To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-14
Ogłoszenie nr 24638 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.
Nadarzyn: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Wolica - II etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 321542 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 325214 - 2016, 329392 - 2016,334014 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn, krajowy numer identyfikacyjny
1326919500000, ul.
ul. Mszczonowska
24,
05830
Nadarzyn, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
227 298 185, faks
227 298 175, e-mail
inwestycje@nadarzyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nadarzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Wolica - II etap
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):I.271.26.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Wolica - II etap, która obejmuje: - budowę kanalizacji w ul. Długiej, Rajskiej, Ogrodniczej, Przerąbkowskiej, św. Piotra i Pawła, Pastelowa, Przedszkolna, Przyleśna, Wspólna i Sękocińska, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, o której mowa w ust.3, obejmującą swoim zakresem budowę: - sieci grawitacyjnej - rury PP, SN 10, DN 250, DN 200, - sieci ciśnieniowej PE, PN 10, SDR 17 O 90-110 mm, - studni betonowych DN 1200, - studni rozprężnych DN 1200, - studni tworzywowych DN 425, - tłoczni ścieków wraz z wyposażeniem P1, - tłoczni ścieków wraz z wyposażeniem P2, - pompowni ścieków wraz z wyposażeniem P3, - w razie konieczności przebudowę istniejącego uzbrojenia w zakresie kolidującym z trasą projektowanych kanałów sanitarnych. - inne roboty towarzyszące wykonaniu powyższego zakresu. 2. Zakres robót budowlanych i zamówienia obejmuje: 1) budowę kanałów sanitarnych grawitacyjnych i ciśnieniowych wraz ze studniami zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik do SIWZ; Rury i kształtki powinny być wykonane zgodnie z normą PN-EN 1852-1 bez dodatku substancji wypełniających. Producent powinien przedstawić badania potwierdzające wykonane przez akredytowaną instytucję, że rury PP i kształtki PP w spełniają normę PN-EN 1852-1.Zastosowano rury i kształtki litego polipropylenu (materiał jednorodny) o sztywności obwodowej SN 10 kN/m2. Producent powinien przedstawić badania wykonane przez akredytowany instytut, że rury i kształtki mają sztywność obwodową SN 10 kN/m2. Rury i kształtki muszą być ze sobą kompatybilne (tworzyć System), muszą więc być wytwarzane przez jednego producenta (ze względu na różnice w tolerancji wykonania). Odporność na ścieranie, ubytek ścianki nie więcej niż 0,1 mm po 100.000 cykli testu Darmstadt wg PN-EN 295-3 potwierdzone odpowiednimi badaniami wykonanymi przez akredytowaną instytucję. Rury PP są rurami jednowarstwowymi i gładkościennymi zarówno od zewnątrz jak i od wewnątrz. Odporność na płukanie wysokociśnieniowe - test płukania punktowego do 120 barów i płukania liniowego do 340 barów - spełniające wymagania normy DIN V 19517. Badania potwierdzone przez akredytowaną instytucję. Rury powinny posiadać sygnowany na wewnętrznej ścianie opis pozwalający określić producenta i podstawowe parametry techniczne metodą inspekcji telewizyjnej. Rury PP powinny posiadać udowodnioną szczelności do min. 2,5 bar zgodnie z PN-EN 1277. Rury PP posiadają szczelność na infiltrację wody gruntowej do 8 m słupa wody potwierdzoną przez akredytowany instytut badawczy. Rury PP posiadają potwierdzoną wytrzymałość obliczeniową na długotrwałe obciążenia dynamiczne zgodnie z wytycznymi ATV-DVWK-A 127, rozdział 9.7.4. ł 2) budowę odgałęzień (części przyłączy) kanalizacji sanitarnej w liniach rozgraniczających dróg (do nieruchomości odbiorców oraz do dróg wewnętrznych), 3) budowę kompletnych przepompowni ścieków. 