To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-11
Łęczyca: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania pn.: Kompleksowa termomodernizacja budynków Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Wielkiego w Łęczycy wraz z wymianą źródła ciepła
Numer ogłoszenia: 246490 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121474 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczycki, ul. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 0-24 388-72-00, faks 0-24 721-32-17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania pn.: Kompleksowa termomodernizacja budynków Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Wielkiego w Łęczycy wraz z wymianą źródła ciepła.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania: Kompleksowa termomodernizacja budynków Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Wielkiego w Łęczycy wraz z wymianą źródła ciepła. Zakres wykonywanych usług Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wyżej wymienionym zadaniem inwestycyjnym w następujących specjalnościach: a)budowlana b)elektryczna c)instalacyjna wodno-kanalizacyjna i co d)klimatyzacyjna e)gazowa Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, które będą realizowane w następujących etapach: - termomodernizacja budynku - od III do IV kwartału 2010 roku, - kotłownia gazowa kondensacyjna wraz z rozwiązaniami c.w.u. - III kwartał 2010 (dot. kolektora gruntowego pompy ciepła) oraz od II do IV kwartału 2012 roku, - instalacja c.o - od III do IV kwartału 2011 roku, - instalacja c.w.u. - IV kwartał 2011 roku, - wentylacja wraz z rekuperacją w sali gimnastycznej - III kwartał 2012 roku. Harmonogram Finansowo-Rzeczowy zostanie opracowany i przedłożony Zamawiającemu przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie dwóch tygodni od podpisania umowy i otrzymania przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji projektowej i technicznej. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi ma być pełniony nadzór określony jest w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. Wartość robót na podstawie złożonych ofert do przetargu pn.: Kompleksowa termomodernizacja budynków Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Wielkiego w Łęczycy wraz z wymianą źródła ciepła zawiera się w granicach 2 314 486,76 zł - 2 515 271,24 zł. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje: a)Osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizowanych inwestycji budowlanych z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi. b)Udział w przekazaniu placu budowy. c)Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placach budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności. d)Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót. e)Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. f)Sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wybudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do obrotu i stosowania w budownictwie. g)Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w terminie 3 dni od ich zgłoszenia do odbioru (wykonania), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania. h)Potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano-montażowych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo-finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania robót faktur przez realizatora robót. i)Sprawdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego dostarczonego przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i kosztorysem inwestorskim, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od podpisania umowy. j)Obecność inspektora na budowie min. 3 razy w tygodniu w okresie prowadzonych prac, a w przypadkach nagłych, po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego, w ciągu tego samego dnia roboczego. k)Udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy wg potrzeb określonych przez Zamawiającego. l)Udział w procesie przygotowania, kompletowania wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. m)Udział pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim, i o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiekcie oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji. n)W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia rozwiązań wraz z naniesieniem niezbędnych poprawek w terminach ustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te będą ujęte w protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót). o)Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii. p)Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac (przedłużeniu lub skróceniu), zaopiniowanie ich i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu. q)Weryfikacja, analiza i opiniowanie dokumentacji projektowej na żądanie i w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, w tym dokonywanie, opiniowanie, akceptowanie korekt w dokumentacji. r)Potwierdzenie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad. s)Sprawdzenie w ciągu 7 dni przed wystawieniem faktur kwartalnych przez wykonawcę robót budowlanych i potwierdzenie podpisem zgodności zakresu wykonanych robót z rzeczowo-finansowym harmonogramem realizacji projektu, stanowiących podstawę do wystawienia faktury końcowej/częściowej. t)Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych robót uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów i sprawdzanie oraz opisywanie faktur w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy u)Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego. v)Podział wydatków w protokołach odbioru robót na wydatki kwalifikowane i niekwalifikowane za dany zakres robót zgodnie z przepisami dotyczącymi przyznawania pomocy finansowej ze środków UE i ze złożonym wnioskiem Powiatu Łęczyckiego o dofinansowanie w/w zadania. w)Udział w czynnościach odbioru końcowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Fudnuszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalngo Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DYREKCJA INWESTYCJI W KUTNIE-SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DYREKCJA INWESTYCJI W KUTNIE-SP. Z O.O.
- Dyrekcja Inwestycji w Kutnie Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 10a, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77484,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47300,00
Oferta z najniższą ceną: 47300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - II
- "Likwidacja barier transportowych - zakup samochodu zwanego mikrobusem, służący do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Placówek Edukacyjno - Wychowawczych w Łęczycy"
- Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Garbalinie
- "Doposażenie pracowni zajęć praktycznych CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców"
- Świadczenie usług dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "JA-TY-MY" dla powiatu łęczyckiego: Usługa transportowa
- "Remont nawierzchni dróg powiatowych numer: 2528E w miejscowości Konarzew, 2519E na odcinku Łętków - Sługi, 2500E na odcinku Sobótka Stara - Sobótka Nowa"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.