eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaKompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów mechanicznych Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z podziałem na części - TP/DE/1/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-12

Legnica: Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów mechanicznych Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z podziałem na części - TP/DE/1/2016
Numer ogłoszenia: 2463 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 8566350, faks 76 8566355.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów mechanicznych Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z podziałem na części - TP/DE/1/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie mienia (w zakresie ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów oraz od kradzieży z włamaniem i rabunku), odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenie komunikacyjne Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z podziałem na części: 1)CZĘŚĆ NR 1 - Ubezpieczenie mienia, 2)CZĘŚĆ NR 2 - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 3)CZĘŚĆ NR 3 - Ubezpieczenie komunikacyjne. Umowy ubezpieczenia (polisy ubezpieczeniowe) zostaną zawarte i zrealizowane przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego Pana Roberta Borzych, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Brokerska Robert Borzych z siedzibą w Legnicy przy ul. Mickiewicza 10, który jest brokerem obsługującym Zamawiającego. Wykonawca zapłaci brokerowi wynagrodzenie kurtażowe wg zwyczajowo obowiązujących stawek. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne CZĘŚCI zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium (DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zamówienia, a w szczególności posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej wydane na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22.05.2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2015r., poz. 1206 z późn. zm.) przez Komisję Nadzoru Finansowego lub przez Ministra właściwego do spraw instytucji finansowych w przypadku wydania zezwolenia przed dniem 1 stycznia 2004r., zgodnie z art. 242 ust. 1 ustawy z dnia 22.05.2003r.o działalności ubezpieczeniowej w powiązaniu z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 28.08.1990r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 1996r., Nr 11, poz. 62 z późn. zm.), a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność przed dniem 28 lipca 1990r.- decyzję Ministra Finansów o wydaniu zgody na utworzenie zakładu ubezpieczeń wydaną na podstawie ustawy z dnia 20.09.1984r. o ubezpieczeniach majątkowych i osobowych (Dz. U. z 1984r., Nr 45, poz. 242 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej (np. zaświadczenie Komisji Nadzoru Finansowego). Przedstawiony przez Wykonawcę dokument winien potwierdzać posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia (zgodnie z CZĘŚCIĄ ZAMÓWIENIA, na którą Wykonawca złoży ofertę). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie: -złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1) SIWZ stanowiącego Załącznik nr 3, -przedłożonej poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia (zgodnie z CZĘŚCIĄ ZAMÓWIENIA, na którą Wykonawca złoży ofertę), tj. zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego lub przez Ministra właściwego do spraw instytucji finansowych, a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność przed dniem 28 lipca 1990r.- decyzji Ministra Finansów o wydaniu zgody na utworzenie zakładu ubezpieczeń lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej (np. zaświadczenie Komisji Nadzoru Finansowego). Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje wiedzą i doświadczeniem zapewniającymi wykonanie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie. Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego Załącznik nr 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie. Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego Załącznik nr 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie. Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego Załącznik nr 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie. Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego Załącznik nr 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy, sporządzony według Załącznika nr 2 do SIWZ. 2)W stosunku do osób fizycznych - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 3)Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcom według Załącznika nr 7 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie dołączy do oferty Załącznika nr 7 do SIWZ, to Zamawiający uzna, że Wykonawca całość zamówienia wykona samodzielnie. 4)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię). W pełnomocnictwie Wykonawcy ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestrowymi. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 5)W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika załącza on dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawcy zgodnie z dokumentami rejestrowymi. 6)Ogólne Warunki Ubezpieczenia (OWU) dla wszystkich ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia (zgodnie z CZĘŚCIĄ ZAMÓWIENIA, na którą Wykonawca złoży ofertę).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Klauzula fakultatywna - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 1.Wszelkie istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór Umowy nr TP/DE/1/2016 stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym również zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej, jeżeli okoliczności te będą miały wpływ na zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy: 1)zmiana ilości nabywanych przez Zamawiającego środków trwałych, modernizacje i ulepszenia środków trwałych, wdrażanie nowych inwestycji- poza wysokości rozliczane zgodnie z klauzulą automatycznego pokrycia, 2)zmiana ilości posiadanego przez Zamawiającego mienia na podstawie umów cywilnoprawnych, nakładających na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia, 3)zmiana wysokości sumy ubezpieczenia / sumy gwarancyjnej, 4)likwidacja środków trwałych, 5)zmiana zakresu wykonywanej działalności, w szczególności rodzaju miejsca działalności, 6)rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się, bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego w SIWZ, 7)zmiany wartości pojazdu w ubezpieczeniu AC (weryfikacja do bieżącej wartości rynkowej) w momencie zawierania poszczególnych umów ubezpieczenia z jednoczesną rekalkulacją składki adekwatną do tej wartości, 8)korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy, 9)zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian przepisów prawnych. 3.Strony są uprawnione do żądania zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: 1)stawki podatku od towarów i usług (w przypadku wprowadzenia na usługi ubezpieczeniowe podatku od towarów i usług), 2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne -jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi jedna z wyżej wymienionych zmian z zastrzeżeniem, o którym mowa powyżej, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego- dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany odpowiednio stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeszcze nie dokonano. 4.Zamawiający pisemnie wyrazi zgodę na wprowadzenie zmian do treści umowy na podstawie umotywowanego wniosku od Wykonawcy. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dokonywane są przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 5.Wszelkie zmiany umów indywidualnych (polis ubezpieczeniowych) wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpgk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIE MIENIA. PAKIET I: Ubezpieczenie od ognia i innych żywiołów. 1.Zakres ubezpieczenia: Ogień, eksplozja, implozja, upadek statku powietrznego, jego części lub ładunku, uderzenie pioruna, uderzenie pojazdu w ubezpieczone mienie, huk ponaddźwiękowy, działanie dymu lub sadzy, powódź, przenikanie wód gruntowych, przerwanie wałów przeciwpowodziowych, deszcz nawalny, grad, zaleganie i topnienie śniegu lub lodu, huragan (parametr wiatru 17 m/s), upadek lub przewrócenie się na ubezpieczone mienie drzew, masztów, sąsiadujących budowli, budynków lub ich części, zapadanie, trzęsienie lub osuwanie się ziemi, zalanie cieczami wydostającymi się z urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych lub centralnego ogrzewania, także na skutek ich awarii lub nieprawidłowego użycia, uszkodzenia na skutek działania temperatury, zalanie z dachów i orynnowania wynikające z topnienia zalegającego śniegu lub lodu o ile przyczyną rozszczelnienia było zamarznięcie wody, a zły stan techniczny dachu lub rynien nie był bezpośrednią szkody, akcji ratunkowej, gaśniczej lub innego działania mającego na celu zmniejszenie strat lub zagrożeń, prowadzonej w związku z którymkolwiek z wyżej wymienionych zdarzeń. 