To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-04
Olsztyn: Przedmiotem zamówienia jest usługa: wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych wraz z oznakowaniem w ramach projektu PI - Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych
Numer ogłoszenia: 24670 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 415450 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, Plac Generała Józefa Bema 3, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5211250, 5211286, faks 89 5211260.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa: wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych wraz z oznakowaniem w ramach projektu PI - Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa: wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych wraz z oznakowaniem w ramach projektu PI - Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego gadżetów reklamowych wraz z oznakowaniem: a) Pendrive (Pamięć przenośna USB) b) torba filcowa c) teczka ofertowa d) kalendarz książkowy e) notes w ramach projektu PI - Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych, do dnia 09.01.2015 r. Pendrive (Pamięć przenośna USB) pojemność 2.0 8GB, Kolor srebrny lub czarny, Pracujący w interfejsie USB 2.0 zgodny również z wersją 1.1. Współpracujący z systemami: Windows ME/2000/XP/Vista/Windows 7 i nowszymi. Wymiary: 34x14x4,5mm (+/-10%). Materiał: metal/tworzywo. Rodzaj znakowania: Grawer laserem Wgrania danych wraz z ochroną danych przed skasowaniem oraz kopiowaniem (materiały do wgrania przedstawi zamawiający po zatwierdzeniu wzoru) Torba filcowa materiał: filc Uchwyty do noszenia w dłoni wykonane z czarnej taśmy parcianej (długość ucha: 40 cm x 2,5 cm po wszyciu (+/- 10%) do jednego z uchwytów przyszyty pasek z filcu o szerokości 7,5 cm tworzący rączkę łączącą uchwyty torby z długością dopasowaną do szerokości paska, aby umożliwić zapięcie rączki na dwa zatrzaski. Kolor: cała torba w kolorze grafitowym, górna obwoluta torby o wysokości 8 cm (+/- 10%) wraz z rączkami w kolorze szarym Nadruk: wykonany metodą tłoczenia lub inną metodą nadruku dostosowaną do materiału na jednej stronie torby. Teczka ofertowa Format: 31 x 22 cm (+/- 5 mm dla każdego wymiaru) z gumką, 1 grzbiet; Projekt indywidualny, nadruk cmyk; Papier: kreda błysk 250g; W środku: 2 skrzydełka poziome o szerokości ok 5 cm i jedna pionowa o szerokości ok 7 cm. Na dolnym skrzydełku wcięcia na umieszczenie wizytówki. Gumka w kolorze dobranym do projektu. Notes objętość: 50 kartek/kratka format: 297x210mm surowiec: papier 80g/m2, klejone po krótszym brzegu Druk w full kolorze (4 x 0) Kalendarz książkowy format A5; a) oprawa twarda, okładka zmiękczona pianką; b) objętość nie mniej niż 340 stron; c) blok szyty; d) papier offset min. 70g., preferowany kolor chamois (żółto-kremowy) e) projekt graficzny wykonawcy zgodny z Księgą wizualizacji znaku Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 oraz logiem projektu (łącznie 3 loga); f) kalendarium: układ: tydzień na rozkładówce; daty wszystkich sobót, niedziel i świąt oznaczone w sposób odróżniający od dat wszystkich dni roboczych; wszystkie święta zaznaczone w kalendarium muszą być świętami obchodzonymi w Polsce; każdy dzień rozpisany na godziny - od 7 do 20; numeracja tygodni; znaki zodiaku, fazy księżyca, wschody i zachody słońca; oznaczenia dni tygodnia, świąt oraz imienin w języku polskim; część informacyjna: informacja o zamawiającym wraz z danymi teleadresowymi, plan roczny 2015, 2016, 2017, plan urlopowy, telefony alarmowe i informacyjne, plan miesięczny na rok 2015; część informacyjna oraz teleadresowa zintegrowana z blokiem, - zakładka w formie tasiemki, kolorystycznie dopasowanej do materiału pokryciowego z danymi Zamawiającego; perforacja narożnika; registry panoramiczne; strona na początku kalendarza na której posiadacz może wpisać swoje dane; u dołu każdej strony skrócone kalendarium z zaznaczeniem bieżącego miesiąca i tygodnia. g) oprawa: materiał skóropodobny, miękki, matowy; kolor materiału pokryciowego granatowy - ostateczny wybór z wzornika Wykonawcy; tłoczenie głębokie, suche znaków graficznych lub inną metodą pozwalającą uzyskać trwały efekt. Na okładce: logotypy dostępne u zamawiającego h) wklejka: dwustronna, full kolor (4+4); papier kredowy min. 120g. wielkość wklejki dostosowana do wewnętrznych stron kalendarza. Umiejscowienie wraz z treścią do uzgodnienia z Zamawiającym. Gwarancja na produkty: 12 miesięcy Wszystkie artykuły promocyjne powinny być oznakowane zgodnie z zapisami dokumentu Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowanych ze środków EFS na lata 2007-2013, a także ze wzorami obowiązującym w projekcie PI Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych. Wzory zostaną udostępnione Wykonawcy przed wykonaniem zlecenia Ostateczne modele/wzory powyższych gadżetów do uzgodnienia z Zamawiającym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt ramach PI Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa o dofinansowanie projektu nr: POKL.08.02.01-28-001/12-00z dnia 23.07.2012 r., aneks nr 2 z dnia 16.05.2014 r. Zamówienie jest finansowane w 100% w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMY I HANDLU "POLIGRAFIK" SYLWESTER FĄFARA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMY I HANDLU "POLIGRAFIK" SYLWESTER FĄFARA
- AGENCJA REKLAMY I HANDLU POLIGRAFIK Sylwester Fafara, Ul. Stokowa 7, 25-702 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29105,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15619,00
Oferta z najniższą ceną: 15619,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15619,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Wykonanie i dostawa materiałów/artykułów konferencyjnych oraz informacyjno - wystawienniczych.
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej, Nr postępowania ZK-DZP.262.95.2024
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.