eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zakup oleju napędowego do samochodów dostawczych Zakładu Usług Niemedycznych SPSK 4 w ilości około 1400 l. miesięcznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-11

Lublin: Zakup oleju napędowego do samochodów dostawczych Zakładu Usług Niemedycznych SPSK 4 w ilości około 1400 l. miesięcznie
Numer ogłoszenia: 246629 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 4 Zakład Usług Niemedycznych, ul. Jaczewskiego 8, 20-954 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 7244409, 7244361, fax 0-81 7405962.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju napędowego do samochodów dostawczych Zakładu Usług Niemedycznych SPSK 4 w ilości około 1400 l. miesięcznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oleju napędowego do samochodów dostawczych Zakładu Usług Niemedycznych SPSK 4 w ilości około 1400 l. miesięcznie. Tankowanie na wyznaczonych stacjach Wykonawcy pięciu samochodów dostawczych będących własnością Zakładu Usług Niemedycznych SPSK 4 (nr rejestracyjne samochodów oraz nazwiska kierowców podane będą w umowie). Zamawiający zastrzega, że wskazana przez Oferenta stacja nie może znajdować się w większej odległości niż 3 km od siedziby Zamawiającego. Wystawianie faktury zbiorczej na koniec miesiąca, z terminem płatności 30 dni od daty wystawienia faktury, uwzględniającej proponowany przez Oferenta upust procentowy. Podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.00.00 - Oleje ciężkie i produkty pochodne Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.00.00 - Ropa naftowa i destylaty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pzp, tj.: § posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; § posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; § znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; § nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 8.3. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 8.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą złożoną na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć: 9.1. Oświadczenie Oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (wg załączonego druku - załącznik nr 3). 9.2. Aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działalności oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Za aktualny uważa się dokument (oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność) wydany nie wcześniej niż na sześć miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 9.3. Koncesja lub zezwolenie wymagane przez aktualnie obowiązujące przepisy niezbędne do wykonania zadania będącego przedmiotem zamówienia. 9.4. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 9.1.b) składają odpowiednie dokumenty określone w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 9.5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 9.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dokumenty o których mowa w pkt 9 składają indywidualnie, to znaczy każdy osobno. 9.7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9.8. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk4.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Zakładu Usług Niemedycznych ul. Jaczewskiego 8, 20-954 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zakładu Usług Niemedycznych ul. Jaczewskiego 8, 20-954 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.