2.Rodzaj wartości: 1)nieruchomości: odtworzeniowa, 2)majątek ruchomy: księgowa brutto. 3.System ubezpieczenia: na sumy stałe. 4.Przedmiot ubezpieczenia, lokalizacja i sumy ubezpieczenia: zgodnie z załącznikiem M1. 5.Udział własny: Brak. 6.Informacja n/t parametrów ryzyka (szkodliwość): załącznik M2. 7.Franszyza integralna: Nie większa niż 300 PLN. 8.Franszyza redukcyjna: Brak. 9.Klauzule obligatoryjne: 1)Klauzula przepięć: Ochronę ubezpieczeniową rozszerza się o szkody powstałe w wyniku pośredniego uderzenia pioruna, a także powstałe w wyniku powstania prądu zwarciowego lub podania napięcia o niewłaściwych parametrach. Minimalny limit odpowiedzialności na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia 200.000 PLN. 2)Klauzula reprezentantów: Ogranicza się wyłączenie odpowiedzialności Ubezpieczyciela za szkody spowodowane wskutek winy umyślnej i rażącego niedbalstwa Ubezpieczonego lub osób, za które Ubezpieczony ponosi odpowiedzialność jedynie do reprezentantów Ubezpieczonego, przy czym za reprezentantów Ubezpieczonego uważa się osoby lub organ wieloosobowy (zarząd), które zgodnie z obowiązującymi przepisami i statutem uprawnione są do zarządzania ubezpieczonym podmiotem gospodarczym. 3)Klauzula automatycznego pokrycia: Obejmuje się ochroną wszystkie nowo nabyte nieruchomości, ruchomości oraz środki trwałe i wyposażenie, których wartość wzrosła w okresie ubezpieczenia na skutek dokonanych inwestycji, remontów lub modernizacji. Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się w momencie przejścia na Ubezpieczonego ryzyka utracenia bądź uszkodzenia mienia. Ubezpieczony powinien zgłosić do Ubezpieczyciela i podać nowe wartości środków trwałych i wyposażenia w terminie 30 dni po zakończeniu każdego kwartału w okresie ubezpieczenia. Składka za dodatkową sumę ubezpieczenia zostanie naliczona wg taryf zastosowanych w niniejszej ofercie, przy zastosowaniu zasady pro rata temporis. 4)Klauzula ograniczenia zasady proporcji: Ustala się, że w przypadku kiedy wysokość szkody nie przekracza 20% sumy ubezpieczenia danego przedmiotu nie stosuje się zasady proporcjonalnego zmniejszenia wypłaty odszkodowania, jeżeli określona w polisie suma ubezpieczenia jest niższa, niż wartość mienia w dniu szkody będąca podstawą do ustalenia sumy ubezpieczenia. 5)Klauzula Leewaya: Ustala się, że w przypadku wystąpienia szkody Ubezpieczyciel odstąpi od stosowania zasady proporcji przy wypłacie odszkodowania, jeżeli oszacowana na dzień powstania szkody wartość ubezpieczonej pozycji mienia nie przekracza 120% sumy ubezpieczenia zapisanej w umowie ubezpieczenia. 6)Klauzula uderzenia pojazdu własnego: Włącza się odpowiedzialność za szkody spowodowane uderzeniem pojazdu posiadanego lub używanego przez Ubezpieczonego lub przez osoby, za które ponosi odpowiedzialność. 7)Klauzula jurysdykcji: Ustala się, że wszelkie ewentualne spory wynikające z umów ubezpieczenia rozpatrują sądy właściwe dla siedziby Ubezpieczonego. 8)Klauzula dewastacji: Ochroną ubezpieczeniową objęte jest mienie ruchome i nieruchome należące do Ubezpieczonego od zniszczenia lub uszkodzenia na skutek dewastacji lub czynu chuligańskiego, w tym także pomalowania, zarysowania, graffiti. Limit odpowiedzialności nie mniej niż 50 000 zł (w tym dla graffiti nie mniej niż 10 000 zł) na jedno i wszystkie zdarzenia. 9)Klauzula zabezpieczeń przeciwpożarowych: Ubezpieczyciel oświadcza, że znany jest mu stan zabezpieczeń przeciwpożarowych w miejscu ubezpieczenia, w którym znajduje się mienie należące do Ubezpieczonego i uznaje te zabezpieczenia za wystarczające. 10)Klauzula usunięcia pozostałości po szkodzie: Ubezpieczyciel zwróci uzasadnione koszty poniesione przez Ubezpieczającego w związku z powstałą szkodą rzeczową, w celu usunięcia pozostałości po zniszczonym ubezpieczonym mieniu do 15% wartości powstałej szkody. Limit podwyższa sumę ubezpieczenia. 