4) włączenie przepompowni ścieków w istniejący system monitoringu. Powiadamianie o pracy pompowni należy wykonać w systemie GPRS (zmiana z systemu GSM). Koszty związane z wykonaniem, a także z włączeniem do istniejącego i pracującego już systemu Eksploatatora sieci Gminy Nadarzyn ponosi Wykonawca. Rury osłonowe dla przewodów elektrycznych i sterowania oraz poziome odcinki wywietrzników winny być co najmniej klasy "S" układane ze spadkami ku pompowni. W przypadku płytkiego posadowienia zastosować obsypkę piaskową stabilizowaną cementem. Rury wywietrznikowe należy wykonać ze stali nierdzewnej i montować na cokole betonowym w obudowie okratowanej wraz ze skrzynką sterowniczą. 5) zasilanie energetyczne kablowe przepompowni ścieków z uwzględnieniem aktualnych warunków przyłączenia i ustaleń nowych umów zawartych na ich podstawie (załączono do dokumentacji). Projekty zasilania energetycznego załączone do SIWZ obejmują całość zasilenia, w tym również zakres realizowany przez Zakład Energetyczny. Wykonawca wyceni i wykona zakres robót wynikający z aktualnych warunków przyłączenia i umów zawartych pomiędzy Gminą i Zakładem Energetycznym; 6) budowę rurociągów tłocznych ścieków wraz ze studniami rozprężnymi, 7) wszelkie roboty przygotowawcze i towarzyszące, 8) rozbiórkę i odbudowę nawierzchni jezdni, chodników i poboczy. Wykonanie odbudowy nawierzchni drogowych wykonać na podstawie załączonego zestawienia przewidzianego rodzaju odtworzenia w poszczególnych ulicach. Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do naprawy wszelkich uszkodzeń nawierzchni spowodowanych robotami i pracą sprzętu budowlanego Wykonawcy. 9) częściową wymianę gruntu (jeżeli zajdzie taka potrzeba) i wywózkę nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania z uporządkowaniem terenu, 10) wykonanie przecisków, przewiertów zgodnie z dokumentacją. Poza odcinkami przewidzianymi w dokumentacji do wykonania w technologii bezwykopowej (przeciski z zastosowaniem rur ochronnych) Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie technologii bezwykopowej również na innych odcinkach i budowę kanałów metodą przewiertu sterowanego przy zastosowaniu rur PE SDR 11 (lub niższe) z co najmniej jedną - zewnętrzną powłoką ochronną (określanych przez producentów rur symbolami np.: RC, TS). Rury te muszą posiadać udokumentowaną przez producenta akceptację do stosowania do budowy w technologii przewiertu sterowanego. Należy zastosować rury z wbudowaną taśmą metalową lub wykonać zastępcze do taśmy sygnalizacyjnej oznakowanie rurociągu tłocznego. Przewidziane do zastosowania rury wymagają wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. Powyższe zapisy nie dotyczą rurociągów, których wykonanie już w projekcie przewidziane jest w technologii bezwykopowej. Odcinki te należy wykonać zgodnie z dokumentacją. Zastosowana technologia nie może powodować uszkodzeń budowli i urządzeń znajdujących się w sąsiedztwie prowadzonych prac. Wymagane jest stałe utrzymanie założonych spadków kanałów grawitacyjnych potwierdzone pomiarem geodezyjnym. 11) odwodnienie wykopów, a jeżeli zajdzie taka potrzeba z wywiezieniem wody. Nie dopuszcza się zrzutu wód z odwodnienia wykopów do kanalizacji sanitarnej.12) W razie konieczności usunięcie wszelkich kolizji z siecią wodociągową, gazową, kanalizacyjną teletechniczną, energetyczną, wraz ze spisaniem protokołu odbioru od właściciela danej sieci.W przypadku zbliżenia nowo wybudowanych podziemnych urządzeń energetycznych i wodociągowych do projektowanej trasy kanalizacji sanitarnej Wykonawca musi przewidzieć wykonanie z uwzględnieniem zachowania szczególnej ostrożności, bez użycia sprzętu ciężkiego, ewentualnie metodą bezwykopową. 13) ułożenie i zabezpieczenie odkrytych kabli energetycznych i telefonicznych w rurach ochronnych, 14) kompleksowa obsługa geodezyjna, w tym: wytyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawczą. Wykonawca winien zapewnić we własnym zakresie uprawnioną obsługę geodezyjną do wytyczeń, odtworzeń punktów stałych, osnowy itp., pomiarów, wykonania szkiców po wytyczeniu i inwentaryzacyjnych, do wykonania map inwentaryzacyjnych, bieżących rozwiązań w zakresie obsługi geodezyjnej w wypadku wystąpienia kolizji oraz niezgodności w terenie, współpracy z Powiatowym Oddziałem Geodezji oraz innych prac niezbędnych do wykonania robót budowlanych przedmiotowego zakresu. Koszt takiej obsługi całkowicie obciąża Wykonawcę. 