eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzeszczany › Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego przeznaczonego na remont dróg gminnych na terenie gminy Trzeszczany

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-26

Trzeszczany: Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego przeznaczonego na remont dróg gminnych na terenie gminy Trzeszczany
Numer ogłoszenia: 246356 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzeszczany , Trzeszczany Pierwsze 194/14, 22-554 Trzeszczany, woj. lubelskie, tel. 84 6575059, faks 84 6575023.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzeszczany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego przeznaczonego na remont dróg gminnych na terenie gminy Trzeszczany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonania zadanie pn. Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego przeznaczonego na remont dróg gminnych na terenie gminy Trzeszczany w zakresie: - kruszywo o frakcji 0-31,5 mm w ilości 1150 ton. - kruszywo o frakcji 31,5- 63,0 mm w ilości 500 ton. 2.Objęta zamówieniem ilość kruszywa jest ilością szacunkową, służącą do skalkulowania ceny. Ostateczna ilość kruszywa zostanie ustalona po przeprowadzeniu postępowania przetargowego i wyborze najkorzystniejszej oferty w zależności od przeznaczonych przez Zamawiającego środków i ceny jednostkowej za 1 tonę kruszywa poszczególnych frakcji. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze. 3.Miejscem dostawy jest teren Gminy Trzeszczany. 4. Dostarczone kruszywo Wykonawca zaopatrzy w odpowiednie atesty i certyfikaty. 5. Zamawiający zobowiązuje się odebrać kruszywa dostarczone przez Wykonawcę w uzgodnionym miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Odbiór każdej dostawy musi być potwierdzony przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego (pracownik Urzędu Gminy Trzeszczany bądź też sołtys danej miejscowości). 6. Wykonawca gwarantuje jakość materiałów kamiennych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Kruszywo musi spełniać PN-EN 13242:2004 oraz powinno posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tej normy, które należy dostarczyć Zamawiającemu . 7. W związku z zamieszczeniem w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat i innych systemów odniesienia, zamawiający, na podstawie art. 30 ust. 4 Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego; wykonawca wraz z oferta składa oświadczenie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Uwaga: W przypadku użycia w SIWZ , przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta , znaku towarowego , patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów , o równoważnych parametrach nie gorszych niż wskazane . 9. Kruszywo nie może mieć zanieczyszczeń w postaci: drutów, gwoździ, szkła i innych przedmiotów mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń Zamawiający żądać będzie usunięcia tych zanieczyszczeń 10. Dostawa kruszywa obejmuje: sprzedaż, załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek kruszywa drogowego na wskazanych przez Zamawiającego drogach na terenie gminy Trzeszczany. 11. Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów z ważenia kruszywa dostarczonego samochodem przed rozładunkiem na drodze może spowodować odmowę odbioru kruszywa . 12 Zamawiający wymaga dostawy kruszywa samochodami o ładowności nie przekraczającej 15 ton . Minimalną ilość jednodniowej dostawy określa się na 15 ton. 13. Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu nie wymaga się wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunku dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia (wzór załącznik nr 2 do siwz). Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunku dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia (wzór załącznik nr 2 do siwz). Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej dwoma pojazdami o ładowności max. 15 ton do realizacji przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda przedstawienia wykazu pojazdów niezbędnych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do siwz).Ocena spełnienia ww warunku dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia (wzór załącznik nr 2 do siwz) i wykazu. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunku dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia (wzór załącznik nr 2 do siwz). Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunku dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia (wzór załącznik nr 2 do siwz). Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego albo nieistotne, lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć będą: a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy tj. np. konieczność udzielenia zamówień dodatkowych, zamiennych których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunki atmosferyczne, warunki archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, strajki utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy. b) warunki dokonania wprowadzenia zmian umowy: 1. inicjowana zmiana nastąpi na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2. dokonanie zmiany za zgodą Zamawiającego, 3. uzasadniona zmiana prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 4. forma pisemna w postaci aneksu pod rygorem nieważności umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzeszczany.roztocze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trzeszczany, Trzeszczany Pierwsze 194, 22-554 Trzeszczany , pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Trzeszczany, Trzeszczany Pierwsze 194, 22-554 Trzeszczany , pok. nr 6 ( sekretariat Urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.