11)Klauzula remontowa: Ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność za szkody w mieniu będącym przedmiotem napraw, remontów, prac modernizacyjnych i innych robót budowlanych oraz w mieniu przechowywanym w obiektach będących przedmiotem takich prac, jeżeli szkody nie wynikały bezpośrednio z prowadzonych prac. 12)Klauzula niezawiadomienia w terminie o szkodzie: Ustala się, że zapisane w ogólnych warunkach ubezpieczenia skutki niezawiadomienia Ubezpieczyciela o szkodzie w odpowiednim terminie, mają zastosowanie tylko w sytuacji, kiedy niezawiadomienie w terminie miało wpływ na ustalenie odpowiedzialności Ubezpieczyciela lub ustalenie rozmiaru szkody. 13)Klauzula szybkiej likwidacji szkód: Ubezpieczyciel zobowiązuje się, że w przypadku szkód, których czas likwidacji powinien być jak najkrótszy z uwagi na interes Ubezpieczonego, wyznaczy termin oględzin szkody nie później niż na dwa dni robocze, przypadający po dniu, w którym nastąpiło skuteczne powiadomienie Ubezpieczyciela o szkodzie. Jeżeli w wyznaczonym czasie nie doszło do oględzin szkody przez likwidatora zakładu ubezpieczeń, Ubezpieczony ma prawo przystąpić do naprawy, dokumentując zakres i okoliczności szkody. Wypłata odszkodowania nastąpi na podstawie udokumentowanych kosztów naprawy. PAKIET II: Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku. 1.Zakres ubezpieczenia: skutki usiłowanej lub dokonanej kradzieży z włamaniem lub usiłowanego lub dokonanego rabunku (kradzieży rozbójniczej). 2.Przedmiot ubezpieczenia: majątek ruchomy (środki trwałe, wyposażenie mniejszej wartości, środki obrotowe), gotówka w lokalach oraz podczas transportu. 3.System ubezpieczenia: pierwsze ryzyko. 4.Sumy ubezpieczenia: 1)Gotówka od rabunku w lokalach oraz podczas transportu: 40 000 PLN, 2)Mienie ruchome: 50 000 PLN, 3)Koszty naprawy zabezpieczeń: 10 000 PLN. 5.Klauzule obligatoryjne: 1)Klauzula niezawiadomienia w terminie o szkodzie: Ustala się, że zapisane w ogólnych warunkach ubezpieczenia skutki niezawiadomienia Ubezpieczyciela o szkodzie w odpowiednim terminie, mają zastosowanie tylko w sytuacji, kiedy niezawiadomienie w terminie miało wpływ na ustalenie odpowiedzialności Ubezpieczyciela lub ustalenie rozmiaru szkody. 2)Klauzula szybkiej likwidacji szkód: Ubezpieczyciel zobowiązuje się, że w przypadku szkód, których czas likwidacji powinien być jak najkrótszy z uwagi na interes Ubezpieczonego, wyznaczy termin oględzin szkody nie później niż na dwa dni robocze, przypadający po dniu, w którym nastąpiło skuteczne powiadomienie Ubezpieczyciela o szkodzie. Jeżeli w wyznaczonym czasie nie doszło do oględzin szkody przez likwidatora zakładu ubezpieczeń, Ubezpieczony ma prawo przystąpić do naprawy, dokumentując zakres i okoliczności szkody. Wypłata odszkodowania nastąpi na podstawie udokumentowanych kosztów naprawy. 3)Klauzula jurysdykcji: Ustala się, że wszelkie ewentualne spory wynikające z umów ubezpieczenia rozpatrują sądy właściwe dla siedziby Ubezpieczonego. 4)Klauzula zabezpieczeń przeciwkradzieżowych: Ubezpieczyciel oświadcza, że znany jest mu stan zabezpieczeń przeciwkradzieżowych w pojazdach zgłoszonych do ubezpieczenia AC i uznaje te zabezpieczenia za wystarczające.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Klauzula fakultatywna - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ. 1.Przedmiot ubezpieczenia: Odpowiedzialność cywilna (deliktowa, kontraktowa oraz pozostająca w zbiegu) Zamawiającego za szkody na osobie lub w mieniu, w tym także czyste straty finansowe wyrządzone poszkodowanym w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadanym, zarządzanym lub użytkowanym mieniem. Ubezpieczenie obejmuje szkody będące następstwem wypadku ubezpieczeniowego, który miał miejsce w okresie ubezpieczenia, pod warunkiem zgłoszenia roszczeń przed przewidzianym w prawie terminem przedawnienia, przy czym wszystkie szkody będące następstwem tego samego wypadku, albo wynikające z tej samej przyczyny, niezależnie od liczby osób poszkodowanych, uważa się za jeden wypadek i przyjmuje się, że miały miejsce w chwili powstania pierwszej szkody. Ubezpieczenie obejmuje szkody wyrządzone na zasadzie winy i na zasadzie ryzyka. Zakresem ubezpieczenia objęte są również szkody wyrządzone wskutek rażącego niedbalstwa. Przez osoby objęte ubezpieczeniem należy rozumieć Ubezpieczającego, którym jest Zamawiający oraz wszystkie inne osoby za które ponosi odpowiedzialność. 