Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-11
Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na przeprowadzeniu badania ankietowego mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w województwie pomorskim metodą ankieterskich wywiadów bezpośrednich w ramach projektu Pomorskie Obserwatorium Gospodarcze II (ZP3/2007)
Numer ogłoszenia: 246672 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Pomorza S.A., ul. Piwna 36/39, 80-831 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32 33 100, fax 0-58 30 11 341.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arp.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na przeprowadzeniu badania ankietowego mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w województwie pomorskim metodą ankieterskich wywiadów bezpośrednich w ramach projektu Pomorskie Obserwatorium Gospodarcze II (ZP3/2007).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: a) Powielenie w formie papierowej odpowiedniej ilości egzemplarzy kwestionariuszy stanowiących Załączniki 5 i 6 SIWZ potrzebnej do zrealizowania badania ankietowego oraz listów przewodnich w tej samej ilości; Zamawiający dopuszcza zmianę układu graficznego kwestionariuszy z zastrzeżeniem zachowania niezmienionych ich treści; b) Szkolenie ankieterów, którzy na zlecenie Wykonawcy będą przeprowadzać wywiady w terenie, w zakresie właściwego wypełniania kwestionariuszy; c) Realizację terenową badania poprzez przeprowadzenie wywiadów bezpośrednich wśród osób odpowiedzialnych za podejmowanie strategicznych decyzji w przedsiębiorstwach (właściciel, współwłaściciel, prezes, zastępca prezesa, członek zarządu, dyrektor marketingu lub funkcja o porównywalnych kompetencjach) mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w oparciu o powielone kwestionariusze; d) Nadzór nad prawidłowością przeprowadzanego badania; e) Weryfikacja jakości prac terenowych i wprowadzanie danych z kwestionariuszy do elektronicznej bazy danych; f) Dostarczenie zbioru danych pochodzących z wypełnionych kwestionariuszy w formie elektronicznej w formacie MS Excel 2003; g) Sporządzenie sprawozdania z przebiegu realizacji badania dla projektu Pomorskie Obserwatorium Gospodarcze II Badanie dotyczy maksymalnej ilości: MŚP - 2132 + mikroprzedsiębiorstw - 250, łącznie = 2382 jednostek (przedsiębiorstw).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.13.13.00 - Usługi badania rynku Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.20.00 - Usługi testowania rynku .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.02.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania kwoty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, przynajmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu badania na próbie powyżej 1000 jednostek (przedsiębiorstw) metodą ankieterskiego wywiadu bezpośredniego wśród osób odpowiedzialnych za podejmowanie strategicznych decyzji w przedsiębiorstwach (właściciel, współwłaściciel, prezes, zastępca prezesa, członek zarządu, dyrektor marketingu lub funkcja o porównywalnych kompetencjach). 3) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) osiągnęli w każdym roku obrotowym z ostatnich 2 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto w wysokości, co najmniej 2 000 000 PLN (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie), 7) wykażą średnioroczne zatrudnienie z ostatnich 2 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres, przynajmniej 10 pracowników (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie), 8) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wyszczególnionych w §4 SIWZ na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia. 3. Niespełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na przeprowadzeniu badania metodą wywiadów bezpośrednich ankieterskich wśród osób odpowiedzialnych za podejmowanie strategicznych decyzji w przedsiębiorstwach (właściciel, współwłaściciel, prezes, zastępca prezesa, członek zarządu, dyrektor marketingu lub funkcja o porównywalnych kompetencjach) z podaniem przedmiotu wykonanej usługi, terminu realizacji, wartości usługi, wielkości i charakterystyki grupy badanej wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - według wzoru w załączniku nr 4 do SIWZ, 7) sprawozdanie finansowe, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności w zakresie przychodów netto - za ostatnie 2 lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania wniosku nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem). 11) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arp.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Pomorza S.A. w Gdańsku (również poprzez pocztę elektroniczną: przetargi@arp.gda.pl), ul. Piwna 36/39, 80-831 Gdańsk, w pok. nr 8, w godz. 09:00 - 14:00. SIWZ jest bezpłatna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Agencja Rozwoju Pomorza S.A. w Gdańsku ul. Piwna 36/39, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w związku z realizacja przez Zamawiającego projektu Pomorskie Obserwatorium Gospodarcze II, finansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżet Państwa.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie oraz utrzymanie strony internetowej wraz z zapewnieniem gwarancji i opieki powdrożeniowej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 r. dla Zespołu Szkół Sportowych i Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Gdańsku -II
- Dostawa zestawu profilometru 3D dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- wykonanie robót rozbiórkowych 11 budynków będących własnością Gminy Gdańsk zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości wraz z uporządkowaniem terenu
- Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji
- "Wykonanie monitoringu stanowisk miejsc rozrodu i regularnego przebywania ptaków chronionych objętych ochroną strefową na terenie województwa pomorskiego w sezonie lęgowym 2025 roku"
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.