Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-21
Łódź: Transfer z taśmy 35mm do plików cyfrowych
Numer ogłoszenia: 246761 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Edukacja i Kultura , ul. Odolanowska 8/25, 91-008 Łódź, woj. łódzkie, tel. 501 689 983.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.seik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transfer z taśmy 35mm do plików cyfrowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się 1 części (zadań). Zamawiający przeznacza następujący film Medium reżyseria Jacek Koprowicz, rok 1985 r. Przedmiot zamówienia polega w szczególności na DIGITALIZACJI, REMASTERINGU I KOREKCJI BARWNEJ OBRAZU ORAZ DIGITALIZACJI I REMASTERINGU DŹWIĘKU SPEŁNIAJĄCYCH PONIŻSZE WARUNKI: Parametry techniczne transferu i korekcji: Obraz powinien być skanowany w rozdzielczości 2K do formatu DPX. z zachowaną geometrią klatki. Celem zamówienia jest wytworzenie cyfrowej kopii wzorcowej pełniącej rolę cyfrowej kopii zabezpieczającej (archiwalnej) i cyfrowej kopii wzorcowej będącej źródłem dla wytwarzania wersji w formatach dystrybucyjnych. Podstawowym zadaniem procesu skanowania jest wierne przeniesienie charakterystycznych cech obrazu zarejestrowanego na materiale światłoczułym. Materiał posłuży następnie do finalnej korekcji gęstościowej - dla nadania cyfrowej kopii archiwalnej wartości estetycznych właściwej dla miana kopii wzorcowej. Etap ten będzie wymagał opieki artystycznej i nadzoru przedstawiciela Zamawiającego. Ze względu na bardzo dużą wartość kulturową materiału przekazywanego Wykonawcy do digitalizacji, podczas procesu digitalizacji musi być zastosowane urządzenie fabryczne przeznaczone do pracy z materiałem filmowym (negatywowym, duppozytywowym, pozytywowym, czarno-białym i kolorowym), który nie powoduje degradacji mechanicznej i termicznej materiału filmowego. Materiał filmowy dostarczony będzie wraz z metryką stanu technicznego, sporządzoną przez Zamawiającego. Wymagany jest wpis kontroli technicznej Wykonawcy przed przystąpieniem do pracy i po jej skończeniu. Wpis ten dotyczy stanu: emulsji, podłoża, perforacji oraz wszelkich nieprawidłowości występujących na materiale, a które mają wpływ na jakość obrabianego obrazu. Pomoc techniczna i logistyczna nad procesem digitalizacji, remasteringu i korekcji gęstościowej. Podczas opisu i korekcji barwnej wymagana jest obecność i współpraca kolorysty, którego zapewni Wykonawca. Wykonawca będzie miał obowiązek dopuścić do nadzoru nad wykonaniem przedmiotu zamówienia osoby wskazane przez Zamawiającego. Downscaling materiału filmowego z 2K do rozdzielczości HDTV . Do procesu tzw. Downscalingu, Wykonawca użyje profesjonalnego sprzętu i oprogramowania posługującego się algorytmem niedegradującym obrazu. Skalowanie obrazu z rozdzielczości 2K do HDTV musi być wykonane z użyciem algorytmu nie gorszego niż Bicubic. Nośniki danych i zapis. Materiał filmowy po digitalizacji powinien zostać zapisany na wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia nośnikach. Koszt nośników, zapisu i exportu danych jest składnikiem ceny ryczałtowej. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wszystkie wymagane nośniki. Specyfikacja nazewnictwa plików: Podział na foldery wg aktów (roli): reel1, reel2 itd. Nazwa pliku: TytulFilmu_reel1_00001.dpx, TytulFilmu_reel1_00002.dpx, itd. Dźwięk: podzielony na role i przypisany do kanału dźwiękowego (L,R) i roli, Nazwa pliku: Tytulfilmu_reel1_right.wav, itd. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zadań): Usługa dotyczy: 1. Przeniesienie obrazu z taśmy światłoczułej 35mm na podłożu bezpiecznym (aceto) do plików DPX, 10 bit LOG o rozdzielczości 2K, 2. Zapisanie na nośnikach - materiał przed korekcją barwną plików DPX 10 bit LOG na nośniku (dyski zewnętrzne), 3. Digitalizacja i remastering dźwięku (RR) do pliku wave 24bit 48 lub 96 kHz podzielony na rolki dopasowany do obrazu (Prędkość dźwięku 24 klatki na sekundę), 4. Remastering obrazu w rozdzielczości 2K DPX 10 bit LOG, 5. Finalna korekcja barwna i gęstościowa, 6. Zapis po remasteringu i korekcji na nośniku HDCAM SR oraz plik QuickTimeProRes 422HQ w rozdzielczości 1920x1080, 7. Stworzenie po korekcji barwnej i rekonstrukcji pakietu do kina cyfrowego DCP w postaci niezaszyfrowanej, 8. Archiwizacja skanów źródłowych, materiałów po korekcji barwnej i rekonstrukcji oraz pakietu DCP na kasetach LTO5 Ad.1 Digitalizacja obrazu. Obraz powinien być skanowany w rozdzielczości 2K do formatu DPX, 10 bit LOG. Zadaniem procesu skanowania jest wierne przeniesienie charakterystycznych cech obrazu zarejestrowanego na materiale światłoczułym. Ad. 3 Digitalizacja i remastering dźwięku. Oczekiwany zakres korekcji dźwięku: korekcja szumów i barwy dźwięku. Kontrola ścieżki w zakresie poziomów - korekcja anomalii i zniekształceń powstałych w wyniku uszkodzeń mechanicznych ścieżki optycznej, kontrola ścieżki w zakresie wartości poziomów i powrót do właściwej wysokości dźwięku. Synchronizacja z obrazem. Ad. 4 Rekonstrukcja cyfrowa uszkodzeń obrazu. Zrekonstruowane filmy powinny spełniać wymogi techniczne dla materiałów audiowizualnych