eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegNadzór inwestorski wielobranżowy przy budowie turystycznej przystani na rzece Odrze w ramach zadania -Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Brzeg.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-15

Brzeg: Nadzór inwestorski wielobranżowy przy budowie turystycznej przystani na rzece Odrze w ramach zadania -Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Brzeg.
Numer ogłoszenia: 246669 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218947 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski wielobranżowy przy budowie turystycznej przystani na rzece Odrze w ramach zadania -Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Brzeg..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do podstawowych obowiązków Wykonawcy - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy zakres czynności określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r. z 12.11.2010 r. Nr 243,poz.1623,z późn. zm.). Do szczegółowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: W okresie przygotowania inwestycji: - zaznajomienie się z umową o wykonanie robót, dokumentacją projektową, kosztorysową, harmonogramem robót oraz terenem inwestycji, - zaznajomienie się z umową o dofinansowanie ww. zadania ze środków UE z programu RPO-WO na lata 2007-2013, - uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu wykonawcy placu budowy. W okresie realizacji budowy: - kontrola właściwej jakości wykonywanych robót łącznie z kompletowaniem certyfikatów i aprobat technicznych stosowanych materiałów, - kontrola zgodności wykonywanych robót z projektem budowlanym i wykonawczym, umową z wykonawcą robót, uzyskanymi przez Inwestora decyzjami, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, - kontrola zgodności przebiegu robót z harmonogramem i terminowości ich wykonania, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania budowy, - kontrola ilości wykonywanych robót (sprawdzanie obmiarów i rozliczeń poszczególnych etapów robót gotowych do odbiorów częściowych) w terminie do trzech dni roboczych od dnia przekazania przez wykonawcę robót do potwierdzenia, - systematyczny ( minimum 3 ray w tygodniu) nadzór budowy w okresie prowadzenia robót zgodny z zapisem w dzienniku budowy, - wykonywanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji w wersji elektronicznej na nośniku CD, - kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, - skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wspólnie z kierownikiem budowy, - skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Brzegu. Kontrole robót przez Zamawiającego i kontrole zewnętrzne: - udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego, - udział we wszystkich kontrolach przeprowadzanych przez Zamawiającego oraz instytucje wdrażające i kontrolujące, - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej zasięgnięciem w razie potrzeby opinii autora projektu, - sporządzanie wspólnie z wykonawcą robót protokołów konieczności robót dodatkowych (przy uzgodnieniu z Zamawiającym) z podaniem przybliżonego kosztu robót i wniosku do Zamawiającego co do ich wykonania, sprawdzenia kosztorysu wykonawcy robót pod względem zakresu rzeczowego i danych do ustalenia wynagrodzenia. Każdorazowo protokół konieczności winien być sporządzony z udziałem kierownika budowy - przedstawiciela wykonawcy robót, - ustalenie w porozumieniu z wykonawcą robót terminów odbioru i odbiorów częściowych wykonywanych robót, - sporządzenie zapisów w dzienniku budowy o odbiorze częściowym robót ulegających zakryciu i zanikających, - uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych elementów, - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad. Związane z końcowym odbiorem robót i przekazaniu obiektu do użytku: - akceptacja lub jej brak w odniesieniu do zapisu wykonawcy robót o gotowości obiektu do odbioru, - uczestniczenie w komisji końcowego odbioru robót, - kontrola usunięcia przez wykonawcę robót wad stwierdzonych w czasie odbioru, - przyjęcie od wykonawcy robót dziennika budowy i przekazanie Zamawiającemu, - udział w załatwieniu spraw formalnoprawnych mających na celu zgłoszenie zakończenia budowy do PINB w Brzegu, - udział w kontrolach zewnętrznych jednostek upoważnionych do kontroli zadania dofinansowanego w ramach programu RPO w trakcie trwania zadania i w okresie 5 lat od dnia zakończenia realizacji. W okresie gwarancji i rękojmi za wady: - udział w komisjach stwierdzających ujawnione wady i określających sposób ich usunięcia, - kontrola usunięcia wad. Miejsce pełnienia nadzoru inwestorskiego: działka nr 35, nr 36/1, nr 13/3 w Brzegu przy Placu Drzewnym. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót budowlanych, drogowych, instalacji sanitarnych i elektrycznych określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót, z którymi można zapoznać się w siedzibie Zamawiającego (na stronie internetowej www.bip.brzeg.pl lub w Biurze Budownictwa i Inwestycji, pok. Nr 102 w budynku A). Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z terenem budowy dla zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWESDIM Sp. z o.o., ul. Kościuszki 31, 45-062 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45160,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53997,00

  • Oferta z najniższą ceną: 53997,00 / Oferta z najwyższą ceną: 244770,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.