2.Minimalny zakres odpowiedzialności: 1)odpowiedzialność cywilną za szkody osobowe i rzeczowe w związku z prowadzeniem składowiska odpadów komunalnych, sortowni i kompostowni, a także odbiorem tychże odpadów, minimalny podlimit: 1 000 000 PLN. 2)odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone w środowisku naturalnym poprzez jego zanieczyszczenie, minimalny podlimit: 100 000 PLN. 3)odpowiedzialność cywilną za szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone przez podwykonawców Ubezpieczonego, którym powierzył wykonanie określonej pracy lub usługi, z zachowaniem prawa do regresu, minimalny podlimit: 1 000 000 PLN. 4)wyrządzone w związku z zimowym utrzymaniem jezdni, chodników (śliskość nawierzchni), letnim utrzymaniem czystości jezdni i chodników, minimalny podlimit: 100 000 PLN. 5)spowodowane przez zieleń (spadające lub leżące drzewa albo konary drzew) rosnącą na cmentarzu komunalnym w Legnicy, a także na innych nieruchomościach posiadanych, użytkowanych i zarządzanych przez Ubezpieczającego, minimalny podlimit: 200 000 PLN. 6)spowodowane awarią lub wadliwym działaniem sygnalizacji świetlnej, za których konserwację i serwis odpowiedzialny jest Ubezpieczający, minimalny podlimit: 500 000 PLN. 7)spowodowane robotami konserwacyjnymi, interwencyjnymi i remontami cząstkowymi, w tym wykonywanymi z użyciem emulsji i grysów oraz lokalnymi powierzchniowymi utrwaleniami nawierzchni, minimalny podlimit: 500 000 PLN. 8)uszkodzenie pojazdów pozostawionych na jezdni lub poboczu dróg spowodowane pracą sprzętu do letniego lub zimowego utrzymania dróg, minimalny podlimit: 200 000 PLN. 9)uszkodzenie lub zniszczenie upraw, nasadzeń i urządzeń na posesjach przyległych do pasa drogowego w związku z prowadzoną akcją zimową, minimalny podlimit: 10 000 PLN. 10)odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe w nieruchomościach i rzeczach ruchomych, z których Ubezpieczony korzystał na podstawie umowy najmu, dzierżawy, użytkowania, leasingu lub podobnej formy korzystania z cudzej rzeczy, minimalny podlimit: 1 000 000 PLN. 11)odpowiedzialność cywilną za szkody w mieniu powierzonym, przechowywanym, kontrolowanym lub chronionym, z podlimitem: 10 000 PLN. 12)odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe w mieniu ruchomym i nieruchomościach podczas wykonywania obróbki, naprawy, konserwacji, remontów, czyszczenia, podłączeń wodociągowo-kanalizacyjnych, budowy wodociągów i kanalizacji lub innych podobnych czynności, prac i usług, minimalny podlimit: 500 000 PLN. 13)odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone w związku z administrowaniem cmentarzami i prowadzenia usług pogrzebowych, ekshumacji i spopielania zwłok, minimalny podlimit: 500 000 PLN. 14)odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone przez wolontariuszy, praktykantów, stażystów, osoby skierowane do wykonywania prac społecznie użytecznych, osoby skierowane do wykonywania prac wyrokiem sądu lub osoby skierowane do prac interwencyjnych przez Urząd Pracy, minimalny podlimit: 50 000 PLN. 15)odpowiedzialność cywilną za szkody rzeczowe w mieniu i pojazdach należących do pracowników Ubezpieczonego lub innych osób, za które ponosi odpowiedzialność, minimalny podlimit: 50 000 PLN. 16)odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone w związku z użytkowaniem pojazdów niepodlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, minimalny podlimit: 100 000 PLN. 17)odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone w podziemnych instalacjach i urządzeniach oraz w związku z wykonywaniem wykopów i przekopów, minimalny podlimit: 300 000 PLN. 18)odpowiedzialność cywilną pracodawcy za następstwa wypadków przy pracy (szkody osobowe i rzeczowe) wyrządzone pracownikom, powstałe w związku z wykonywaniem przez nich pracy, niezależnie od podstawy zatrudnienia (odszkodowanie stanowiące nadwyżkę nad świadczeniem wypłacanym osobom uprawnionym na podstawie przepisów Ustawy z dnia 30.10.2002r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych - (Dz. U. z 2009r., Nr 167, poz. 1322), minimalny podlimit: 500 000 PLN. 3.Suma gwarancyjna: 2 000 000 na jeden i wszystkie wypadki ubezpieczeniowe. 