Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-21
Przemyśl: Sukcesywne dostawy środków czystości, środków dezynfekcyjnych i artykułów jednorazowego użytku dla BiOSG w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 246691 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków czystości, środków dezynfekcyjnych i artykułów jednorazowego użytku dla BiOSG w Przemyślu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy środków czystości, środków dezynfekcyjnych i artykułów jednorazowego użytku dla BiOSG w Przemyślu. Część I zamówienia - Środki czyszczące i polerujące, artykuły jednorazowego użytku Część II zamówienia - Środki czyszczące i polerujące, produkty do pielęgnacji ciała, środki dezynfekcyjne Część III zamówienia - Środki dezynfekcyjne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 SIWZ. 3. Wykonawca będzie dostarczać towar sukcesywnie, na własny koszt i ryzyko, jego własnym transportem do siedziby Zamawiającego tj. Przemyśl, ul. Mickiewicza 34. Dostawy będą realizowane średnio 1 raz w miesiącu. 4. Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część I zamówienia: poz. 4 - 29 Część II zamówienia: poz. 1-18 Część III zamówienia: poz. 1 - 20 5. Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać co najmniej: a. 12 miesięczną datę przydatności do stosowania licząc od daty dostawy - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część I zamówienia: poz. 4-12, 14-16, 18-24, 28-29 Część II zamówienia: poz. 1 - 18 Część III zamówienia: poz. 1-20 b. 6 miesięczną datę przydatności do stosowania licząc od daty dostawy - dot. środków chemicznych wymienionych w części I zamówienia poz. 13 i 17. 6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w chwili dostawy dla: Część I zamówienia poz. 4 - 24 i poz. 28 - 29 atesty higieniczne w formie pisemnej oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z art. 5 ust 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych w formie przekazu elektronicznego albo na elektronicznych nośnikach danych Część II zamówienia poz. 1 - 18 karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z art. 5 ust 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych w formie przekazu elektronicznego albo na elektronicznych nośnikach danych Część III zamówienia poz. 1-8, 11-20 karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z art. 5 ust 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych w formie przekazu elektronicznego albo na elektronicznych nośnikach danych, a dla poz. 9 i 10 ulotkę informacyjną 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla produktów do opisu których użyto oznaczeń i parametrów wskazujących konkretny produkt lub jeżeli wskazano znaki towarowe lub patenty tj: część I zamówienia poz. 4 -22, 24, 28 - 29 część II zamówienia poz. 1 - 7 część III zamówienia poz. 1-20 8. Za ofertę równoważną Zamawiający uznaje produkt posiadający parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego co najmniej w tym samym zakresie co wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty karty opisowe produktów, z których jednoznacznie wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. 9. W przypadku złożenia oferty równoważnej w tabeli dołączonej do druku ofertowego należy umieścić nazwę oferowanego produktu oraz producenta..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 39.80.00.00-0, 33.63.16.00-0, 39.51.42.00-0, 18.93.00.00-7, 33.63.16.00-8, 39.83.12.10-1, 39.83.12.00-8, 33.63.16.00-8, 39.81.30.00-4, 33.71.19.00-6, 33.71.18.10-8, 39.83.10.00-6, 39.83.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku złożenia oferty równoważnej wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty karty opisowe produktów, z których jednoznacznie wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. 2. pełnomocnictwo jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Z treści pełnomocnictwa ma wynikać zakres czynności, do których została umocowana osoba działająca w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zachowaniem formy pisemnej, w zakresie: a. zmiany realizacji umowy co do ilości zakupu przedstawionego w załączniku do umowy asortymentu i do całkowitej wartości umowy, w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych zamawiającego, b. w zakresie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu podpisania umowy - zmiany stawek podatku VAT, podatku akcyzowego, opłat celnych,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
ul. Mickiewicza 34
37 - 700 Przemyśl
Sekcja zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czyszczące i polerujące, artykuły jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 SIWZ. 2. Wykonawca będzie dostarczać towar sukcesywnie, na własny koszt i ryzyko, jego własnym transportem do siedziby Zamawiającego tj. Przemyśl, ul. Mickiewicza 34. Dostawy będą realizowane średnio 1 raz w miesiącu. 3. Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część I zamówienia: poz. 4 - 29 4. Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać co najmniej: a. 12 miesięczną datę przydatności do stosowania licząc od daty dostawy - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część I zamówienia: poz. 4-12, 14-16, 18-24, 28-29 b. 6 miesięczną datę przydatności do stosowania licząc od daty dostawy - dot. środków chemicznych wymienionych w części I zamówienia poz. 13 i 17. 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w chwili dostawy dla: Część I zamówienia poz. 4 - 24 i poz. 28 - 29 atesty higieniczne w formie pisemnej oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z art. 5 ust 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych w formie przekazu elektronicznego albo na elektronicznych nośnikach danych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 39.80.00.00-0, 39.81.21.00-8, 33.63.16.00-8, 39.81.30.00-4, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.40-0, 33.71.19.00-6, 39.51.42.00-0, 39.81.11.00-1, 18.93.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki czyszczące i polerujące, produkty do pielęgnacji ciała, środki dezynfekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 SIWZ. 2. Wykonawca będzie dostarczać towar sukcesywnie, na własny koszt i ryzyko, jego własnym transportem do siedziby Zamawiającego tj. Przemyśl, ul. Mickiewicza 34. Dostawy będą realizowane średnio 1 raz w miesiącu. 3. Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część II zamówienia: poz. 1-18 4. Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać co najmniej 12 miesięczną datę przydatności do stosowania licząc od daty dostawy - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część II zamówienia: poz. 1 - 18 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w chwili dostawy dla: Część II zamówienia poz. 1 - 18 karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z art. 5 ust 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych w formie przekazu elektronicznego albo na elektronicznych nośnikach danych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1, 39.83.12.00-8, 33.63.16.00-8, 39.81.30.00-4, 33.71.19.00-6, 33.71.18.10-8, 39.83.10.00-6, 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki dezynfekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 SIWZ. 2. Wykonawca będzie dostarczać towar sukcesywnie, na własny koszt i ryzyko, jego własnym transportem do siedziby Zamawiającego tj. Przemyśl, ul. Mickiewicza 34. Dostawy będą realizowane średnio 1 raz w miesiącu. 3. Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część III zamówienia: poz. 1 - 20 4. Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać co najmniej 12 miesięczną datę przydatności do stosowania licząc od daty dostawy - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część III zamówienia: poz. 1-20 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w chwili dostawy dla: Część III zamówienia poz. 1-8, 11-20 karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z art. 5 ust 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych w formie przekazu elektronicznego albo na elektronicznych nośnikach danych, a dla poz. 9 i 10 ulotkę informacyjną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
- REMONT ŁAZIENEK W PRZEDSZKOLU NR 2 W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO "MIASTO PRZEMYŚL - TWORZYMY WARUNKI DO WYSOKIEJ JAKOŚCI NAUCZANIA PRZEDSZKOLNEGO"
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu w 2025 r."
- Zakup nowego samochodu dla Zarządu Dróg Miejskich w Przemyślu
- Remonty cząstkowe nawierzchni ulic na terenie miasta Przemyśla w 2025 r.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych (II)
- 2-D/2025 Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dzierżawa trzech myjni endoskopowych wraz z dostawą środków chemicznych na okres 36 miesięcy.
- 15.2025 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników marki Tork na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Dostawa środków czystości i sprzętu sprzątającego
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.