj±cy w czasie nie d³u¿szym ni¿ 72 godz., tj. 3 dni robocze, licz±c od dnia zg³oszenia usterki (faksem), poprzez czas reakcji nale¿y rozumieæ czas, do up³ywu którego serwisant stawi siê w siedzibie koñcowego u¿ytkownika i przyst±pi do niezw³ocznego usuniêcia wszelkich usterek, i) pokryj± wszelkie koszty zwi±zane z naprawami gwarancyjnymi (koszty dojazdu, koszty przesy³ek kurierskich, koszty materia³ów etc.), j) w przypadku przyznania zamówienia publicznego, dostarcz±, wnios± do miejsca instalacji, roz³aduj±, zmontuj± i uruchomi± zamawiany przedmiot zamówienia w siedzibie koñcowego u¿ytkownika, a tak¿e przeszkol± personel w ramach ceny ofertowej, k) zapewni± co najmniej: - 1 bezp³atny przegl±d gwarancyjny dla analizatora hematologicznego, - 2 bezp³atne przegl±dy gwarancyjne w ci±gu roku (co ½ roku) dla analizatora biochemicznego, l) posiadaj± dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zamawia-nej aparatury oraz zobowi±¿± siê do ich przedstawienia na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, m) posiadaj± certyfikat wdro¿onego systemu zarz±dzania jako¶ci± opartego np. na normie ISO 9001:2000, ISO 13485-2003 lub równowa¿ne za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ Wykonawcy z normami jako¶ciowymi (w celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom jako¶ciowym okre¶lonym przez zamawiaj±cego), n) dostarcz± wraz z dostaw± systemu, zestaw startowy odczynników hematologicznych i biochemicznych w ramach ceny ofertowej. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formu³y: spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e w/w warunki Wykonawca spe³ni³.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce orygina³y (lub po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em odpisy lub kopie) o¶wiadczeñ i dokumentów: a)wype³niony formularz ofertowy (Za³±cznik nr 1 do SIWZ); b)wype³nion± tabelê dotycz±c± opisu przedmiotu zamówienia- Za³±cznik Nr 3 do SIWZ, c)wype³nion± tabelê dotycz±c± opisu parametrów technicznych ocenianych, przedmiotu zamówienia (Za³±czniku nr 4 do SIWZ); d)wype³niony za³±cznik Nr 11- tylko w przypadku sk³adania oferty równowa¿nej z opi-sem przedmiotu zamówienia; e)wype³nion± tabelê oferowanych warunków gwarancji oraz serwisu - Za³±cznik nr 5 do SIWZ, f)o¶wiadczenie, ¿e zaoferuj± aparaturê dopuszczon± do obrotu na terytorium RP, posiadaj±c± wszelkie wymagane przez przepisy prawa ¶wiadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodno¶ci, itp. oraz spe³niaj±c± wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeñstwa obs³ugi i pacjenta oraz ¿e dokumenty te przedstawi± na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego - na formularzu ofertowym - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ, g)certyfikat wdro¿onego systemu zarz±dzania jako¶ci± opartego np. na normie ISO 9001:2000, ISO 13485-2003 lub równowa¿ne za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ Wykonawcy z normami jako¶ciowymi (w celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom jako¶ciowym okre¶lonym przez zamawiaj±cego), h)deklaracja producenta o zgodno¶ci z dyrektyw± 89/336/EEC-EMC, i)o¶wiadczenie, ¿e dostarcz± wraz z dostaw± systemu, zestaw startowy odczynników hematologicznych i biochemicznych - na formularzu ofertowym - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ, j)prospekty oferowanego przedmiotu zamówienia, k)wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom (je¿eli s± przewidywani) - za³±cznik nr 6 do SIWZ, l)o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( za³±cznik nr 2 do SIWZ ); w przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy Wykonawca; m)aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; w przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców, ka¿dy Wykonawca sk³ada wy¿ej wymieniony dokument odrêbnie, wspólnicy spó³ki cywilnej - odrêbnie i dodatkowo na spó³kê cywiln±; n) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (co najmniej jedna) przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e zamówienia te zosta³y wykonane nale¿ycie; Dokumenty te powinny byæ za³±czone w formie orygina³ów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em - ( wg za³±cznika nr 7 do SIWZ ); w przypadku oferty sk³adanej przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikaæ, ¿e warunki udzia³u w postêpo-waniu zosta³y spe³nione ³±cznie przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie; o)w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenie o przyjêciu wspólnej odpowiedzialno¶ci solidarnej za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie umowy; p)¶wiadczenie ma³¿onka Wykonawcy (za³±cznik nr 10 do SIWZ) - zgodnie z zapisem w uwadze poni¿ej): Uwaga: W zwi±zku z przepisem art. 787 kodeksu postêpowania cywilnego, Wykonawcy wystêpuj±cy w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spó³ki cywilnej, wspólnicy spó³ki jawnej, pozostaj±cy w zwi±zku ma³¿eñskim na zasadzie usta-wowej wspólno¶ci maj±tkowej, zobowi±zani s± do z³o¿enia o¶wiadczeñ wspó³ma³¿onków, których tre¶æ stanowi za³±cznik nr 10 do SIWZ. 1.1 Dokumenty nale¿y z³o¿yæ w jêzyku polskim (nie dotyczy prospektów). Dokumenty wystawione w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z ich t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonymi przez Wykonawcê. 