Ogłoszenie z dnia 2010-09-09
Gniezno: Wykonywanie usług sprzątania pomieszczeń Urzędu Skarbowego w Gnieźnie i Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych
Numer ogłoszenia: 246459 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Gnieźnie, ul. Spichrzowa 4, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4237700, faks 061 4264885.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług sprzątania pomieszczeń Urzędu Skarbowego w Gnieźnie i Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń budynku Urzędu Skarbowego i Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych w Gnieźnie, przy ul. Spichrzowej 4 o łącznej powierzchni 7.723,00 m2, w tym: - 230,00 m2 - wykładziny dywanowe - 1.660,00 m2 - wykładzina typu TARKET OPTIMA i TARKET TORO EL, - 4.199,00 m2 - powierzchnia płytek ceramicznych podłogowych - 1.634,00 m2 - pozostała powierzchnia objęta usługą sprzątania, w tym: - 720,00 m2 - powierzchnia płytek ściennych ceramicznych, - 366,00 m2 - powierzchnia okien, - 495,00 m2 - powierzchnia drzwi szklanych i fasad, - 53,00 m2- powierzchnia schodów wejściowych z marmuru + balustrada (36,15+15,85) 2. Usługi w zakresie utrzymania czystości w budynku Urzędu Skarbowego i Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych obejmują w szczególności: a) Harmonogram godzin wykonywanych usług: - Codzienne sprzątanie sekretariatu i gabinetów Naczelników i Głównego Księgowego 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 15°° do 21°°, - Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych - 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 15°° do 21°°- dot. pomieszczeń nieplombowanych, - Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 14°° do 15°°, - Serwis dzienny utrzymanie stałej czystości na Sali Obsługi Klienta, wejścia głównego (schody + wiatrołap), sanitariatów ogólnie dostępnych (od poniedziałku do piątku) - jeden pracownik na zmianie - 5 dni w tygodniu po 8 godzin dziennie, - Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych - 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), rozpoczęcie prac w godz. od 14°° - 15°° (dot. wyłącznie pomieszczeń plombowanych i w strefach zamkniętych) - Prace będą wykonywane wyłącznie w obecności użytkowników pomieszczeń. b) Wykonywanie czynności: - codziennie: - Zamiatanie i mycie podłóg, klatek schodowych oraz kabin wind, - Zamiatanie i mycie schodów wejściowych + balustradę, - Odkurzanie wykładzin dywanowych, - Odkurzanie biurek, - Umycie i wytarcie wszystkich stolików i krzeseł w Sali obsługi klienta, - Opróżnianie koszy ze śmieci oraz worków ze ścinkami z niszczarek i wynoszenie do śmietnika (wymiana plastikowych worków w koszach na śmieci we własnym zakresie przez Wykonawcę), - Mycie toalet, węzłów sanitarnych (umywalek, pisuarów, muszli ustępowych, wytarcie luster) w tym dezynfekcja, - Uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych mydła w pojemnikach oraz czyszczenie tych pojemników - ręczniki, mydło i papier toaletowy zapewnia Zamawiający, - Mycie stołów, blatów kuchennych i krzeseł w pomieszczeniach socjalnych. - raz w tygodniu: - Mycie płytek ściennych ceramicznych, - Sprzątanie Sali konferencyjnej i szkoleniowej (także po każdym szkoleniu) - Czyszczenie (mycie odpowiednim środkiem) aparatów telefonicznych, - Mycie drzwi i odkurzanie powierzchni pionowych mebli i parapetów, - Odkurzanie poręczy i balustrad wewnętrznych, - Mycie drzwi szklanych, - raz w miesiącu: - Zamiatanie i mycie podłóg w kotłowni i magazynach, - Zamiatanie i mycie podłóg w Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych, - Mycie lodówek, - Mycie grzejników c.o. - Odkurzanie tapicerki meblowej, - Usunięcie plam z wykładzin dywanowych - Konserwacja schodów wejściowych z marmuru - zdjąć powłokę zabezpieczająco - ochronną i położyć nową odpowiednim płynem do marmuru. - raz na pół roku - w terminie uzgodnionym z Zamawiającym: - Mycie okien z futrynami w całym budynku, - Konserwacja wykładzin typu TARKET OPTIMA i TARKET TORO EL, - na żądanie: - Pokój gościnny - Sprzątanie w pomieszczeniach używanych sporadycznie należy wykonać w terminie wyznaczonym przez administratora. Informacja będzie przekazywana w formie ustnej lub pisemnej. 3. Wymogi organizacyjno - wykonawcze usługi: a) Wymagania dotyczące pracowników: - Stała obsada pracowników na danej kondygnacji, - Wymagania kadrowe; - 1 pracownik na zmianie w Urzędzie Skarbowym i Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych, tj. w godzinach pracy Urzędu, 5 dni w tygodniu (pn.- pt.) po 8 godzin (pełniący dyżur w serwisie dziennym), - 5 pracowników na zmianie popołudniowej tj. w godzinach od 15°° do 21°°, 5 dni w tygodniu (pn.- pt.), - Sprzątanie wybranych pomieszczeń i w strefach w obecności pracowników urzędujących w tych pomieszczeniach, - Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać estetyczne jednolite ubiory robocze, - Wszystkie prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia muszą być nadzorowane przez osobę (osoby) odpowiedzialne za organizację i jakość usługi. b) Wymagania dotyczące sprzętu i środków czystości: - Wykonawca w trakcie wykonywania usługi we własnym zakresie zapewnia sprzęt specjalistyczny czyszczący, wszelkie środki czystości oraz środki do konserwacji i zabezpieczenia posadzek (wymagany atest PZH). - Zamawiający zapewni worki foliowe na śmieci i worki do niszczarek. 4. Zamawiający zastrzega sobie, możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ogólnego metrażu w granicach 10%.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Z.P.Chr. Firma Usługowa Efekt s.c. Lucyna Wleklińska & Włodzimierz Wlekliński, ul. Kosynierów 100, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196344,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 329400,00
Oferta z najniższą ceną: 329400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 424560,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługi sprzątania należą do usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Wykonywanie przeglądów serwisowych, konserwacji oraz bieżących napraw instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna
- Modernizacja (przebudowa) toalet w budynku Szkoły Podstawowej nr 6, im. Henryka Sienkiewicza w Gnieźnie, ul. Żwirki i Wigury 22
- Dostawy artykułów higienicznych z celulozy
- Zagospodarowanie wód opadowych z obiektów użyteczności publicznej - Przedszkole nr 8 do zbiornika retencyjnego w Parku Trzech Kultur - budowa kanalizacji deszczowej z wylotem do zbiornika retencyjnego
- "Pakiety medyczne dla pracowników URBIS Sp. z o.o. oraz członków ich rodzin"
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie i delegaturach oraz jednostkach terenowych Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługi utrzymania czystości na obiektach MOSiR - II etap
- Świadczenie usług utrzymania czystości w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
- SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
- Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.