To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-21
Radziejów: Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie.
Numer ogłoszenia: 246423 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212777 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie. Ilości i asortyment zostały zapisane w formularzu asortymentowo -cenowym stanowiącym załącznik nr 2 (siwz). Zamówienie obejmuje swoim zakresem 38 niepodzielnych zadań, oraz zadanie nr 39 które będzie rozpatrywane na pozycje asortymentowe. Zamawiający wymaga aby do wersji papierowej oferty załączono również wersję elektroniczną formularza asortymentowo cenowego - załącznik nr 2(siwz). Nazwy zadań. 1 Strzykawki i igły 2. Kaniule 3. Cewniki urologiczne 4. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych 5. Rurki intubacyjne 6. Dren 7. Maski anestetyczne z dmuchanym kołnierzem 8. Czepki i maski operacyjne 9. Ostrza wymienne do skalpeli 10. Zgłębnik żołądkowy 11. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń 12. Igły specjalistyczne 13. Worki do sztuczne wentylacji 14. Worki do moczu 15. Maski do tlenu 16. Elektrody samoprzylepne 17. Przyrządy do przetaczania krwi i płynów 18. Filtry 19. Osprzęt do pomp infuzyjnych 20. Kraniki ,Korki 21. Zestaw do żywienia dojelitowego 22. Naczynia jednorazowe 23. Tampony 24. Rurki intubacyjne Parkera 25. Maski krtaniowe 26. Prowadnice 27. Wzierniki ginekologiczne 28. Sprzęt laboratoryjny 29. Taśmy i testy do steryliazacji 30. Rękawy i papier krepowany do sterylizacji 31. Papier do aparatów EKG 32. Wyroby z włókniny I 33. Wyroby z włókniny II 34. Środki dezynfekcyjne 35. Klipsy 36. Pojemniki do utylizacji odpadów medycznych 37. Folie termiczne , identyfikatory i opaski 38. Dezaktywatory. 39 Pozostały Sprzęt - rozpatrywany na pozycje asortymentowe Zamawiający wymaga aby zamówienie było wykonane w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, natomiast dostawy przedmiotu zamówienia będą następować sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w terminie do max. 3 dni roboczych, licząc od momentu złożenia zamówienia. Wyjątek stanowi zadanie nr 33 Wyroby z włókniny II - termin wykonania zamówienia do 13 września 2014 roku , i zadanie nr 34 Środki dezynfekcyjne - termin wykonania zamówienia do 12 maja 2013 roku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr: 9,15,20,24,31,32,37; zadanie nr 39 poz. nr: 3,4,10,16,17,26,27,28,43.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o. o., ul. Bod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71989,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49005,69
Oferta z najniższą ceną: 49005,69 / Oferta z najwyższą ceną: 72276,98
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr: 1,3,4,5,6,10,14,27, zadanie nr 39 pozycja nr:1,2,13,15,22.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o. o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała-Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75916,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70737,78
Oferta z najniższą ceną: 70737,78 / Oferta z najwyższą ceną: 77083,04
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr: 16,21,22,26,zadanie nr 39 poz. nr 12,18,29
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego Centrowet Cezal Sp.z o. o., ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93792,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93640,48
Oferta z najniższą ceną: 93640,48 / Oferta z najwyższą ceną: 100165,82
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: zadanie nr 34.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Shulke Polska Sp. z o. o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22885,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5589,00
Oferta z najniższą ceną: 5589,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5589,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 29
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Informer MED. Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3953,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3333,96
Oferta z najniższą ceną: 3333,96 / Oferta z najwyższą ceną: 3333,96
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 39, poz nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o. o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 594,00
Oferta z najniższą ceną: 594,00 / Oferta z najwyższą ceną: 743,04
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 18 i zadanie nr 39 poz. nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- Skamex Sp. z o.o. S. KA, ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59813,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82326,60
Oferta z najniższą ceną: 82326,60 / Oferta z najwyższą ceną: 82326,60
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 39 poz. nr 21 i 30
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- abcMED Sp. z o. o. ul. J. Lea 114, 30-133 Kraków, ul. J. Lea 114, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12790,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11586,24
Oferta z najniższą ceną: 11586,24 / Oferta z najwyższą ceną: 22238,56
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 30 i 33.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruński Zakłady materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38517,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35169,45
Oferta z najniższą ceną: 35169,45 / Oferta z najwyższą ceną: 37093,79
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie nr 38
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elmiko Medical Sp. z o. o. , ul. Jeżewskiego 5c/02-796 Warszawa, ul. Jeżewskiego 5c, 02-796 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18620,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19170,00
Oferta z najniższą ceną: 19170,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19170,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie nr 7,25; zadanie nr 39 poz. nr 25
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Trident Med. s.c., ul. Nowy Świat 60/13, 00-357 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4487,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3467,88
Oferta z najniższą ceną: 3467,88 / Oferta z najwyższą ceną: 4945,22
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Zadanie nr 11 i 12.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Balton Sp. z o. o., ul. Nowy Świat 7 m 14, 00-496 Warszawa, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14049,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11707,20
Oferta z najniższą ceną: 11707,20 / Oferta z najwyższą ceną: 16534,80
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Zadanie nr 39 poz. nr 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLUKOPHARMA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
GLUKOPHARMA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Glukopharma Sp. z o. o., ul. Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 162,00
Oferta z najniższą ceną: 162,00 / Oferta z najwyższą ceną: 162,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Zadanie nr 33
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beryl Med Ltd, 1 ST FLOOR, 26 FOUBERTS PLACE LONDYN, ANGLIA, W1F7PP,, 1 ST FLOOR, 26 FOUBERTS PLACE, LONDYN, kraj/woj. Zjednoczone Królestwo.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39270,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36720,00
Oferta z najniższą ceną: 36720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36720,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Zadanie nr 2 i 19.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- J. Chodecki. A. Misztal Medica Sp. J. ul. Przemysłowa 4A, 59-300 Lubin, ul. Przemysłowa 4A, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22241,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21630,24
Oferta z najniższą ceną: 21630,24 / Oferta z najwyższą ceną: 54525,96
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Zadanie nr 28
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medlab - Products Sp. z o. o., ul. Gałczyńskiego 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28524,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22662,99
Oferta z najniższą ceną: 22662,99 / Oferta z najwyższą ceną: 22662,99
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: Zadanie nr 39
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VYGON Polska Sp. z o. o., ul. Francuska 39/6, 03-905 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 962,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 772,20
Oferta z najniższą ceną: 772,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1306,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI RADZIEJÓW
więcej: przetargi RADZIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.