1.2 Wykonawca ma prawo z³o¿yæ tylko jedn± ofertê, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wyko-nawcami. Wykonawca, który z³o¿y wiêcej ni¿ jedn± ofertê zostanie wykluczony z postêpowania. 1.3. Oferta powinna zawieraæ wszystkie dokumenty (orygina³y lub kopie po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê) oraz o¶wiadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. O¶wiadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upowa¿niony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez uprawnionego lub upowa¿nionego przedstawiciela Wykonawcy. Upowa¿nie-nie do podpisania o¶wiadczeñ i innych dokumentów powinno byæ za³±czone do oferty. Ustanowione pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty w formie orygina³u, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2.Informacje dla Wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 2.1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania za granic±, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. m), Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 2.2. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. m) mo¿na je zast±piæ dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie Wykonawcy z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. 2.3. Dokumenty nale¿y z³o¿yæ w jêzyku polskim. Dokumenty wystawione w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z ich t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonymi przez Wykonawcê. Wykonawca ma prawo z³o¿yæ tylko jedn± ofertê, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami. Wykonawca, który z³o¿y wiêcej ni¿ jedn± ofertê zostanie wykluczony z postêpowania. 2.4. Oferta powinna zawieraæ wszystkie dokumenty (orygina³y lub kopie po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê) oraz o¶wiadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. O¶wiadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upowa¿niony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez uprawnionego lub upowa¿nionego przedstawiciela Wykonawcy. Upowa¿nienie do podpisania o¶wiadczeñ i innych dokumentów powinno byæ za³±czone do oferty. Ustanowione pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty w formie orygina³u, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (konsorcjum, s.c.) musz± ustanowiæ Wykonawcê - Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo Wykonawcê - Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 3.1. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie Wykonawcy - Pe³nomocnika musi byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcê - Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie Wykonawcy - Pe³nomocnika musi byæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy musz± zo-staæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pe³nomocnictwa nale¿y przedstawiæ w formie orygina³u. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako Pe³nomocnik pozosta³ych, przy czym uregulowanie p³atno¶ci nastêpowaæ bêdzie wprost na konto danego podmiotu (wy³±cznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wp³acane bêd± nale¿no¶ci za ¶wiadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 3.2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± z³o¿yæ o¶wiadczenie o przyjêciu wspólnej odpowiedzialno¶ci solidarnej za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie umowy (do³±czyæ o¶wiadczenie). 3.3. Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 75
  • 2. Ocena techniczna (OT) - 25

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amb.edu.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Akademia Medyczna, Sekcja ds. zamówieñ publicznych, 15-089 Bia³ystok, ul. Mickiewicza 2C, pok. Nr 12A..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w Kancelarii Kanclerza AMB, ul. Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok (lewe skrzyd³o Pa³acu Branickich, parter ).

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.