Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-21
Opole: Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości - 9 zadań częściowych.
Postępowanie nr OP.SOP.ZP.016.II.72.2015.U
Numer ogłoszenia: 246708 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości - 9 zadań częściowych. Postępowanie nr OP.SOP.ZP.016.II.72.2015.U.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości - 9 zadań częściowych..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca udowodni zamawiającemu, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości z co najmniej dwuletnim doświadczeniem, liczonym od dnia uzyskania świadectwa nadania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z art. 91 ust 3a ustawy Pzp, jeżeli złożono ofertę której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest poinformować zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę ( rodzaj ) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (oświadczenie wykonawcy wg załącznika nr 1a do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin realizacji - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Dopuszcza się zmianę umownego terminu, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) Wystąpienia którejkolwiek zmiany o której mowa w ust. 3 oraz zmiany w przedmiocie umowy nie wynikające z przyczyn wykonawcy; termin realizacji może zostać wydłużony do 10 dni; 2) opóźnienie w przekazaniu przez zamawiającego kompletu dokumentów wykonawcy, wydłużenie umowy nastąpi jedynie o czas spowodowany opóźnieniem; 3) zmiany spowodowane działaniem osób trzecich, w wyniku których wykonanie przedmiotu umowy będzie niemożliwe bądź utrudnione, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) nastąpi zmiana przeznaczenia nieruchomości w związku z zmianą miejscowego planu zagospodarowania lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania; 2) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia z uwagi na przekazanie lub konieczność przekazania nieruchomości lub jej części na rzecz instytucji samorządowych lub innych; 3) zmiana numerów działek składających się na wycenianą nieruchomość; 4) geodezyjna zmiana powierzchni wycenianej nieruchomości, 5) zwiększenie powierzchni wycenianej nieruchomości, nie więcej niż o 10%, 6) zmniejszenie powierzchni wycenianej nieruchomości, 7) w przypadku ujawnienia środków trwałych nieujętych w ewidencji ANR; 8) wykonanie przedmiotu umowy stanie się zbędne dla zamawiającego ze względu na jego właściwość lub przeznaczenie albo gdy jego realizacja przez wykonawcę będzie niemożliwa do wykonania z przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku, wykonawcy przysługuje zwrot jedynie faktycznie poniesionych kosztów realizacji; 9) Zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego. 4. Dopuszcza się zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia z zastrzeżeniem, że wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianą Wykonawcy zamówienia: 1) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami o których mowa w SIWZ, 2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska. Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień co najmniej równoważnych, 3) zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego. 5. Zmiany o których mowa w ust. 2 i 3 nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. 6. Dopuszcza się zmianę umownego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (VAT). 7. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 8. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie, wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie informować zamawiającego pisemnie. 9. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony, a okoliczności na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane. 10. Wniosek o wprowadzenie zmian w umowie będzie rozpatrywany przez zamawiającego, jeżeli zostanie on złożony przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu, ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2015 godzina 09:45, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu, ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole sekretariat pokój 211, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 Wycena 10 nieruchomości położonych w obrębie: Gąsiorowice, Piotrówka, Łaziska, Jemielnica gm. Jemielnica; Staniszcze Małe gm. Kolonowskie; Zimna Wódka gm. Ujazd; Rożniątów gm. Strzelce Opolskie, w powiecie strzeleckim, woj. opolskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena 10 nieruchomości położonych w obrębie: Gąsiorowice, Piotrówka, Łaziska, Jemielnica gm. Jemielnica; Staniszcze Małe gm. Kolonowskie; Zimna Wódka gm. Ujazd; Rożniątów gm. Strzelce Opolskie, w powiecie