Ogłoszenie z dnia 2009-07-21
Wola: Usługi doradcze w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej - opieka indywidualnego doradcy w ramach projektu LEPSZY START = STABILNA FIRMA - lokalny program wspierania przedsiębiorczości w powiatach pszczyńskim i bieruńsko-lędzińskim.
Numer ogłoszenia: 246366 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Przedsiębiorczości S.A., ul. Przemysłowa 6, 43-225 Wola, woj. śląskie, tel. 0-32 211 81 80, 211 91 77, faks 0-32 211 81 80 wew. 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna gdzie 100% akcji posiadają jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradcze w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej - opieka indywidualnego doradcy w ramach projektu LEPSZY START = STABILNA FIRMA - lokalny program wspierania przedsiębiorczości w powiatach pszczyńskim i bieruńsko-lędzińskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi doradcze będą świadczone w ramach projektu LEPSZY START = STABILNA FIRMA - lokalny program wspierania przedsiębiorczości w powiatach pszczyńskim i bieruńsko-lędzińskim, realizowanego przez Centrum Przedsiębiorczości S.A. Zakres usług doradczych. Wykonawcy będą świadczyć usługi doradcze w niżej wymienionych tematach w każdej części zamówienia: 1. Doradztwo w zakresie opracowywania biznesplanu w tym m. in. w zakresie opracowywania prognoz finansowych; 2. Doradztwo w zakresie aspektów prawnych prowadzenia działalności gospodarczej, w tym m.in. w zakresie: wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, rejestracji działalności, uzyskania niezbędnych zezwoleń, uzgodnień, koncesji, 3. Doradztwo w zakresie aspektów finansowych prowadzenia działalności gospodarczej, w tym m.in.: przychodów i kosztów prowadzenia działalności gospodarczej, rozliczeń z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i innymi jednostkami. 4. Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, po rozpoczęciu działalności, w tym m.in.: rozliczenia dotacji, bieżących problemów pojawiających się w prowadzonej działalności. Usługi doradcze świadczone będą świadczone na rzecz osób, które zakwalifikują się do projektu w ramach trzech edycji w okresie: 1. I edycja: lipiec 2009 (dla cz. 1, 2 i 3), sierpień 2009 - styczeń 2010 (dla cz. 4); 2. II edycja: wrzesień 2009 - październik 2009 (dla cz. 1, 2 i 3), listopad 2009 - kwiecień 2010 (dla cz. 4); 3. III edycja: grudzień 2009 - styczeń 2009 (dla cz. 1, 2 i 3), luty - lipiec 2010 (dla cz. 4); Liczba godzin wsparcia doradczego wynosi maksymalnie 21 godzin zegarowych na rzecz jednej osoby. Dokładana liczba godzin zostanie każdorazowo określona wg potrzeb danej osoby. W ramach każdej edycji z usług doradczych (dla cz. 1, 2 i 3) będzie korzystało 15 osób, które zostaną podzielone na 5 grup. (w sumie w ramach 3 edycji 45 osób i 15 grup). W każdej grupie znajdą się 3 osoby. Liczba godzin wsparcia doradczego dla cz. 1, 2 i 3 tematyki zamówienia wynosi maksymalnie 16 godzin zegarowych na rzecz jednej osoby. Łączna maksymalna ilość godzin przypadająca na 1 grupę to 48 godzin. W ramach każdej edycji z usług doradczych w części 4 tematyki doradztwa będzie korzystało 8 osób, którym przyznane zostanie wsparcie doradcze po otwarciu działalności gospodarczej. Osoby kontynuować indywidualne doradztwo - opiekę indywidualnego doradczy z tymi samymi Wykonawcami. Osoby które nie otrzymają wsparcia doradczego po otwarciu działalności gospodarczej w ramach projektu nie będą świadczone usługi z cz. 4. tematyki doradztwa. Liczba godzin wsparcia doradczego dla cz. 4 tematyki zamówienia wynosi maksymalnie 5 godzin zegarowych na rzecz jednej osoby. Dokładana liczba godzin zostanie każdorazowo określona wg potrzeb danej osoby. Każda osoba, która będzie odbiorcą usług doradczych będzie miała możliwość dokonania wyboru tematyki doradztwa wraz z określeniem wymiaru czasowego odnośnie poszczególnych zagadnień wymienionych w zakresie usług doradczych. Usługa doradcza będzie świadczona przez Wykonawcę na terenie powiatów pszczyńskiego i bieruńsko-lędzińskiego. Szczegółowa lokalizacja realizacji usług doradczych zostanie ustalona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, każdorazowo przed rozpoczęciem usług doradczych w ramach poszczególnych edycji...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 17010 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet : VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie: 6.2 Wsparcie oraz proocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Nazwa projektu : >LEPSZY START = STABILNA FIRMA - lokalny program wspierania przedsiębiorczości w powiatach pszczyńskim i bieruńsko-lędzińskim< Nr umowy: UDA-POKL.06.02.00-24-080/08-00 ..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Ziętek, ul. Dunikowskiego 4c/5, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 90 zł / h
- Oferta z najniższą ceną: 90 zł /h oferta z najwyższą ceną: 120 zł / h
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI WOLA
- ORGANIZOWANIE I ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W MIEJSCU ICH ZAMIESZKANIA.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
więcej: przetargi WOLA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.