Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-21
Bydgoszcz: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 246535 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich , ul. Kordeckiego 20, 85-225 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 374-93-32, 374-94-03, faks 52 3749332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.utp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 szt. komputerów osobistych, 3 szt. komputerów przenośnych, 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, 6 szt. monitorów LCD, 2 szt. dysków twardych zewnętrznych USB, 32 licencje oprogramowania w języku polskim przeznaczonego do zastosowań biurowych. 3.Dostawa obejmuje: dostarczenie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko w miejsca wskazane przez Zamawiającego; sprzęt zostanie przekazany Zamawiającemu na podstawie protokołu dostawy. Protokół dostawy sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania, opisane szczegółowo w SIWZ: Zadanie nr 1 : Dostawa komputera przenośnego (notebooka) oraz 1 licencji oprogramowania w języku polskim przeznaczonego do zastosowań biurowych dla Katedry Szczegółowej Uprawy Roślin. Zadanie nr 2 : Dostawa 4 szt. komputerów osobistych oraz komputera przenośnego (notebooka) dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej. Zadanie nr 3 : Dostawa komputera osobistego dla Katedry Zoologii. Zadanie nr 4 : Dostawa 3 szt. komputerów osobistych dla Katedry Ekonomiki, Organizacji i Zarządzania. Zadanie nr 5 : Dostawa komputera osobistego, urządzenia wielofunkcyjnego oraz 2 szt. dysków twardych zewnętrznych USB dla Instytutu Matematyki i Fizyki. Zadanie nr 6 : Dostawa 4 szt. monitorów LCD dla Zakładu Sterowania. Zadanie nr 7: Dostawa komputera przenośnego (notebooka) z oprogramowaniem dla Katedry Ekonomiki, Organizacji i Zarządzania. . Zadanie nr 8: Dostawa komputera osobistego oraz 1 licencji oprogramowania w języku polskim przeznaczonego do zastosowań biurowych dla Katedry Hodowli Bydła. Zadanie nr 9: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Katedry Technologii Żywności. Zadanie nr 10 : Dostawa 30 licencji oprogramowania w języku polskim przeznaczonego do zastosowań biurowych dla Administracji Centralnej. Zadanie nr 11: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, 2 szt. monitorów oraz tabletu dla Katedry Chemii Organicznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.utp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-789 Bydgoszcz, al. Prof. S. Kaliskiego 7 Dział Zakupów i Zamówień Publicznych Bud. 3.1 , pokój 142.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-789 Bydgoszcz, al. Prof. S. Kaliskiego 7 Dział Zakupów i Zamówień Publicznych Bud. 3.1 , pokój 142.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania w Bydgoszczy pn. "Rozbudowa systemu depozytorów kluczy (Budynek nr 1)" - zadanie 11866.
- Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38) dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu Full Hybrid na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW KONTROLNYCH DO ANALIZATORÓW HEMATOLOGICZNYCH SYSMEX XN-1000, UŻYWANYCH W DIAGNOSTYCE LABORATORYJNEJ W RCKIK W BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW Nr 189 na odc. Sypniewo - Zakrzewska Osada od km 39+500 do km 43+500 dł. 4,000 km
- Modernizacja budynku administracyjnego przy ul. Bogdana Raczkowskiego 11 w Bydgoszczy - roboty budowlane
- Dostawa samochodu dostawczego typu chłodnia dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Akademia licealisty"
- Dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola Nr 445 przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie
- "Dostawa i montaż elektronicznej tablicy ogłoszeń, Dostawa komputerów, laptopów, licencji pakietu biurowego i tabletów"
- dostawa zestawów komputerowych oraz komputera przenośnego dla Szpitala Bielańskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.