strzeleckim, woj. opolskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2 Wycena 6 nieruchomości niezabudowanych położonych w woj. opolskim, powiat kędzierzyńsko-kozielski, gmina Polska Cerekiew, obręby Polska Cerekiew i Zakrzów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena 6 nieruchomości niezabudowanych położonych w woj. opolskim, powiat kędzierzyńsko-kozielski, gmina Polska Cerekiew, obręby Polska Cerekiew i Zakrzów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3 Wycena nieruchomości niezabudowanej położonej w woj. opolskim, powiat kędzierzyńsko-kozielski, Gm. Cisek, obręby Błażejowie, Łany o łącznej powierzchni 142,7023 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości niezabudowanej położonej w woj. opolskim, powiat kędzierzyńsko-kozielski, Gm. Cisek, obręby Błażejowie, Łany o łącznej powierzchni 142,7023 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie częściowe nr 4 Wycena nieruchomości, tj. wszystkich udziałów we współużytkowaniu wieczystym działek nr: 2429/128 o pow. 0,0486 ha, 2430/128 o pow. 0,0863 ha, 2435/45 o pow. 0,0091 ha, 2436/45 o pow. 0,0187 ha z k.m. 2, położonych w Sośnicowicach, gm. m. Sośnicowice, pow. gliwicki, woj. śląskie - w celu aktualizacji opłaty rocznej za wieczyste użytkowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości, tj. wszystkich udziałów we współużytkowaniu wieczystym działek nr: 2429/128 o pow. 0,0486 ha, 2430/128 o pow. 0,0863 ha, 2435/45 o pow. 0,0091 ha, 2436/45 o pow. 0,0187 ha z k.m. 2, położonych w Sośnicowicach, gm. m. Sośnicowice, pow. gliwicki, woj. śląskie - w celu aktualizacji opłaty rocznej za wieczyste użytkowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie częściowe nr 5 Wyceny wartości rynkowej 2 nieruchomości gruntowych (niezabudowanej i zabudowanej) położonych w obrębie Stolarzowice, gmina Bytom, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako: 1) dz. nr 738/3, 740/3, 742/3, 744/3, 549/3, 550/3, 746/3 z a.m. 3 d. 4 o łącznej pow. 0,401 ha oraz 2) dz. nr 734/3, 736/3, 557/3, 554/3 z a.m. 3 d. 4, o łącznej pow. 0,4244 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyceny wartości rynkowej 2 nieruchomości gruntowych (niezabudowanej i zabudowanej) położonych w obrębie Stolarzowice, gmina Bytom, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako: 1) dz. nr 738/3, 740/3, 742/3, 744/3, 549/3, 550/3, 746/3 z a.m. 3 d. 4 o łącznej pow. 0,401 ha oraz 2) dz. nr 734/3, 736/3, 557/3, 554/3 z a.m. 3 d. 4, o łącznej pow. 0,4244 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie częściowe nr 6 Wycena 10 nieruchomości rolnych, nierolnych niezabudowanych obręby Krzanowice, Borucin, Wojnowice, Bojanów gmina Krzanowice powiat raciborski, woj. śląskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena 10 nieruchomości rolnych, nierolnych niezabudowanych obręby Krzanowice, Borucin, Wojnowice, Bojanów gmina Krzanowice powiat raciborski, woj. śląskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie częściowe nr 7 Wycena 10 nieruchomości rolnych, nierolnych niezabudowanych obręby Lubomia, Syrynia gmina Lubomia, obręby Gorzyczki, Bełsznica gmina Gorzyce, obręby Golkowice, Godów gm. Godów powiat wodzisławski, woj. śląskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena 10 nieruchomości rolnych, nierolnych niezabudowanych obręby Lubomia, Syrynia gmina Lubomia, obręby Gorzyczki, Bełsznica gmina Gorzyce, obręby Golkowice, Godów gm. Godów powiat wodzisławski, woj. śląskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie częściowe nr 8 Wycena 10 nieruchomości rolnych, nierolnych niezabudowanych obręby Dębieńsko, Czuchów, Stanowice gmina Czerwionka Leszczyny, obręb Piece gmina Gaszowice, powiat rybnicki, woj. śląskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena 10 nieruchomości rolnych, nierolnych niezabudowanych obręby Dębieńsko, Czuchów, Stanowice gmina Czerwionka Leszczyny, obręb Piece gmina Gaszowice, powiat rybnicki, woj. śląskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie częściowe nr 9 Wycena nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym i budowlami (bramą wjazdową, ogrodzeniem z prętów metalowych, siatki drucianej, sztachet drewnianych) oraz wiatą metalową, oznaczonej jako działka nr 79/1 o pow. 0,1027 ha położonej w obrębie Kałmuki w gminie Panki pow. kłobucki , woj. śląskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym i budowlami (bramą wjazdową, ogrodzeniem z prętów metalowych, siatki drucianej, sztachet drewnianych) oraz wiatą metalową, oznaczonej jako działka nr 79/1 o pow. 0,1027 ha położonej w obrębie Kałmuki w gminie Panki pow. kłobucki , woj. śląskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji - 20
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.