Ogłoszenie z dnia 2012-11-21
Olsztyn: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Gimnazjum Nr 13 im. Huberta Wagnera w Olsztynie w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 246381 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum nr 13 im. Huberta Wagnera , ul. Jeziołowicza 2, 10-690 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5416257, faks 0-89 5415507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim13olsztyn.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Gimnazjum Nr 13 im. Huberta Wagnera w Olsztynie w 2013 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Gimnazjum Nr 13 im. Huberta Wagnera w Olsztynie w 2013 r. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części: Część I - artykuły spożywcze Część II - nabiał (mleko i przetwory mleczarskie) Cześć III - pieczywo Cześć IV - mięso wieprzowe i wołowe Cześć V - mięso drobiowe Cześć VI - wędliny Cześć VII - mrożonki owocowe i warzywne oraz wyroby kulinarne Cześć VIII- wyroby kulinarne gotowe do podgrzania Cześć IX - ryby mrożone Cześć X - jaja kurze konsumpcyjne Część XI - warzywa i owoce świeże.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, Formularze cenowe nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i, 2j, 2k, Oświadczenie Nr 1(art.22 ust.1 ustawy pzp), Oświadczenie Nr 2(art.24 ust.1 ustawy pzp),Wykaz samochodów, Ważne zezwolenie Inspektora Sanitarnego na środek transportu, służący przewożeniu artykułów żywnościowych, Świadectwo kwalifikacyjne lub równoważna decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej uprawniająca do zaopatrywania w żywność pochodzenia zwierzęcego będącej przedmiotem postępowania, dotyczy dystrybutorów żywności, bądź w przypadku dostawcy, który jest producentem decyzja wydana przez organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, kwalifikująca go do handlu w zakresie: uboju trzody chlewnej, rozbioru mięsa i przetwórstwa mięsa czerwonego i białego, Zaświadczenie (lub inny dokument) o stosowaniu lub wdrożeniu zasad systemu kontroli żywności HACCP, Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, Dokument potwierdzający uprawnienia osób podpisujących ofertę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim13olsztyn.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 13 im. Huberta Wagnera w Olsztynie,10-690 Olsztyn ul. B. Jeziołowicza 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Gimnazjum Nr 13 im. Huberta Wagnera w Olsztynie,10-690 Olsztyn ul. B. Jeziołowicza 2 Sekretariat pok. 31 od 8.00 do 15.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa środków czystości
- Wykonanie robót budowlano-montażowych po uprzednim opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla - doposażenie do zadania Elbląg "Budowa budynku warsztatowego" - postępowanie nr 25/RB
- Dostawa smoczków i butelek dla noworodków i wcześniaków
- Dostawa łodzi sonarowej
- Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa koszulek promocyjnych z personalizowanym nadrukiem fotoluminescencyjnym
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawy warzyw przetworzonych i warzyw mrożonych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Dostawa nabiału
- Zakup artykułów spożywczych do przygotowania poczęstunku dla uczestników projektów wykonywane do 30.11.2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II PRZETARG dla PAKIETU NR 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.