eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieSukcesywna dostawa mięsa i wędlin oraz kurczaków i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Lesnicy ul. Strażacka 8.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-14

Ogłoszenie nr 24661 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.

Strzelce Opolskie: Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin oraz kurczaków i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Lesnicy ul. Strażacka 8.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 7282


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy, krajowy numer identyfikacyjny 31049100000, ul. ul. Strażacka  8, 47100   Strzelce Opolskie, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774 613 480, faks 774 613 480, e-mail dps.strzelceopolskie@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dps.strzelceop.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin oraz kurczaków i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Lesnicy ul. Strażacka 8.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DPS.443.ZP.93.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin oraz kurczaków i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 w ilościach: Część I - załącznik nr 2: mięso i wędliny w ilościach: Baleron gotowany - 450kg, boczek wędzony surowy - 550kg, flaki wołowe krojone - 400kg, frankfurterki - 75kg, mięso wieprzowe gulaszowe pokrojone w kostkę - 1600kg, karczek bez kości -1400kg, kaszanka luzem -350kg, kiełbasa śląska - 1400kg, kiełbasa biała - 20kg, kiełbasa kminkowa -300kg, kości wieprzowe (karczkowe lub schabowe) 1000kg, kości wołowe - 200kg, kiełbasa krakowska wieprzowa parzona -630kg, łopatka bez kości - 800kg, metka (cebulowa, paprykowa) - 200kg, kiełbasa mielonka - 300kg, mięso mielone (wołowo-wieprzowe) - 400kg, mortadela wieprzowa - 250kg, parówka cieńka - 800kg, parówka gruba - 750kg, pasztetowa folia - 180kg, pieczeń rzymska, cebulowa, paprykowa - 160kg, kiełbasa gruba piwna wieprzowa - 150kg, polędwica drobiowa - 200kg, polędwica z indyka - 200kg, polędwica sopocka - 180kg, salceson biały w folii 360kg, schab bez kości - 480kg, słonina świeża zmielona - 220kg, szynka gotowana - 500kg, szynka wieprzowa mięso b/kości - 330kg, kiełbasa szynkowa wieprzowa - 700kg, wołowe na rolady - 180kg, kiełbasa zwyczajna - 180kg, żeberka wieprzowe 1200kg. Część II - załącznik nr 3 : kurczaki i artykuły drobiowe w ilościach: : filet z kury bez skóry świeży pojedyńczy - 500kg, kurczak cały świeży - 2700kg, porcje rosołowe świeże - 150kg, udko z drobiu świeże (noga z kurczaka bez kości grzbietowej) - 2200kg, udziec z indyka bez kości bez skóry - 350kg, wątróbka drobiowa świeża- 460kg. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących jedną lub dwie części zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość jak również na jedną z w/w części zamówienia. Zamówienie składa się z dwóch części : I część - zadanie pod nazwą: "Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8". II część - zadanie pod nazwą: "Sukcesywna dostawa kurczaków i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8". 1.Realizacja zamówienia dla części I - załącznik nr 2 będzie następować zgodnie z zasadami: 1.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment dwa razy w tygodniu własnym transportem i na swój koszt do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz. U. 21/2003 poz. 179) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności w ilościach podanych w załączniku nr 2, 1.2.asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie lub droga elektroniczną co najmniej na dwa dni przed dostawą, 1.3.dostawy na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto, 1.4. przedstawiciel zamawiającego jest obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia lub inna osoba go zastępująca ( liczenie, ważenie towaru i sprawdzenie uszkodzeń i terminów gwarancji itp.), 1.5.dostarczone mięso powinno być świeże, nie mrożone i nie pakowane próżniowo, z terminem przydatności do 5 dni od dnia dostawy, 1.6.dostarczane sukcesywnie wędliny powinny być nie mrożone, pakowane próżniowo i mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 5 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia), 1.7. wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, odpowiednio oznakowany, produkowany i dostarczany asortyment powinien być zgodnie zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych i sytemu HACCP, 1.8.wykonawca zapewnia dobrą jakość asortymentu, 1.9.wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, 1.10.Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości, 1.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy, powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), DPS złoży Wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy. 1.12. fakturowanie odbywać się będzie w częściach po każdorazowej dostawie. 1.13. Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych rodzajów mięsa i wędlin przy uwzględnieniu bieżących potrzeb zamawiającego: a)w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem - zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy wykonawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie. b)w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy. 2. Realizacja zamówienia dla części II - załącznik nr 3 będzie następować zgodnie z zasadami: 2.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment dwa razy w tygodniu własnym transportem i na swój koszt do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz. U. 21/2003 poz. 179) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności w ilościach podanych w załączniku nr 3, 2.2.asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie lub drogą elektroniczną co najmniej na dwa dni przed dostawą, 2.3.dostawy na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto, 2.4. przedstawiciel zamawiającego jest obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia lub inna osoba go zastępująca ( liczenie, ważenie towaru i sprawdzenie uszkodzeń i terminów gwarancji itp.), 2.5. wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, odpowiednio oznakowany, produkowany i dostarczany asortyment powinien być zgodnie zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych i sytemu HACCP, 2.6.dostarczony towar powinien być świeży, nie mrożony i nie pakowany próżniowo, z terminem przydatności do 5 dni od dnia dostawy, 2.7.dostarczana sukcesywnie polędwica powinna być nie mrożona, pakowana próżniowo i mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 5 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia), 2.8.wykonawca zapewnia dobrą jakość asortymentu obejmującą min. braki uszkodzeń, 2.9.wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, 2.10.Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości, 2.11.Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy, powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), DPS złoży Wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy. 2.12.fakturowanie odbywać się będzie w częściach po każdorazowej dostawie. 2.13. Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych rodzajów artykułów drobiowych przy uwzględnieniu bieżących potrzeb zamawiającego: a)w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem - zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy wykonawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie. b)w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15100000-9
Dodatkowe kody CPV: 15110000-2, 15131500-0, 15131130-5, 15113000-3, 15131120-2, 15131620-7, 15131134-3, 15131410-2, 15131400-9, 15112000-6, 15112100-7, 15112300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT152373.10
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PHU TINA Bejm Danuta ,  danutabejm@interia.pl,  ul. Żeromskiego 2,  42-284,  Herby ,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150637,73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150637,73
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 241859,63
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Sukcesywna dostawa kurczaków i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT39477.30
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Przetwórstwa Drobiu MARICA Sp. Jawna J.M.E.K. Wróbel,  biuro@marica.pl,  ul. Straconki 20,  43-300,  Bielsko-Biała,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41835,15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41835,15
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51609,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.