Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-11
Głogów: Dostawa książek i podręczników szkolnych oraz materiałów edukacyjnych na płytach CD i DVD w pakietach do zajęć realizowanych w Projekcie pn. Równe szanse dla wszystkich w roku szkolnym 2010/2011 w I Liceum Ogólnokształcącym im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie
Numer ogłoszenia: 246652 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie , ul. Jedności Robotniczej 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8342138, faks 076 8342138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo1.glogow.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa książek i podręczników szkolnych oraz materiałów edukacyjnych na płytach CD i DVD w pakietach do zajęć realizowanych w Projekcie pn. Równe szanse dla wszystkich w roku szkolnym 2010/2011 w I Liceum Ogólnokształcącym im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę książek i podręczników szkolnych oraz materiałów edukacyjnych na płytach CD i DVD w pakietach do zajęć realizowanych w Projekcie pn. Równe szanse dla wszystkich w roku szkolnym 2010/2011 w I Liceum Ogólnokształcącym im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie. Zamawiający wyodrębnia następujące części zamówienia w pakiety: 1) Pakiet nr 1 - Język Angielski; 2 a; Podręczniki, ćwiczenia, CD do podręczników, programy komputerowe, słowniki - 34, 2) Pakiet nr 2 - Język Niemiecki; 2 b; repetytoria, słowniki, fiszki, ćwiczenia, multimedia, CD do podręczników - 63, 3) Pakiet nr 3 - Język Francuski; 2 c; fiszki, książki, multimedia, słowniki, CD - 47, 4) Pakiet nr 4 - Język Polski, Amatorskie Warsztaty Artystyczne, Klub Miłośników Książki i Filmu; 2 d; fiszki, książki, multimedia, słowniki - 54 5) Pakiet nr 5 - Matematyka, Informatyka, Fizyka; 2 e; książki, słowniki, ćwiczenia, CD i DVD - 33, 6) Pakiet nr 6 - Chemia, Geografia, Biologia; 2 f; podręczniki, multimedia, atlasy, zbiory zadań, ćwiczenia, repetytoria - 37, 7) Pakiet nr 7 - Historia, Wiedza o Społeczeństwie, Przedsiębiorczość; 2 g; podręczniki, ćwiczenia, atlasy, gry edukacyjne, programy komputerowe - 86, 8) Pakiet nr 8 - Zajęcia sportowe 2 h; podręczniki, ćwiczenia, atlasy, gry edukacyjne, programy komputerowe - 3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący jednocześnie kalkulację ceny- załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h do SIWZ, - projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 22.11.40.00-2, 32.35.30.00-2, 48.19.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kalkulacja ceny sporządzona przez Wykonawcę w oparciu o załączniki od nr 2a do 2h do SIWZ - w zależności od tego, na który z pakietów wyodrębnionych w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zamierza złożyć ofertę. Pełnomocnictwo w przypadku, o ile ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a)wystąpienia siły wyższej lub klęski żywiołowej na terenie siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy, które uniemożliwiają wykonanie dostawy, b)działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. c)Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 ustawy PZP przewiduje możliwość zmiany asortymentu dostawy za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego, na podstawie udokumentowanej przez wykonawcę na piśmie przeszkody w postaci wyczerpania nakładu danej pozycji i braku wznowień tej pozycji lub zmian ilościowych, przy czym wymagane jest pisemne potwierdzenie tej przeszkody ze strony wydawnictwa. W takiej sytuacji nie dopuszcza się zmiany cen na wyższe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo1.glogow.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego, ul. Jedności Robotniczej 10, 67-200 Głogów - sekretariat szkoły..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 12:00, miejsce: I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego, ul. Jedności Robotniczej 10, 67-200 Głogów - sekretariat szkoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Równe szanse dla wszystkich współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający nie zawrze umowy ramowej. Zamawiający nie ustanowi dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Język Angielski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawartość pakietu obejmuje: Podręczniki, ćwiczenia, CD do podręczników, programy komputerowe, słowniki - ilość pozycji 34.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 22.11.40.00-2, 32.35.30.00-2, 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Język Niemiecki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawartość pakietu obejmuje: repetytoria, słowniki, fiszki, ćwiczenia, multimedia, CD do podręczników - ilość pozycji 63.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 22.11.40.00-2, 32.35.30.00-2, 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Język Francuski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawartość pakietu obejmuje: fiszki, książki, multimedia, słowniki, CD - ilość pozycji 47.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 22.11.40.00-2, 32.35.30.00-2, 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Język Polski, Amatorskie Warsztaty Artystyczne, Klub Miłośników Książki i Filmu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawartość pakietu obejmuje: fiszki, książki, multimedia, słowniki - ilość pozycji 54.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 22.11.40.00-2, 32.35.30.00-2, 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Matematyka, Informatyka, Fizyka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawartość pakietu obejmuje: książki, słowniki, ćwiczenia, CD i DVD - ilość pozycji 33.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 22.11.40.00-2, 32.35.30.00-2, 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Chemia, Geografia, Biologia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawartość pakietu obejmuje: podręczniki, multimedia, atlasy, zbiory zadań, ćwiczenia, repetytoria - ilość pozycji 37.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 22.11.40.00-2, 32.35.30.00-2, 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Historia, Wiedza o Społeczeństwie, Przedsiębiorczość.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawartość pakietu obejmuje: podręczniki, ćwiczenia, atlasy,gry edukacyjne, programy komputerowe - ilość pozycji 86.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 22.11.40.00-2, 32.35.30.00-2, 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia sportowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawartość pakietu obejmuje: podręczniki, ćwiczenia, atlasy, gry edukacyjne, programy komputerowe - ilość pozycji 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 22.11.40.00-2, 32.35.30.00-2, 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- OCHRONA I DOZÓR MIENIA OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B oraz PRZY UL. BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO 2A.
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich w 2025 dla Domu Pomocy Społecznej "Magnolia" w Głogowie
- Zakup biletów miesięcznych na przewóz uczniów i dzieci przedszkolnych do placówek oświatowych z terenu Gminy Głogów w 2025 r.
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i instalacją oprogramowania multimedialnego oraz dostawa zabawek na potrzeby przedszkoli w Gminie Puck w związku z realizacją projektu w podziale na II części.
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Szkoły Podstawowej nr 10 w Dębicy"
- Dostawa drukowanych książek - część 4
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa systemów edukacyjnych do fizjologii i farmakologii, znak sprawy AEZ/S-153/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.