eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu jednorazowego użytku. Sprawa nr 05/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-17

Łódź: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku. Sprawa nr 05/2011
Numer ogłoszenia: 24650 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera , ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6761790, faks 42 6761785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku. Sprawa nr 05/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla III Szpitala Miejskiego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi oraz IV Szpitala Miejskiego im. dr. Henryka Jordana w Łodzi. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych w podziale na 53 pozycji: 1) Igla do nakłuć lędźwiowych (rozm. 1,1x90), opakowanie wykonane z utwardzonej folii profilowanej (tłoczonej) przezroczystej, zabezpieczonej usztywnionym tworzywem sztucznym (typu TYVECK) 2) Igła kulkowa do przemywań/płukania ran, prosta z kulką 1,2x80mm, do strzykawki typu luer, do sterylizacji w temp. 121-134 st. C 3) Cewnik Foley silikonowy 100% z warstwą srebra (nr 16-20) 4) Zestaw do płukania otrzewnej. Kaniula punkcyjna (16-14G) typu Insyte o dł. Min. 45mm, zestaw drenów z kranikiem trójdrożnym, strzykawka min. 50ml, worek zbiorczy o poj. min 8000ml, opakowanie wewn. - folia, zewn. - folia/papier 5) Zestaw do nakłucia worka osierdziowego 6) Ustniki do SPIROMETRII, plastikowy, jednorazowy, do spirometru Lungtest 2000 7) Czujnik BIS dla dorosłych, kompatybilny z monitorem BIS VISTA głębokiego uśpienia 5010 (op. 10szt.) 8) Silikonowe odciągi do podtrzymywania narządów wypreparowanych w czasie operacji, szer. 2cm, dł. ca 900mm 9) Zestawy do przezskórnej nefrostomii (jałowy pojedynczo pakowany) skład: zestaw do nefrostomii, komplet rozszerzadeł (rozm. 10, 13, 15), kateter PIGTAIL 45cm, prowadnica druciana wykonana ze stali nierdzewnej chromowo-niklowej, elastyczna końcówka, sztywny odcinek 300mm miękki odcinek ostatni, rozszerzacz z koszulką rozrywalną, strzykawka LUER, skalpel, kołnierz mocujący, opaska uciskowa, cewnik z poliuretanu kontrastujący w RTG, trzyczęściowa igła punkcyjna z regulowaną głębokością wkłucia 10) Zestaw do drenażu osierdzia składający się z cewnika angiograficznego PIGTAIL (dł. 100-120cm, o5mm), znakowany markerami w dystalnym odcinku cewnika na odcinku przynajmniej 20cm. Markery zlokalizowane co 1cm na znakowanym odcinku, wyposażony w prowadnicę, igłę prostą i strzykawkę 11) Rurka intubacyjna ustna wstępnie uformowana RAE z balonem rozm 6-9 12) Rurka combitube - dwuświatłowa rurka dotchawicza, jednorazowego użytku, zestaw z dwoma strzykawkami oraz z cewnikiem do odsysania, rozmiar dla pacjenta o wzroście 120-180 cm. 13) Filtry antywirusowe i antybakteryjne, średnica 35mm, do ssacza AGA labor 14) Filtry antybakteryjne do ssaka próżniowego RV TM-600 15) Trójnik do rur do aparatu do znieczulenia z możliwością odsysania dróg oddechowych pacjenta bez rozłączenia układu oddechowego 16) Sonda Millera Abotta (rozmiar nr 14-18) jednorazowego użytku 17) Sonda żołądkowa z korkiem (nr 1 do 5) sylikonowana do zabiegów naczyniowych, dł. ok. 50cm 18) Sonda żołądkowa jednorazowego użytku, z oliwką z otworami bocznymi, okrągłe zakończenie główne, rozm. ch 16-22 19) a) Płytka z otworem na stomię (kształt okrągły lub kwadratowy) o wym. 10x10cm, kompatybilna z workiem stomijnym o średnicy pierścienia 80mm b) Worek stomijny otwarty, kolor cielisty, bez filtra węglowego, pokryty po stronie spodniej miękką flizeliną, a od wierzchniej specjalną folią nieprzepuszczającą zapachów, średnica pierścienia otworu 80mm, poj. 750ml, kompatybilny z płytką 20) Papier termoczuły do spirometru MIR, szer. 112mm 21) Pasta przewodząco klejaca do elektrod miseczkowych w badaniach EEG 24 godz. metodą Holtera 22) Termometr bezdotykowy, medyczny, bezkontaktowa metoda pomiaru, odległość pomiaru 5-10cm od strony ciała, w okolicy tętnicy skroniowej. Błyskawiczny, precyzyjny pomiar, czytelny wyświetlacz. Skala pomiaru co 0,1 st.C. Dokładny, łatwy odczyt wyników. Urządzenie przeznaczone do profesonalnego i czystego użycia. Sygnał dźwiękowy informujący o dokonaniu pomiaru. Instrukcja obsługi w języku polskim 23) Utrwalacz do badań cytologicznych na szkiełko aerozol ( (150ml) 24) Pudełko na zużyte igly/implanty, produkowane ze sztywnego polipropylenu. Jednokierunkowa klapa zabezpieczająca, która zapewni ochronę przed zanieczyszczeniami i wydostaniem się zużytych igieł. Łatwość identyfikacji oznaczenia wskazujące na niebezpieczne odpady biologiczne - szerokie, 0,5-0,7l 25) Testy do kontroli sterylizacji - Bowie/Dick. Pakiet kontrolny do codziennego sprawdzenia prawidłowej pracy strylizatorów parowych z wstępną próżnią 26) Wskaźnik emulacyjny klasa 6 przeznaczony do sprawdzenia osiągnięcia wszystkich parametrów konkretnego, o sciśle określonych parametrach, cyklu sterylizacji. Parametry krytyczne procesu muszą być podane na wskaźniku np. rodzaj, temperatura, czas sterylizacji 27) Igła iniekcyjna jednorazowego użytku, jałowa 0,5x25 (op. 100szt.) 28) Igła iniekcyjna jednorazowego użytku, jałowa 0,6x30 (op. 100szt.) 29) Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z rolkowym regulatorem przepływu w opak.zapewniającym sterylność 30) Filtr antywirusowy i antybakteryjny z portem, mikrobiologicznie czysty, sterylny, z wymiennikiem ciepła i wilgoci, 35ml przestrzeń martwa 30-31g 31) Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych (typu Pencil Pointe lub Whitecare) 25G, pakowana razem z prowadnicą, dł. 88-90 mm (Zamawiający każdorazowo, przy składaniu zamówienia, określi długość) 32) Elektroda żelowana do EKG jednorazowego użytku, dobrze trzymająca się ciała pacjenta przez min. 48 godz. 33) ŻEL DO EKG 500 ml 34) Papier do EKG 104×40 35) IGŁA DO POBIERANIA LEKÓW Z FIOLEK z gumowym korkiem, - rozm. 1,1-1,2 dł. Min. 30 mm -pakowany po 100 szt. 36) Worek do dobowej zbiórki moczu, poj. 2000 ml; , z zaworem spustowym typu poprzecznego, sterylny, opakowanie folia lub folia-papier 37) ZESTAW DO LEWATYWY z jednym atraumatycznym otworem centralnym i min. dwoma otworami bocznymi położonymi ok. 2 cm od zakończenia drenu - poj. mni. 1700 ml - sterylny 38) Pojemnik na badania histopatologiczne poj. 15ml 39) Pojemnik z ociekaczem do moczenia narzędzi chirurgicznych z siatką wewnętrzną poj. 10-15 l. 40) Pojemnik z ociekaczem do moczenia narzędzi chirurgicznych z siatką wewnętrzną poj. 8-10 l. 41) Kliniczny termometr elektroniczny z przeznaczeniem dla szpitali, możliwość dezynfekcji, wodoszczelna obudowa, czas pomiaru 60-90 sek., pamięć ostatniego pomiaru 42) Kieliszki do leków jednorazowego użytku plastikowe 43) Rękaw papierowo-foliowy do sterylizacji parowej oraz tlenkiem etylenu, pomiędzy warstwami folii umieszczona informacja o przebarwieniu wskaźnika sterylizacji, nr serii produkcyjnej na każdej rolce, zgodność z normą: EN 868-5, 5 warstw, gramatura papieru min. 60g/m2, płaski dł. 100m, szer. 200mm 44) Rękaw papierowo-foliowy do sterylizacji parowej oraz tlenkiem etylenu, pomiędzy warstwami folii umieszczona informacja o przebarwieniu wskaźnika sterylizacji, nr serii produkcyjnej na każdej rolce, zgodność z normą: EN 868-5, 5 warstw, gramatura papieru min. 60g/m2, płaski dł. 150m, szer. 100mm 45) Papier krepowany (75x75cm) kolor biały, gramatura min. 60g/m2, miękki, do stosowania w sterylizacji parą wodną, tlenkiem etylenu, wytrzymały na rozciąganie na sucho i mokro 46) Papier krepowany (100x100cm) kolor biały, gramatura min. 60g/m2, miękki, do stosowania w sterylizacji parą wodną, tlenkiem etylenu, wytrzymały na rozciąganie na sucho i mokro 47) Papier krepowany (75x75cm) kolor zielony, gramatura min. 60g/m2, miękki, do stosowania w sterylizacji parą wodną, tlenkiem etylenu, wytrzymały na rozciąganie na sucho i mokro 48) Papier krepowany (100x100cm) kolor zielony, gramatura min. 60g/m2, miękki, do stosowania w sterylizacji parą wodną, tlenkiem etylenu, wytrzymały na rozciąganie na sucho i mokro 49) Pościel jednorazowa fizelinowa standardowa poszewka na poduszkę 70×70 cm; poszwa na kołdrę 160×200 cm, prześcieradło 50) Foliowe osłony przewodów urządzeń medycznych wykonane z folii polietylenowej, sterylne, rękaw o wym. 13-15x 120-150 cm zaopatrzone z jednej strony w taśmę samoprzylepną lub tasiemkę mocującą przewód 51) Wodny test ureazowy do wykrywania Helicobacter Pylori 52) Majtki do kolonoskopii 53) Ustnik do gastroskopii Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ. Zamówienie ponizej 193.000 euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej reki (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy) jeżeli nastąpi konieczność skorzystania z zamówienia uzupełniającego będzie ono udzielone do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 53.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości: 1.500,00 PLN. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem pozwoleń / zgłoszeń / świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń / świadectw / zgłoszeń) oraz że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz oznaczony jest znakiem CE; 2) Informacje (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę) na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne), potwierdzające spełnienie wymagań określonych w załączniku nr 2. Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy będą dopuszczalne w sytuacji Zmiany wycofania asortymentu z produkcji, zmiany wielkości opakowań, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających do obrotu na rynku, zmiany obowiązujących przepisów prawa. 2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności, określonych w pkt. 1, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć wraz z prośbą o zmianę umowy, dokumenty potwierdzające zasadność takiej zmiany. W przypadku zmiany wielkości opakowań, dopuszczalne będzie odpowiednie przeliczenie ilości, za zgodą Zamawiającego. 3. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników preparatów objętych umową, w cenach nie przewyższających cen zawartych w ofercie przetargowej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscher.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 09:00, miejsce: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi w pok. 110 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.