Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-21
Jelenia Góra: Sprzątanie pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowej oraz prokuraturach okręgu jeleniogórskiego
Numer ogłoszenia: 246444 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze , ul. Muzealna 9, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6428400, 6428414, faks 075 6428434.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://jgora.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowej oraz prokuraturach okręgu jeleniogórskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wg SIWZ dostępnego na stronie internetowej zamawiającego http://jgora.po.gov.pl/zam_publ.php nr zam. VIIG 234/117/15.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.40.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 38.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wg SIWZ dostępnego na stronie internetowej zamawiającego http://jgora.po.gov.pl/zam_publ.php nr zam. VIIG 234/117/15
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wg SIWZ dostępnego na stronie internetowej zamawiającego http://jgora.po.gov.pl/zam_publ.php nr zam. VIIG 234/117/15
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wg SIWZ dostępnego na stronie internetowej zamawiającego http://jgora.po.gov.pl/zam_publ.php nr zam. VIIG 234/117/15
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wg SIWZ dostępnego na stronie internetowej zamawiającego http://jgora.po.gov.pl/zam_publ.php nr zam. VIIG 234/117/15
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wg SIWZ dostępnego na stronie internetowej zamawiającego http://jgora.po.gov.pl/zam_publ.php nr zam. VIIG 234/117/15
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Posiadanie certyfikatu zarządzania jakością w zakresie usług sprzątania - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jgora.po.gov.pl/zam_publ.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze
ul. Muzealna 9
58-500 Jelenia Góra
pok. 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze ul. Muzealna 9 58-500 Jelenia Góra pok. 001B - Biuro Podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń Prokuratury Rejonowej w Kamiennej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg SIWZ dostępnego na stronie internetowej zamawiającego http://jgora.po.gov.pl/zam_publ.php nr zam. VIIG 234/117/15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 38.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie certyfikatu zarządzania jakością w zakresie usług sprzątania - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń Prokuratury Rejonowej w Lwówku Ślaskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg SIWZ dostępnego na stronie internetowej zamawiającego http://jgora.po.gov.pl/zam_publ.php nr zam. VIIG 234/117/15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 38.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie certyfikatu zarządzania jakością w zakresie usług sprzątania - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg SIWZ dostępnego na stronie internetowej zamawiającego http://jgora.po.gov.pl/zam_publ.php nr zam. VIIG 234/117/15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 38.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie certyfikatu zarządzania jakością w zakresie usług sprzątania - 5
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Leśna - opracowanie dokumentacji na wymianę 2 zasuw na rurociągach derywacyjnych RDI i RDII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4
- Usługi utrzymania czystości
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Świadczenie usługi sprzątania Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu budynku Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.