15) wykonanie i uzgodnienie projektów organizacji ruchu na czas robót wg wymagań zarządzającego w drogach publicznych w których zlokalizowana jest kanalizacja oraz wykonanie tymczasowego oznakowania dróg i ulic na czas robót zgodnie z projektami organizacji ruchu. 16) uzyskanie zgody zarządzającego oraz poniesienie wszelkich kosztów związanych z zajęciem pasów drogowych na czas prowadzenia robót. Opłata za zajęcie pasa drogowego dróg publicznych gminnych zgodnie z uchwałami Rady Gminy Nadarzyn Nr XXVI/571/2004 z dnia 21 lipca 2004r. 17) zapewnienie wymaganych nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD i ST, 18) zapewnienie nadzoru archeologicznego, zgodnie z decyzją Nr 1170/2015 Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków 19) badanie materiałów, na które nie ustawiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przedkładane odcinkami przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót. Wykonawca we własnym zakresie dokona badań zagęszczenia gruntu po zasypkach i w formie pisemnej w co najmniej 2 oryginalnych egzemplarzach przekaże je Zamawiającemu. W wypadku uzyskania złych wyników wskaźników zagęszczenia Wykonawca dokona na własny koszt ponownego odkopania i zasypki z zagęszczeniem aż do uzyskania właściwych parametrów zagęszczenia. Wyniki badań należy przedstawić do wglądu Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego przed odbiorem częściowym, a przedłożyć wraz z dokumentacją powykonawczą. W wypadku zastosowania technologii przewiertu sterowanego należy wykonać co najmniej po 1 badaniu w miejscach wykopów startowych i kontrolnych oraz przy studniach. Wskaźniki zagęszczenia gruntu w pasach drogowych zgodnie z wymogami Zarządców tych dróg, w pozostałym terenie nie mniej niż 1 badanie na 50 mb robót liniowych wykonywanych otwartymi wykopami oraz przy studniach. 20) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi, zagospodarowanie i zasilenie placu budowy i ponoszenie opłat z tym związanych, 21) zapewnienie maksymalnej ochrony istniejącego drzewostanu tzn. w pobliżu drzew oraz pod drzewami roboty wykonać metodami bezwykopowymi, w tym przewiertami sterowanymi. Wykonawca we własnym zakresie zapozna się z terenem i dokona aktualizacji w zakresie istniejącego zadrzewienia w celu zaplanowania i uwzględnienia w kosztach bezwykopowej technologii wykonania robót. 22) ponoszenie kosztów zużycia wszelkich mediów niezbędnych do wykonania robót, wykonania sprawdzeń oraz prób,23) ubezpieczenie terenu robót i placu budowy. 24) wykonanie inspekcji telewizyjnej wykonanych kanałów grawitacyjnych. Zastosowany model kamery winien mieć obrotową głowicę. Nagranie monitoringu powinno być zarejestrowane i przekazane Zamawiającemu na płycie CD lub DVD w formacie avi, mpeg. Płyta winna być opisana - nazwa ulicy i numery studni ograniczających odcinek, dla których wykonano monitoring. Wykonany monitoring musi posiadać również opis, statystykę oraz grafikę spadku. Pozytywny wynik monitoringu będzie warunkiem odbioru robót i płatności. 25) wykonanie w 3 egz. dokumentacji powykonawczej (wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbędne temu celowi), inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egz. przekazać Zamawiającemu, 26) przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy lub złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać wg projektów budowlanych, wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, uzgodnień, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia załącznikach do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
45230000-8,
45100000-8,
45231300-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7832056.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 3096835.87 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NADARZYN
więcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.