eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-DobrzyńZamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.Zakup, demontaż i montaż z obróbką okien plastikowych wraz z wewnętrznymi parapetami PCV w budynku szkoły podstawowej zlokalizowanej przy ul. Żeromskiego 11 w Golubiu-Dobrzyniu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Golub-Dobrzyń: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.: Zakup, demontaż i montaż z obróbką okien plastikowych wraz z wewnętrznymi parapetami PCV w budynku szkoły podstawowej zlokalizowanej przy ul. Żeromskiego 11 w Golubiu-Dobrzyniu
Numer ogłoszenia: 246401 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Orła Białego, ul. Stefana Żeromskiego 11, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6832026, faks 0-56 6832026.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.: Zakup, demontaż i montaż z obróbką okien plastikowych wraz z wewnętrznymi parapetami PCV w budynku szkoły podstawowej zlokalizowanej przy ul. Żeromskiego 11 w Golubiu-Dobrzyniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup okien plastikowych 12 szt., demontaż starych okien i parapetów wewnętrznych oraz montaż z obróbką nowych okien wraz z wewnętrznymi parapetami plastikowymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 12144 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego na wymianę okien w budynku Szkoły podstawowej nr 2 im. Orła Białego w Golubiu-Dobrzyniu, nr sprawy: 341/3/2009

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Remar, Sławomir Markier, ul. Ks. Wojciecha Kęsickiego 11, 87-170 Pakość, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 12144
  • Oferta z najniższą ceną: 12144 oferta z najwyższą ceną: 12144
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.