4.Franszyza redukcyjna: brak. 5.Franszyza integralna: nie więcej niż 300 PLN. 6.Udział własny: brak. 7.Informacja n/t parametrów ryzyka: załącznik O1 i załącznik O2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Klauzula fakultatywna - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie komunikacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 3 ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIE KOMUNIKACYJNE. Informacja n/t parametrów ryzyka (szkodliwości) znajduje się w załączniku K2. PAKIET I: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych. Zakres ubezpieczenia: Odpowiedzialność cywilna posiadaczy pojazdów mechanicznych z tytułu szkód powstałych w związku z ruchem tych pojazdów, których następstwem jest szkoda na osobie lub szkoda w mieniu. Minimalne sumy gwarancyjne: 1)w przypadku szkód na osobie - 5 000 000 euro na każde zdarzenie, 2)w przypadku szkód w mieniu - 1 000 000 euro na każde zdarzenie. PAKIET II: Ubezpieczenie Auto Casco. Zakres ubezpieczenia AC: Ubezpieczenie obejmuje szkody w pojeździe, jego części lub wyposażeniu w związku z ruchem i postojem pojazdu na skutek: 1)nagłego działania siły mechanicznej w chwili zetknięcia się pojazdu z innym pojazdem, osobami, zwierzętami lub przedmiotami, 2)uszkodzenia dewastacji (w tym również włamanie), dokonanego przez osobę bądź zwierzę, 3)zdarzeń losowych: pożaru, eksplozji, implozji, uderzenia pioruna, upadku statku powietrznego, zatopienia, opadów atmosferycznych, huraganu, zapadania bądź osuwania się ziemi, działania temperatury, dymu lub czynnika chemicznego, 4)kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia dodatkowego zainstalowanego w pojeździe w chwili zgłoszenia do ubezpieczenia, 5)uszkodzenia pojazdu w następstwie jego zaboru bez zgody właściciela lub użytkownika w celu krótkotrwałego użycia lub kradzieży pojazdu. Wymagane warunki dodatkowe: 1)Rozliczenie szkody: na podstawie cenników obowiązujących u producentów pojazdów przy użyciu części oryginalnych lub w inny sposób nie powodujący utraty gwarancji na korozję pojazdu. 2)Wartość pojazdów: określona w załączniku nr K1 - Wykaz pojazdów. 3)Wykupiony udział własny i amortyzacja. 4)Brak franszyzy integralnej. 5)Brak franszyzy redukcyjnej. 6)Stała wartość sumy ubezpieczenia w okresie ubezpieczenia. Klauzule obligatoryjne: 1)Klauzula zabezpieczeń przeciwkradzieżowych: Na podstawie niniejszej klauzuli Ubezpieczyciel oświadcza, że znany jest mu stan zabezpieczeń przeciwkradzieżowych w pojazdach zgłoszonych do ubezpieczenia AC i uznaje te zabezpieczenia za wystarczające. 2)Klauzula niezawiadomienia w terminie o szkodzie: Ustala się, że zapisane w ogólnych warunkach ubezpieczenia skutki niezawiadomienia Ubezpieczyciela o szkodzie w odpowiednim terminie, mają zastosowanie tylko w sytuacji, kiedy niezawiadomienie w terminie miało wpływ na ustalenie odpowiedzialności Ubezpieczyciela lub ustalenie rozmiaru szkody. 3)Klauzula szybkiej likwidacji szkód: Ubezpieczyciel zobowiązuje się, że w przypadku szkód, których czas likwidacji powinien być jak najkrótszy z uwagi na interes Ubezpieczonego, wyznaczy termin oględzin szkody nie później niż na dwa dni robocze, przypadający po dniu, w którym nastąpiło skuteczne powiadomienie Ubezpieczyciela o szkodzie. Jeżeli w wyznaczonym czasie nie doszło do oględzin szkody przez likwidatora zakładu ubezpieczeń, Ubezpieczony ma prawo przystąpić do naprawy, dokumentując zakres i okoliczności szkody. Wypłata odszkodowania nastąpi na podstawie udokumentowanych kosztów naprawy. 4)Klauzula jurysdykcji: Ustala się, że wszelkie ewentualne spory wynikające z umów ubezpieczenia rozpatrują sądy właściwe dla siedziby Ubezpieczonego. PAKIET III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego Zakres ubezpieczenia: Trwały uszczerbek na zdrowiu oraz zgon na skutek nieszczęśliwego wypadku mający związek z użytkowaniem pojazdu (świadczenie z tytułu trwałego uszczerbku w wysokości 1% sumy ubezpieczenia za każdy 1% trwałego uszczerbku, świadczenie z tytułu zgonu 100% sumy ubezpieczenia. Suma ubezpieczenia: 10 000 zł na miejsce w pojeździe. Klauzula jurysdykcji: Ustala się, że wszelkie ewentualne spory wynikające z umów ubezpieczenia rozpatrują sądy właściwe dla siedziby Ubezpieczonego. PAKIET IV: Ubezpieczenie Assistance, obejmujące co najmniej: 1)usługę holowania pojazdu w razie jego wypadku lub awarii bez względu na miejsce zdarzenia na terenie RP na odległość co najmniej 150 km, 2)usługę bezpłatnego wynajmu pojazdu zastępczego na okres co najmniej 7 dni w razie jego wypadku lub awarii bez względu na miejsce zdarzenia na terenie RP. Usługa jest obligatoryjna dla pojazdów oznaczonych symbolem Ass w załączniku nr K1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Klauzula fakultatywna - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.