Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Sosnowiec: DOSTAWA AMBULANSU MEDYCZNEGO TYPU A1
Numer ogłoszenia: 246874 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Pogotowie Ratunkowe , ul. Czarna 14, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2921604 w. 44, faks 032 2669559.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA AMBULANSU MEDYCZNEGO TYPU A1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu transportowego typu A1. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w opisie zamówienia (załącznik nr 2 do specyfikacji). 3.Termin realizacji: 30 dni od dnia podpisania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.21.12.00 - Nadwozia ambulansów 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia 34.11.41.21 - Karetki 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą Specyfikacją poprzez wypełnienie formularza oferty, zgodnego z załącznikiem nr 1 i 2 do niniejszej Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza), 2.Spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania w związku z postanowieniami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełni wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 3.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające w szczególności przedmiot działalności oraz sposób reprezentacji firmy, Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 2, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert. W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy). 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ), 4.Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o: - niezaleganiu z opłacaniem podatków lub, - uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub, - wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o: - niezaleganiu z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, - uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, Jeżeli w dokumentach wymienionych w punktach 4-5 nie podano ich daty ważności, Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, których data wydania nie będzie wcześniejsza niż 3 miesiące przed datą składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie, o którym mowa w art. 24 ust. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie, o którym mowa w art. 24 ust. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przyjmie jako aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego jeżeli data jego wydania nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z §2 ust.1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty wymienione w art. IV punktach 3 - 7 należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Na pisemną prośbę Wykonawcy dołączoną do oferty, oryginały dokumentów zostaną zwrócone w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu pod warunkiem dołączenia do oferty ich kserokopii. Dodatkowe dokumenty wymagane przez Zamawiającego 1.Opis oferowanych samochodów - spełnianie wymogów technicznych (zgodny z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji), 2.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 3.Świadectwo homologacji oferowanego ambulansu (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 grudnia 2003 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2004 r. Nr 5, poz. 30), 4.Wykaz Autoryzowanych Stacji Obsługi dla oferowanych ambulansów, 5.Deklaracje zgodności na ambulans transportowy A1 wystawione zgodnie z z Polskimi Normami: PN-EN 1789, PN-EN 1865, PN-EN 17050-1 i PN-EN 17050-2, (kopie oryginałów poświadczone za zgodność z oryginałem) 6.Oświadczenie producenta ambulansów o ich zgodności z wymaganiami określonymi w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia oraz SIWZ, Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/rprsosnowiec.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu
dział Zamówień Publicznych - Cezary Nowak
pokój 34
--
ul. Czarna 14
41-200 Sosnowiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu Sekretariat I piętro. -- ul. Czarna 14 41-200 Sosnowiec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawa i montaż urządzenia do rozrywania worków wraz z demontażem poprzedniego sprzętu.
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca.
- ZP-6/25 dostawa: nici chirurgicznych, staplerów, klipsów, siatek wszczepialnych, hemostatyków - wyrobów medycznych
- Zakup koparki podsiębiernej.
- ZP-2200-16/25 DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, KONTRASTÓW DO DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ DO TK
- "Realizacja inwestycji Budżetu Obywatelskiego 2025 o numerze: BO25/II/14, BO25/III/10,21, BO25/I/12, BO25/I/1, BO25/IV/18, BO25/V/7, BO25/O/16 oraz BO25/I/5"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego ambulansu transportowego typu A2 wyposażonego w nosze podbierające i krzesło kardiologiczne na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- USŁUGI TRANSPORTU SANITARNEGO
- Zakup ambulansu medycznego wraz z wyposażeniem na potrzeby SPZOZ Łasin
- Zakup samochodu do transportu osób dializowanych
- Zakup oraz dostawa ambulansu typu A2 dla Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lędzinach
- Dostawa dwóch ambulansów medycznych typu C dla Szpitala Powiatowego w Radomsku. " Nr Spr. 411/2025
więcej: Pojazdy pogotowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.