Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-09
Bielsko-Biała: świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowywania,
dostawy i dystrybucji posiłków dla pracowników
Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej
przy Al. Armii Krajowej 220 A
Numer ogłoszenia: 246737 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej , Al. Armii Krajowej 220A, 43-316 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 8296700, faks 33 8296700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowywania, dostawy i dystrybucji posiłków dla pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 220 A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowywania, dostawy i dystrybucji posiłków dla pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej przy uwzględnieniu następujących założeń: 3.1 Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, być zróżnicowane i sporządzane z pełnowartościowych produktów żywnościowych oraz posiadać optymalną temperaturę dla dań gorących. 3.2 Każdy posiłek wydawany od poniedziałku do czwartku oraz w soboty wyznaczone przez Zamawiającego powinien mieć charakter dania drugiego (wyklucza się zupy) i zawierać: a) co najmniej 100 g mięsa bez kości: wołowego, wieprzowego lub drobiowego, b) uzupełnienie dania o wadze co najmniej 200 g: ziemniaki (gotowane, pieczone, smażone, frytki, kluski) lub produkty zbożowe (ryże, kasze, makarony, pieczywo), c) dodatki będące źródłem białka roślinnego o wadze co najmniej 100 g: jarzyny gotowane, surówki, sałatki, owoce, 3.3 Każdy posiłek wydawany w piątek powinien składać się z: a) co najmniej 100 g ryb, a ponadto uzupełnienie i dodatki wymienione w pkt 3.2 b) i c) lub, b) dania bezmięsnego o wadze co najmniej 300 g wraz z dodatkami wymienionymi w pkt 3.2 c). 3.4 Nie dopuszcza się powtarzania rodzaju posiłków w ciągu danego tygodnia. 3.5 Wykonawca będzie podawał posiłki w dniach pracy Ośrodka w godzinach 11.00-16.00 w ilości szacunkowej na dzień ogłoszenia przetargu 160 posiłków tygodniowo od poniedziałku do piątku. Dokładne ilości ustalane będą przez Zamawiającego w dziennej liście uprawnionych pracowników. Lista uprawnionych będzie przekazywana Wykonawcy z jednodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający ma możliwość skorygowania listy egzaminatorów i dyspozytorów którym przysługują posiłki, w dniu roboczym w którym będą one wydawane, do godziny 9.00. 3.6 Posiłki Wykonawca wydawał będzie w poczekalni przy bufecie w budynku /WORD/..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające mogą być udzielane w wysokości do 50% zamówienia podstawowego w zakresie tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w postępowaniu metodą zero-jeden (spełnia-niespełnia).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w postępowaniu metodą zero-jeden (spełnia-niespełnia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w postępowaniu metodą zero-jeden (spełnia-niespełnia).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w postępowaniu metodą zero-jeden (spełnia-niespełnia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w postępowaniu metodą zero-jeden (spełnia-niespełnia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2. wykaz podwykonawców (jeśli Wykonawca będzie z nich korzystał), którzy spełniają wymogi udziału w niniejszym postępowaniu stawiane Wykonawcy poparte właściwymi dokumentami podwykonawcy, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty stosownie do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 30 grudnia 2009 roku (Dz.U. Nr 226, poz. 1817), 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 5.1 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 PZP muszą być spełnione odrębnie przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie, natomiast pozostałe warunki szczegółowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, z zastrzeżeniem punktu 2, 5.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), 5.3 w takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w pkt 5.2, 5.4 zapewnić, aby oferta została podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, 5.5 przy składaniu dokumentów i oświadczeń, w których widnieje słowo /Wykonawca/, np. w miejscu /nazwa Wykonawcy/ podać pełne dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tworzących konsorcjum), a nie tylko pełnomocnika, 5.6 jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 6.7 SIWZ, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego żądać będzie umowy konsorcjum regulującej współpracę tych podmiotów, która powinna zawierać minimum następujące postanowienia: 5.6.1 wyznaczenie spośród siebie podmiotu (lidera) upoważnionego do: zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę, wystawiania faktur, przyjmowania płatności i przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę, 5.6.2 określenie podziału prac i obowiązków przypadających na każdy podmiot w ramach wspólnego wykonywania przedmiotu zamówienia, 5.6.3 oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, 5.6.4 zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1. zmiana zakresu świadczonych usług wynikająca ze zmian przepisów prawnych, 1.2. zmiany wynikające z łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy. W jego prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy z chwilą łączenia, podziału lub przekształcenia wstępuje podmiot powstały wskutek łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy. W dokumentach związanych z wykonaniem niniejszej umowy powstających po dacie łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy jako strona umowy będzie wskazywany podmiot powstały wskutek łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy, 1.3. zmiany przepisów regulujących przedmiot zamówienia, a w szczególności dotyczących podatków i wynagrodzeń, 1.4. jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Al. Armii Krajowej 220 A, 43-316 Bielsko-Biała, pok. nr 4 - sekretariat..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Al. Armii Krajowej 220 A, 43-316 Bielsko-Biała, pok. nr 4 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową bulodromu, street workout oraz mini boiska do piłki nożnej przy ul. Słowackiego w Bielsku-Białej (...).
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. M. Konopnickiej i ul. Traugutta w Czechowicach-Dziedzicach
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego, stanowiącego własność Gminy Bielsko-Biała, w pełnej sprawności technicznej, zapewniającej oświetlenie w okresie od zmroku do świtu.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Międzynarodowej Konferencji Naukowej pn. "Człowiek w gospodarce i społeczeństwie 5.0. nowe wyzwania edukacyjne i zawodowe w czasach rozwoju AI"
- Usługi cateringowe w ramach obchodów jubileuszu 70-lecia Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Usługi kompleksowej organizacji pięciu spotkań na terenie województwa pomorskiego tj. w Gdańsku i w Słupsku.
- Usługi restauracyjne na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.