eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BorkiRozbudowa i modernizacja infrastruktury społeczeństwa informacyjnego gminy Borki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Borki: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury społeczeństwa informacyjnego gminy Borki
Numer ogłoszenia: 24670 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borki , ul. II Armii WP 41, 21-345 Borki, woj. lubelskie, tel. 081 8574208, faks 081 8574229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borkiradzynskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury społeczeństwa informacyjnego gminy Borki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja projektu informatycznego pod tytułem: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury społeczeństwa informacyjnego gminy Borki polegającego na realizacji następujących zadań: a) budowa sieci LAN i wyposażenie serwerowi, b) adaptacja pomieszczenia na serwerownię, c) uzupełnienie i ujednolicenie platformy sprzętowej, d) uzupełnienie i ujednolicenie oprogramowania biurowego, e) utworzenie PIAP-Telecentrum i bezprzewodowych punktów dostępowych do Internetu, f) uruchomienie telefonii VoIP, g) dostawa elementów niezbędnych dla zapewnienia promocji projektu. W ramach realizacji przedmiotu Zamówienia Wykonawca winien na własny koszt: a) zdemontować starą sieć komputerową, b) dostarczyć dokumentacje powykonawczą zrealizowanej sieci LAN, c) ponieść koszty związane z przywróceniem terenu prac instalacyjnych do stanu pierwotnego oraz naprawą uszkodzeń powstałych w związku z tymi pracami, d) dostarczyć, zainstalować, skonfigurować do pracy w sieci sprzęt komputerowy, urządzenia peryferyjne oraz oprogramowanie biurowe, e) dostarczyć, zamontować w szafie dystrybucyjnej oraz skonfigurować urządzenia: serwer, ups, firewall, f) uruchomić nową centralkę telefoniczną VoIP wraz z przełączeniem linii miejskich i wewnętrznych w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz dokonać przeszkolenia z obsługi wskazanych pracowników Zamawiającego, g) zdemontować starą centralkę telefoniczną, h) dostarczyć wszelkie niezbędne instrukcje w języku polskim. i) dostarczyć wszelkie niezbędne karty gwarancyjne i certyfikaty. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: a) Specyfikacje techniczne określone w załącznikach nr 9a-9g do SIWZ, b) Wzór umowy załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 32.40.00.00 - Sieci 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 32.55.12.00 - Centrale telefoniczne 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 48.82.00.00 - Serwery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że: a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 4 dostaw w każdej z wymienionych niżej kategorii odpowiadających zakresem przedmiotowi Zamówienia polegających na: - wykonaniu instalacji obejmującą: sieć LAN, uruchomienie centrali telefonicznej o wartości co najmniej 100 000 PLN każda, - dostarczeniu sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 150 000 PLN każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 1.3 Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: a) pracownika zabezpieczenia technicznego z licencją II stopnia zgodnej lub równoważnej - minimum 1 osoba, b) kierownika robót elektrycznych, który musi posiadać stosowne uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba, c) instalatora posiadającego certyfikat instalatora okablowania strukturalnego i systemu telekomunikacyjnego- minimum 1 osoba. 1.4 Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000 PLN brutto, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy ww. dokumentów metodą spełnia - niespełnia. W przypadku braku w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w powyższym punkcie dokumentów wezwie wykonawcę do ich uzupełnienia, we wskazanym terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Wykonawca, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (zał. nr 5 do SIWZ) przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 4 dostaw w każdej z wymienionych niżej kategorii odpowiadających zakresem przedmiotowi Zamówienia polegających na: a) wykonaniu instalacji obejmującą: sieć LAN, uruchomienie centrali telefonicznej o wartości co najmniej 100 000 zł każda, b) dostarczeniu sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 150 000 zł każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie - (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 1.2 Wykaz osób (zał. nr 6 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z określeniem roli w projekcie, doświadczeniem oraz dokumentami potwierdzającymi wykazane kwalifikacje. 1.3 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości, co najmniej 250 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Polisę lub inny dokument (aktualny na dzień składania ofert) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.borki.bip.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borki ul. II Armii WP 41 21 - 345 Borki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Borki ul. II Armii WP 41 21 - 345 Borki Pokój nr 12(Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zmówienia realizowany jest w ramach Działania : Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 Osi Priorytetowej IV Społeczeństwo Informacyjne Kategorii II Działania 4.1 Infrastruktura teleinformatyczna oraz system usług na poziomie lokalnym..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.