Ogłoszenie z dnia 2011-09-15
Tarnów: Opracowanie Projektów budowlanego i wykonawczego dla zadanie pn. Remont przepompowni przy ul. Kwiatkowskiego(wód opadowych).
Numer ogłoszenia: 246447 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie , ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. (014) 6214303, 6219105, faks (014) 6219105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tzdm.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Projektów budowlanego i wykonawczego dla zadanie pn. Remont przepompowni przy ul. Kwiatkowskiego(wód opadowych)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Projektów budowlanego i wykonawczego dla zadanie pn. Remont przepompowni przy ul. Kwiatkowskiego (wód opadowych). 1.Na realizację przedmiotu zamówienia składa się wykonanie pełnego zakresu prac, który obejmuje: A.Wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500, B.Inwentaryzację budowlaną obiektu w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej, C.Opracowanie projektów: budowlanego i wykonawczego na n w zakres: -Remont budynku przepompowni poprzez: wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian zewnętrznych, wymiana pokrycia dachowego wraz z wymianą lub remontem rynien, malowanie pomieszczeń wewnątrz budynku wraz z stolarką drzwiową i elementami metalowymi typu poręcze schodowe, -nowa wewnętrzna instalacja elektryczna i odgromowa dla całego obiektu w tym zasilania pomp wraz z AKPiA układu pompowego, od zacisków niskiego napięcia transformatora 6 0,4kV, zlokalizowanego w stacji transformatorowej w budynku sąsiednim, w tym nowa rozdzielnia główna niskiego napięcia, z wymianą podziemnych odcinków instalacji (kabli) pomiędzy stacją transformatorową, a budynkiem pompowni, oraz nowe, z wyposażeniem szafy zasilająco-sterownicze dla zasilania pompowego, -modernizacja zasuw i dodanie napędów elektrycznych po stronie ssawnej i tłocznej 6 szt, -wykonanie zasuwy elektrycznej na bay-pass w studni na zewnątrz budynku, -wizualizacja pracy i awarii urządzeń z podłączeniem do istniejącego systemu w centrali dyspozytorni Tarnowskich Wodociągów poprzez istniejącą sieć światłowodową, -telewizja przemysłowa obejmującą teren wokół budynku i zbiorniki wód opadowych z rejestracją obrazu w centrali Tarnowskich Wodociągów -wymiana armatury układu pompowego wraz z rurarzem, -remont klapy zwrotnej na kanale przerzutowym do rzeki Białej, -renowacja otwartego kanału przerzutowego wraz z uporządkowaniem terenu. Powyższe elementy winny być opracowane w rozbiciu na branże: -projekt branży architektonicznej, -projekt branży sieci kanalizacyjnej, -projekt branży elektrycznej D.Przygotowanie dokumentacji prawnej do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. E. Opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. F. Sporządzenie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, G. Aktualizacja - w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 2 lat od daty ich wykonania. H. Pełnienie w trakcie budowy nadzoru autorskiego w zakresie opisanym przypisami ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. Nr 89, poz. 414, z późn. zm.). Uwaga: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania projektu w trakcie opracowywania projektu tj. co najmniej dwukrotne spotkanie Wykonawcy (Projektanta) z przedstawicielami Zamawiającego i Tarnowskich Wodociągów, celem konsultacji rozwiązań projektowych. 2. Dokumentacja techniczna istniejącej instalacji elektrycznej do wglądu w Tarnowskich Wodociągach u Głównego Energetyka 3. Projekt budowlany należy sporządzić w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1133 z póź. zm.) 4. Projekty: budowlany i wykonawczy należy sporządzić w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072; Dz. U. z 2005 r. Nr 75 poz. 664) oraz ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz.2016 - tekst jednolity ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43 poz. 430 z póź. zm.) oraz zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami branżowymi. Projekt wykonawczy należy sporządzić w zakresie niezbędnym do poprawnego wykonania zadania oraz do sporządzenia przedmiarów robót do celów przetargowych wg ustawy Prawo zamówień publicznych wraz ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Opracowanie kosztorysów inwestorskich, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389). 6. Projekty: budowlany i wykonawczy należy sporządzić po 5 egz., specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz., przedmiary robót - 3 egz., kosztorysy inwestorskie - 1 egz. Ponadto w wersji elektronicznej w formacie pdf (pliki o pojemności nie większej niż 10 MB) należy przedłożyć projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót. Dokumenty te zostaną zamieszczone w Internecie (oprócz kosztorysów inwestorskich). 7. Projekty winny zawierać wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie, sprawdzenia, itp. przy czym koszty tych uzgodnień ponosi Wykonawca. 8. W projektach należy uwzględnić wszystkie prace, które są niezbędne do wykonania zamówienia. 9. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu w celu uzyskania informacji, które mogą być przydatne dla prawidłowego przygotowania oferty. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt z pracownikiem TZDM - Panią D.Brożkiewicz, w celu ustalenia terminu przy udziale pracownika Tarnowskich Wodociągów. 10. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) powierzy podwykonawcy com do wykonania. Pozostałe roboty Wykonawca realizuje własnymi siłami. 11.Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy (ców) ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania. 12. Wykonawca rozszerzy okres rękojmi projektu budowlanego i wykonawczego do końca okresu rękojmi wykonawcy inwestycji nie dłużej jednak niż trzy lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru usługi i przekazania przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentów i oświadczeń pkt. III.4.1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 1 dokumentację projektową odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - projekty budowy lub przebudowy lub rozbudowy lub remontu przepompowni lub innego obiektu budowlanego w skład którego wchodzi przepompownia o wartości (cenie projektu) nie mniejszej niż 50.000 zł brutto. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu potwierdzającego, że usługa/i została/y wykonana/e należycie - np. referencje, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. Jeżeli Wykonawca w przetargu polega zasobach innego podmiotu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) - wiedzy i doświadczeniu: zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami - w szczególności przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia jak wskazano wyżej, na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych (będących w trakcie realizacji) dokumenty muszą potwierdzać, że usługa jak wyżej wykonywana jest należycie przez Wykonawcę lub inne podmioty, przy czy wymaga się, aby w ramach realizowanego zamówienia wykonana została co najmniej usługa o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto. Jeżeli Wykonawca w przetargu polega zasobach innego podmiotu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) - wiedzy i doświadczeniu:zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami - w szczególności przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia jak wskazano wyżej, na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku dokumentów na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca przelicza wartość robót określonych w walutach innych niż PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty obowiązującego w dniu ogłoszenia zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentu - pktIII.4.1,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentu - pkt. III. 4.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w następujących specjalnościach: - architektonicznej, - instalacyjnej w zakresie instalacji kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych. W przypadku uprawnień dla osób dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z zastrzeżeniem przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010, Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Jeżeli Wykonawca (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami. W szczególności przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania do dyspozycji osób z uprawnieniami i doświadczeniem jak wskazano wyżej, na okres korzystania z tych osób przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadcz i dokumentu - pkt. III.4.1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczeni i dokumentu - III pkt.4.1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku, gdy Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - wiedzy i doświadczeniu, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega zasobach innych podmiotów - osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osób na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. W celu wykazania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy przedkłada oświadczenie określone w pkt. III.4.1. 5. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów nie wynika z przedłożonych w ofercie dokumentów (pkt III.4.2), do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwa złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy: I. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy: 1) Terminu wykonania przedmiotu umowy postanowień przypadkach: a) Wystąpienia robót dodatkowych, b) Wystąpienia zdarzeń losowych takich jak: śmierć Wykonawcy (dotyczy osób fizycznych), 2) Sposobu i zakresu wykonania robót w przypadkach: a) Zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych lub uzyskania dodatkowych decyzji, b) Zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży postanowień interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć postanowień chwili zawarcia umowy, c) Ograniczenia zakresu rzeczowego. 3) Innych postanowień umowy w przypadkach: a) Zmiany stawek podatku od towarów i usług, b) Zmiany nazwy zadania 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tzdm.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tarnowskim Zarządzie Dróg Miejskich ul Bernardyńska pokój Nr 212 w godzinach 7:00 - 15:00. Specyfikacja udostępniana jest nieodpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Tarnowski Zarządzie Dróg Miejskich, 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzone postępowanie.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej - dostawa całodziennego wyżywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2025 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Zakopanem (zaprojektuj i wybuduj)
- "Zakup i montaż wiat przystankowych z OZE"
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji budowlanej dla dz.nr 24 obręb Legnicki Dwór w Legnicy
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu ogrzewania, remontu oraz przebudowy budynku przy ul. 3 Maja 12 w Rybniku w zakresie dostosowania go do obowiązujących warunków technicz.
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.