To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-21
Kościelisko: DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO
Numer ogłoszenia: 246508 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198086 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem, ul. Strzelców Podhalańskich 4, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 261 118 014, faks 261 118 008.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej, sprzętu sportowego: narciarskiego, rowerowego, wyposażenia sportowego, wspinaczkowego i survivalowego oraz rowerowego zwanych dalej (produktem) dla Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo Kondycyjnego w Zakopanem. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych produktów zostały określone w zał. nr 5 A - G do SIWZ - (Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 7) oraz w zał. nr 6 A - G do SIWZ - (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 7). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na nw. siedem zadań: 2.1 Zadanie nr 1 - dostawa odzieży sportowej; 2.2 Zadanie nr 2 - dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego; 2.3 Zadanie nr 3 - dostawa sprzętu i wyposażenia survivalowego; 2.4 Zadanie nr 4 - dostawa sprzętu narciarskiego; 2.5 Zadanie nr 5 - dostawa sprzętu wspinaczkowego; 2.6 Zadanie nr 6 - dostawa sprzętu rowerowego; 2.7 Zadanie nr 7 - dostawa sprzętu i wyposażenia nurkowego Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Wymagania dotyczące warunków, jakie musi spełniać zamawiany produkt określony w zał. nr 5 A - G do SIWZ - (Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 7) oraz w zał. nr 6 A - G do SIWZ - (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 7): 3.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy, zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez zamawiającego. 3.2. Składając ofertę równoważną wykonawca będzie zobowiązany wskazać w ofercie, w zał. nr 5 A - G do SIWZ pozycje, w zakresie których oferuje produkty równoważne, podając w kolumnie nr 10 nazwy i producentów tych produktów, które oferuje oraz przedstawić w zał. nr 10 do SIWZ - (Parametry proponowanych produktów równoważnych), oddzielnie dla każdego zadania, dokładny opis (podając parametry, dane techniczne) oferowanych produktów równoważnych potwierdzający, że oferowane przez niego produkty równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ - w zał. nr 6 A - G do SIWZ. Uwaga: W przypadku nie wypełnienia przez wykonawcę kolumny nr 10 w zał. nr 5 A- G do SIWZ zamawiający uzna, że wykonawca oferuje produkt pożądany przez zamawiającego określony w zał. nr 6 A - G do SIWZ - (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 7). 3.3. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, w nienaruszonych opakowaniach producenta. 3.4. Wymagana przez zamawiającego długość okresu gwarancji sprzętu została określona przez zamawiającego w zał. 6 A - G do SIWZ- (Opis przedmiotu zamówienia). 3.5. Standardowym okresem gwarancyjnym dla większości sprzętu i wyposażenia zawartego w załącznikach 6 A - G do SIWZ- (Opis przedmiotu zamówienia) jest okres 12 miesięcy. 3.6. W przypadku innego okresu ( 24 miesiące ) wartość ta została podana w zał. 6 A - G do SIWZ- (Opis przedmiotu zamówienia). 3.7. Wszystkie terminy gwarancji winny być liczone od daty dostawy sprzętu do magazynu zamawiającego; 3.8. Gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy i transport do serwisu; 3.9. Czas reakcji na zgłoszenie usterki - maksymalnie do 24 godzin; 3.10. Czas naprawy - nie dłużej niż 7 dni roboczych; 3.10.1. każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu; 3.10.2. liczba napraw gwarancyjnych uprawniających do wymiany sprzętu na nowy - 3 naprawy tego samego elementu; 3.10.3. transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji będzie się odbywał transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 3.11. Na potwierdzenie spełnienia wymagań zamawiającego zawartych w pkt. III ppkt. 3 SIWZ dotyczących gwarancji, wykonawca będzie zobowiązany określić w zał. nr 7A-7F do SIWZ -(Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu) dla poszczególnych zadań. 4. Oferowany produkt w zakresie wszystkich zadań ma być fabrycznie nowy, kompletny, aktualnie produkowany na rynku, o parametrach nie gorszych niż określone w zał. nr 6A-G do SIWZ. 5. Zamawiający informuje, że dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się jednorazowo w zakresie każdego z zadań. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany transportem wykonawcy (na jego koszt i ryzyko) do siedziby zamawiającego. Dostawy będą realizowane w godz. 8.00 - 12.00 do magazynu zamawiającego - WOSzK w Zakopanem. 6. Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań przed wymaganym terminem realizacji umowy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym. 7. W związku z możliwą trudnością dostawy sprzętu narciarskiego w miesiącu wrześniu, zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zadania nr 4 do 30.11.2015r. 8. Termin każdej dostawy zostanie uzgodniony z zamawiającym przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem. 9. Podstawą do realizacji zamówienia będzie zawarcie umowy. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy. 12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.80.00.00 - Obuwie 18.93.20.00 - Torby sportowe 34.40.00.00 - Motocykle, rowery, przyczepy motocyklowe boczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - dostawa odzieży sportowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTUR OSMAN USŁUGI SPORTOWE ATLET MARATON SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
ARTUR OSMAN USŁUGI SPORTOWE ATLET MARATON SERWIS
- ATLET MARATON SERWIS Artur Osman, ul. Podzagnańszcze 51a, 26-140 ŁĄCZNA, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56137,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54170,00
Oferta z najniższą ceną: 54170,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57609,17
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMETKA SPÓŁKA z o.o., ul.Hetmańska 55, 15-727 BIAŁYSTOK, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70541,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60023,23
Oferta z najniższą ceną: 60023,23 / Oferta z najwyższą ceną: 83596,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - dostawa sprzętu i wyposażenia survivalowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa FENIX Joanna Dobrowolska., ul. Piastowska 40, 47-200 KĘDZIERZYN - KOŹLE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15580,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15580,00
Oferta z najniższą ceną: 15580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15580,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - dostawa sprzętu narciarskiego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMETKA SPÓŁKA z o.o., ul.Hetmańska 55, 15-727 BIAŁYSTOK, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70734,54
Oferta z najniższą ceną: 70734,54 / Oferta z najwyższą ceną: 81395,70
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - dostawa sprzętu wspinaczkowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TATERNICKI.PL Anna-Krawczyk Wojciechowska., ul. Dekabrystów 82, 42-200 CZĘSTOCHOWA, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29367,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27888,00
Oferta z najniższą ceną: 27888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37207,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 - dostawa sprzętu rowerowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WINDSPORT ANDRZEJ ROSZKOWSKI, MAKSYMILIAN ŚPIEWAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
WINDSPORT ANDRZEJ ROSZKOWSKI, MAKSYMILIAN ŚPIEWAK SPÓŁKA JAWNA
- WINDSPORT A.Roszkowski M.Śpiewak., ul. Zakopiańska 56A, 30-418 KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16195,00
Oferta z najniższą ceną: 16195,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21090,00
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7 - dostawa sprzętu i wyposażenia nurkowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa FENIX Joanna Dobrowolska., ul. Piastowska 40, 47-200 KĘDZIERZYN - KOŹLE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22975,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22360,00
Oferta z najniższą ceną: 22360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22360,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
- Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS- zadanie realizowane w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - II postępowanie
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu na potrzeby administracji Urzędu Gminy Kościelisko .
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- Dostawa sprzętu i innych urządzeń sportowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obiektu lekkoatletycznego i boiska do piłki nożnej przy PZ nr 2 w Oświęcimiu".
- Modernizacja kompleksu Moje Boisko Orlik 2012 w Pniewach obejmująca wymianę nawierzchni trawiastej oraz modernizację boiska wielofunkcyjnego
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku usługowego na Klub Malucha"
- Przygotowanie sal i wyposażenie Oddziału Przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
więcej: Odzież specjalna i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.