To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-15
Zakrzew: Indywidualizacja nauczania w Gminie Zakrzew.
Numer ogłoszenia: 246571 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214711 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakrzew, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew, woj. lubelskie, tel. 0-84 6809700, 6809712, faks 0-84 6809226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja nauczania w Gminie Zakrzew..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizacje procesu dydaktycznego oraz takich, które za zadanie mają rozwijać zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. Głównym celem projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu Gminy Zakrzew, tj; Szkoła Podstawowa w Dębinie i Szkoła Podstawowa w Zakrzewie. W ramach zamówienia należy przeprowadzić następujące zajęcia pozalekcyjne: Szkoła Podstawowa w Zakrzewie 1) zajęcia dla 20 dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - 90 godzin zajęć, 2) zajęcia logopedyczne dla 11 dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 90 godzin zajęć, 3) gimnastyka korekcyjna dla 11 dzieci z wadami postawy - 90 godzin zajęć Szkoła Podstawowa w Dębinie 1) zajęcia dla 6 dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - 90 godzin zajęć, 2) zajęcia logopedyczne dla 9 dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 100 godzin zajęć 3) zajęcia rozwijające zainteresowania 4 uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk przyrodniczo-matematycznych - 60 godzin zajęć Za godzinę zajęć należy rozumieć 45 minut zajęć. W obu szkołach zajęcia będą prowadzone przynajmniej 1 raz w tygodniu W zajęciach należy poruszyć kwestię zasad równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć w szczególności: 1) opracuje w terminie 7 dni od podpisania umowy program indywidualizacji obejmujący tematykę edukacyjnych zajęć dodatkowych na podstawie właściwych założeń projektowych i przedstawi do akceptacji dyrektorom poszczególnych szkół i koordynatorowi projektu, 2) przeszkolenie kadry projektu z zakresu równości szans, w tym sposobów zastosowania zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego grupy docelowej, 3) wykonanie umowy zgodnie z założeniami projektu przy zachowaniu należytej staranności i dbałości o interesy zleceniodawcy 4) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) wg zaakceptowanego planu pracy, zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, 5) dokumentowanie zajęć w dzienniku zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności, sprawozdania), 6) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, 7) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji dyrektorowi szkoły w której jest realizowany projekt oraz koordynatorowi projektu o stanie realizacji zajęć. 8) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego, przestrzeganie wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL oraz współpraca z koordynatorem w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 9) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie - zamawiający udostępni posiadany sprzęt i pomoce dydaktyczne, 10) przestrzeganie regulaminów pracowni w których będą się odbywały zajęcia - zamawiający, udostępni pomieszczenia szkolne, 11) ponoszenie odpowiedzialności za jakość i wyniki pracy - przeprowadzenie na początek i koniec każdego z semestrów testów wiedzy potwierdzających osiągnięcie w projekcie założonych rezultatów, 12) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników prowadzonych zajęć. 13) osiągnięcie następujących rezultatów projektu - rezultaty twarde: a. u 8 dziewczynek i 18 chłopców nastąpi wzrost wiedzy z edukacji polonistycznej w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji b. u 7 dziewczynek i 13 chłopców nastąpi podniesienie wyników w nauce w wyniku ukończenia udziału w zajęciach logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy c. u 4 dziewczynek i 7 chłopców nastąpi zatrzymanie postępu wad postawy a z czasem jej całkowite wyeliminowanie w wyniku ukończenia udziału w zajęciach z gimnastyki korekcyjnej d. u 1 dziewczynki i 3 chłopców nastąpi wzrost wiedzy z matematyki i przyrody w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - rezultaty miękkie: a. u 8 dziewczynek i 18 chłopców nastąpi wzrost umiejętności pisania i czytania w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji b. u 7 dziewczynek i 13 chłopców nastąpi wzrost umiejętności precyzyjnego i jasnego wyrażania myśli w wyniku ukończenia udziału w zajęciach logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy c. u 4 dziewczynek i 7 chłopców nastąpi wzrost świadomości na temat wad postawy i zagrożeń z nich wynikających w wyniku ukończenia udziału w zajęciach z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, d. u 4 dziewczynek i 7 chłopców nastąpi wzrost umiejętności samooceny, samokontroli i korekcji postawy w wyniku ukończenia udziału w zajęciach z gimnastyki korekcyjnej e. u 1 dziewczynki i 3 chłopców nastąpi wzrost umiejętności analizy treści tekstów, obserwacji przyrody i wyciągania wniosków w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych 14) zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania 15) za wypadki i szkody powstałe podczas wykonywania usługi odpowiedzialność ponosi wykonawca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IXRozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty9.1.2Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Edukacji ATUT-WSCH?D s.c. Ireneusz Tracz
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Edukacji ATUT-WSCH?D s.c. Ireneusz Tracz
- Centrum Edukacji Atut-Wschód, ul.3 Maja 43D, Brzozów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29090,00
Oferta z najniższą ceną: 29090,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29090,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ZAKRZEW
więcej: przetargi ZAKRZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa przeprowadzenia zajęć/warsztatów dodatkowych dla dzieci oraz zajęć TUS dla rodzin w ramach projektu pn. Wsparcie działalności Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Gnojno"
- Cyberbezpieczny samorząd
- 82/ZP/2024 Przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ.
- 449.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Ekotoksykologia i ocena skutków zanieczyszczenia środowiska"
- 448.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Endokrynologia porównawcza rozrodu kręgowców"
- 447.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Biologiczne metody oczyszczania ścieków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.