To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-11
Jarosław: dostawa sprzętu jednorazowego użytku, papierów do aparatów EEG, USG, EKG, drobnego sprzętu laboratoryjnego, opakowań na odpady medyczne, dla potrzeb szpitala.
Numer ogłoszenia: 246356 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 215595 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Kościuszki, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 621-47-02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu jednorazowego użytku, papierów do aparatów EEG, USG, EKG, drobnego sprzętu laboratoryjnego, opakowań na odpady medyczne, dla potrzeb szpitala..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa sprzętu jednorazowego użytku, papierów do aparatów EEG, USG, EKG, drobnego sprzętu laboratoryjnego, opakowań na odpady medyczne, dla potrzeb szpitala.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne 25.10.60.00 - 25.10.60.00 Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 21.10.00.00 - Masa papiernicza, papier i tektura flokowane Kod CPV wg słownika 2008: 03.46.00.00 - Masa papiernicza .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 101240 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb szpitala.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o. o., Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 74856,41
- Oferta z najniższą ceną: 74856,41 / oferta z najwyższą ceną: 98987,50
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa przyrządów do pobierania i wstrzykiwania leków z filtrem bakteryjnym dla potrzeb szpitala.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap-Chifa Sp. z o. o., Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3370,50
- Oferta z najniższą ceną: 3370,50 / oferta z najwyższą ceną: 4092,75
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa papierów do aparatów EEG, USG, EKG dla potrzeb szpitala.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o. o., Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7550,35
- Oferta z najniższą ceną: 7550,35 / oferta z najwyższą ceną: 8864,09
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb szpitala..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medlab Products Sp. z o. o., Gałczyńskiego 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2326,18
- Oferta z najniższą ceną: 2326,18 / oferta z najwyższą ceną: 2721,01
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: dostawa opakowań na odpady medyczne dla potrzeb szpitala.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Serwimed, Brogi 6, 31-431 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20581,40
- Oferta z najniższą ceną: 20581,40 / oferta z najwyższą ceną: 20581,40
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Remont nawierzchni, ogrodzenia i oświetlenia boisk, budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w ramach modernizacji kompleksu sportowego ,,Moje Boisko ORLIK 2012
- "000-601-006 Inwestycje drogowe na terenie dróg wewnętrznych - Przebudowa ul. Kruhel Pełkiński na działkach miejskich - III etap"
- Remont zespołu boisk sportowych - zadanie pod nazwą - "ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej nr 10 - Inspektor Nadzoru.
- Remont zespołu boisk sportowych - zadanie pod nazwą - "ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej nr 4 - Inspektor Nadzoru.
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
- Dostawa warzyw do kuchni szpitalnej - powtórka zadania numer 5 i 14
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- 22.2025 Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- 14/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych ,,DCZP" sp. z o.o.
- Dostawa drobnych artykułów laboratoryjnych
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku do magazynu Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie z podziałem na zadania od I do X
więcej: Masa papiernicza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.