To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-14
Ogłoszenie nr 24661 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.
Strzelce Opolskie: Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin oraz kurczaków i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Lesnicy ul. Strażacka 8.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 7282
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy, krajowy numer identyfikacyjny
31049100000, ul.
ul. Strażacka
8,
47100
Strzelce Opolskie, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 613 480, faks
774 613 480, e-mail
dps.strzelceopolskie@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dps.strzelceop.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin oraz kurczaków i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Lesnicy ul. Strażacka 8.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DPS.443.ZP.93.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin oraz kurczaków i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 w ilościach: Część I - załącznik nr 2: mięso i wędliny w ilościach: Baleron gotowany - 450kg, boczek wędzony surowy - 550kg, flaki wołowe krojone - 400kg, frankfurterki - 75kg, mięso wieprzowe gulaszowe pokrojone w kostkę - 1600kg, karczek bez kości -1400kg, kaszanka luzem -350kg, kiełbasa śląska - 1400kg, kiełbasa biała - 20kg, kiełbasa kminkowa -300kg, kości wieprzowe (karczkowe lub schabowe) 1000kg, kości wołowe - 200kg, kiełbasa krakowska wieprzowa parzona -630kg, łopatka bez kości - 800kg, metka (cebulowa, paprykowa) - 200kg, kiełbasa mielonka - 300kg, mięso mielone (wołowo-wieprzowe) - 400kg, mortadela wieprzowa - 250kg, parówka cieńka - 800kg, parówka gruba - 750kg, pasztetowa folia - 180kg, pieczeń rzymska, cebulowa, paprykowa - 160kg, kiełbasa gruba piwna wieprzowa - 150kg, polędwica drobiowa - 200kg, polędwica z indyka - 200kg, polędwica sopocka - 180kg, salceson biały w folii 360kg, schab bez kości - 480kg, słonina świeża zmielona - 220kg, szynka gotowana - 500kg, szynka wieprzowa mięso b/kości - 330kg, kiełbasa szynkowa wieprzowa - 700kg, wołowe na rolady - 180kg, kiełbasa zwyczajna - 180kg, żeberka wieprzowe 1200kg. Część II - załącznik nr 3 : kurczaki i artykuły drobiowe w ilościach: : filet z kury bez skóry świeży pojedyńczy - 500kg, kurczak cały świeży - 2700kg, porcje rosołowe świeże - 150kg, udko z drobiu świeże (noga z kurczaka bez kości grzbietowej) - 2200kg, udziec z indyka bez kości bez skóry - 350kg, wątróbka drobiowa świeża- 460kg. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących jedną lub dwie części zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość jak również na jedną z w/w części zamówienia. Zamówienie składa się z dwóch części : I część - zadanie pod nazwą: "Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8". II część - zadanie pod nazwą: "Sukcesywna dostawa kurczaków i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8". 1.Realizacja zamówienia dla części I - załącznik nr 2 będzie następować zgodnie z zasadami: 1.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment dwa razy w tygodniu własnym transportem i na swój koszt do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz. U. 21/2003 poz. 179) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności w ilościach podanych w załączniku nr 2, 1.2.asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie lub droga elektroniczną co najmniej na dwa dni przed dostawą, 1.3.dostawy na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto, 1.4. przedstawiciel zamawiającego jest obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia lub inna osoba go zastępująca ( liczenie, ważenie towaru i sprawdzenie uszkodzeń i terminów gwarancji itp.), 1.5.dostarczone mięso powinno być świeże, nie mrożone i nie pakowane próżniowo, z terminem przydatności do 5 dni od dnia dostawy, 1.6.dostarczane sukcesywnie wędliny powinny być nie mrożone, pakowane próżniowo i mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 5 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia), 1.7. wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, odpowiednio oznakowany, produkowany i dostarczany asortyment powinien być zgodnie zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych i sytemu HACCP, 1.8.wykonawca zapewnia dobrą jakość asortymentu, 1.9.wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, 1.10.Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości, 1.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy, powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), DPS złoży Wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy. 1.12. fakturowanie odbywać się będzie w częściach po każdorazowej dostawie. 1.13. Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych rodzajów mięsa i wędlin przy uwzględnieniu bieżących potrzeb zamawiającego: a)w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem - zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy wykonawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie. b)w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy. 2. Realizacja zamówienia dla części II - załącznik nr 3 będzie następować zgodnie z zasadami: 2.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment dwa razy w tygodniu własnym transportem i na swój koszt do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz. U. 21/2003 poz. 179) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności w ilościach podanych w załączniku nr 3, 2.2.asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie lub drogą elektroniczną co najmniej na dwa dni przed dostawą, 2.3.dostawy na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto, 2.4. przedstawiciel zamawiającego jest obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia lub inna osoba go zastępująca ( liczenie, ważenie towaru i sprawdzenie uszkodzeń i terminów gwarancji itp.), 2.5. wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, odpowiednio oznakowany, produkowany i dostarczany asortyment powinien być zgodnie zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych i sytemu HACCP, 2.6.dostarczony towar powinien być świeży, nie mrożony i nie pakowany próżniowo, z terminem przydatności do 5 dni od dnia dostawy, 2.7.dostarczana sukcesywnie polędwica powinna być nie mrożona, pakowana próżniowo i mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 5 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia), 2.8.wykonawca zapewnia dobrą jakość asortymentu obejmującą min. braki uszkodzeń, 2.9.wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, 2.10.Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości, 2.11.Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy, powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), DPS złoży Wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy. 2.12.fakturowanie odbywać się będzie w częściach po każdorazowej dostawie. 2.13. Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych rodzajów artykułów drobiowych przy uwzględnieniu bieżących potrzeb zamawiającego: a)w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem - zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy wykonawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie. b)w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15100000-9
Dodatkowe kody CPV:
15110000-2,
15131500-0,
15131130-5,
15113000-3,
15131120-2,
15131620-7,
15131134-3,
15131410-2,
15131400-9,
15112000-6,
15112100-7,
15112300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT152373.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 150637,73 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Sukcesywna dostawa kurczaków i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT39477.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 41835,15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Krakowskiej 24 w Strzelcach Opolskich.
- Przebudowa ul. Marka Prawego w Strzelcach Opolskich - etap II
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.