do projekcji w kinie, emisji w TV (w zakresie uszkodzeń i jakości obrazu). Proces remasteringu będzie przebiegał wg wskazówek ekspertów technicznych i archiwistów Zamawiającego. Korekcja obrazu powinna odbyć się z należytą starannością by nie doprowadzić do powstania cyfrowych artefaktów i innych zniekształceń negatywnie wpływających na estetykę filmu. Rekonstrukcja obrazu powinna dotyczyć: 1. Stabilizacji obrazu, 2. Usunięcia zadeszczeń i stałych rys, 3. Usunięcia zaśnieżań, 4. Usunięcia zniekształceń i plam w obrębie sklejek. Ad. 5 Ostateczna korekcja gęstościowa. Po etapie rekonstrukcji powinna zostać wykonana finalna korekcja gęstości. Ostatni etap nadania Cyfrowej Kopii archiwalnej wartości estetycznych właściwej dla miana kopii wzorcowej. Ad.2 i 6 Nośniki danych i wymagane formaty eksportu. a. Dyski zewnętrzne, nowe z gwarancją producenta na co najmniej trzy lata, o pojemności minimalnej 1TB, b. DPX 10 bit LOG 2K, c. Dźwięk WAV 24bit 48 lub 96 kHz podzielony na role dopasowany do obrazu (Prędkość dźwięku 24 klatki na sekundę), d. Pliki poglądowe QuickTimeProRes 422 HQ w rozdzielczości 1920x1080, e. Pakiet do kina cyfrowego DCP w rozdzielczości 2K w formacie obrazu zgodnym z formatem obrazu filmu (FLAT lub SCOPE); DCP nie może być szyfrowane (bez kluczy KDM), f. Taśmy LTO5..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.10.00.00 - Usługi kinematograficzne oraz wideo 92.11.00.00 - Produkcja filmów kinowych i wideo oraz podobne usługi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego będą dostarczone w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3) Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz: a) wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali usługi obejmujące digitalizację i rekonstrukcję/remastering lub rekonstrukcję/remastering materiału archiwalnego. Wartość kontraktów powinna być nie mniejsza niż 150 000 zł brutto; b) firma dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - minimum jedną osobą z minimum siedmioletnim doświadczeniem w pracy jako restaurator cyfrowy w zakresie obrazu filmów archiwalnych. - co najmniej dwoma osobami z rocznym doświadczeniem w zakresie rekonstrukcji cyfrowej lub grafiki komputerowej w zakresie retuszu obrazu. - jedną osobą z minimum siedmioletnim doświadczeniem w pracy z taśmą filmową i procesem Digital Intermediate. c) posiada możliwość skanowania z wykorzystaniem technologii podczerwieni d) posiadają możliwości korekcji barwnej i gęstościowej na profesjonalnym, skalibrowanym projektorze 4) Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w sekcji III.3 Ogłoszenia oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - lista dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania zawarta została w sekcji III.4 Ogłoszenia. 5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz: - wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali usług obejmujących digitalizację i rekonstrukcję/remastering lub rekonstrukcję/remastering materiału archiwalnego. Wartość kontraktów powinna być nie mniejsza niż 150 000 zł brutto;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - minimum jedną osobą z minimum siedmioletnim doświadczeniem w pracy jako restaurator cyfrowy w zakresie obrazu filmów archiwalnych. - co najmniej dwoma osobami z rocznym doświadczeniem w zakresie rekonstrukcji cyfrowej lub grafiki komputerowej w zakresie retuszu obrazu. - jedną osobą z minimum siedmioletnim doświadczeniem w pracy z taśmą filmową i procesem Digital Intermediate.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie na wniosek Zamawiającego, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy oraz załączników do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegających na: - zmianie wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie w sprawie zamówienia publicznego z powodu zmiany ustawowej stawki podatku VAT bez konieczności zmiany umowy, - przedłużeniu terminu wykonania umowy, które może nastąpić w przypadku wystąpienia opóźnienia w przekazaniu materiałów wyjściowych Wykonawcy lub znacznego zniszczenia materiałów wyjściowych, o okres nie dłuży jednak niż 30 dni.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.seik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-008 Łódź, ul. Odolanowska 8/25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 08:00, miejsce: 91-008 Łódź, ul. Odolanowska 8/25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 8 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługa subskrypcji baz danych"
- 2024 Dostawa materiałów opatrunkowych i środków do dezynfekcji
- "Stanowisko demonstracyjno-szkoleniowe (symulator) napędu hybrydowego i elektrycznego wraz z doposażeniem - moduł z ogniwem paliwowym"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 199 w Łodzi
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz instytutu Medycyny Pracy im. prof. dr med. Jerzego Nofera w Łodzi w okresie 36 miesięcy
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z konfiguracją i instalacją oprogramowania oraz podłączenie do domeny AD
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.