eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont pomieszczeń (bawialnia, sypialnia, kącik dydaktyczny), wymiana instalacji elektrycznej po istniejących trasach, malowanie, wymiana stolarki drzwiowej oraz remont ogrodzenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-27

Kraków: Remont pomieszczeń (bawialnia, sypialnia, kącik dydaktyczny), wymiana instalacji elektrycznej po istniejących trasach, malowanie, wymiana stolarki drzwiowej oraz remont ogrodzenia
Numer ogłoszenia: 246886 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Żłobek Samorządowy Nr 27 , os. Kazimierzowskie 28, 31-843 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 648 26 46, faks 12 648 26 46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobek27.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Żłobek Samorządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń (bawialnia, sypialnia, kącik dydaktyczny), wymiana instalacji elektrycznej po istniejących trasach, malowanie, wymiana stolarki drzwiowej oraz remont ogrodzenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń (bawialnia, sypialnia, kącik dydaktyczny), wymiana instalacji elektrycznej po istniejących trasach, malowanie, wymiana stolarki drzwiowej oraz remont ogrodzenia. Zamówienie składa się z 2 części: 1) Cz. 1 zamówienia: Remont pomieszczeń (bawialnia, sypialnia, kącik dydaktyczny), wymiana instalacji elektrycznej po istniejących trasach, malowanie, wymiana stolarki drzwiowej. 2) Cz. 2 zamówienia: Remont ogrodzenia na terenie Żłobka. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub 2 części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione załączniki do specyfikacji: - Wzór umowy dla każdej części zamówienia (załącznik nr 3a i 3b do specyfikacji); - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla obu części zamówienia (załącznik nr 8 do specyfikacji); - Przedmiary robót dla poszczególnych części zamówienia (załącznik nr 9 do specyfikacji). Uwaga: Wykonawca nie składa kosztorysów ofertowych wraz z ofertą. - Dokumentacja (załącznik nr 10 do specyfikacji)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.40.00.00-1, 45.42.00.00-7, 45.34.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności którzy: DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 roboty polegające na remoncie lub wymianie instalacji elektrycznej, o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda. DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 roboty polegające na remoncie lub wymianie lub budowie ogrodzenia zewnętrznego, o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej zostanie dokonana w oparciu o Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności którzy: DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA I. Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. a) minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe i uprawnienia tj.: posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; b) minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe i uprawnienia tj.: posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą równocześnie zaświadczenie kwalifikacyjne dozorowe SEP do 1 kV do dozoru D lub równoważne; - w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm) DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA I. Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe i uprawnienia tj.: posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej zostanie dokonana w oparciu o Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 3. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy) - jeżeli dotyczy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wraz z tymi dowodami należy wykazać, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (należy złożyć dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać jedynie z następujących okoliczności: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2) w przypadku niewykorzystania w całości kwoty, o której mowa w § 5 ust.1 umowy, 3) zmiany osób nadzorujących prace ze strony Wykonawcy, 4) konieczności przedłużenia terminu końcowego wykonania umowy z przyczyn niezależnych od Stron umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlobek27.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żłobek Samorządowy Nr 27, 31-843 Kraków, os. Kazimierzowskie 28 (gabinet Dyrektora placówki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Żłobek Samorządowy Nr 27, 31-843 Kraków, os. Kazimierzowskie 28 (gabinet Dyrektora placówki).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W sekcji II.2) powinno być: Wymagany termin wykonania całego zamówienia: Dla części 1 zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 28 sierpnia 2013 r. Dla części 2 zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 20 września 2013 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cz. 1 zamówienia: Remont pomieszczeń (bawialnia, sypialnia, kącik dydaktyczny), wymiana instalacji elektrycznej po istniejących trasach, malowanie, wymiana stolarki drzwiowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń (bawialnia, sypialnia, kącik dydaktyczny), wymiana instalacji elektrycznej po istniejących trasach, malowanie, wymiana stolarki drzwiowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione załączniki do specyfikacji: - Wzór umowy dla każdej części zamówienia (załącznik nr 3a i 3b do specyfikacji); - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla obu części zamówienia (załącznik nr 8 do specyfikacji); - Przedmiary robót dla poszczególnych części zamówienia (załącznik nr 9 do specyfikacji). Uwaga: Wykonawca nie składa kosztorysów ofertowych wraz z ofertą. - Dokumentacja (załącznik nr 10 do specyfikacji)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.40.00.00-1, 45.43.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cz. 2 zamówienia: Remont ogrodzenia na terenie Żłobka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 2 zamówienia: Remont ogrodzenia na terenie Żłobka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione załączniki do specyfikacji: - Wzór umowy dla każdej części zamówienia (załącznik nr 3a i 3b do specyfikacji); - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla obu części zamówienia (załącznik nr 8 do specyfikacji); - Przedmiary robót dla poszczególnych części zamówienia (załącznik nr 9 do specyfikacji). Uwaga: Wykonawca nie składa kosztorysów ofertowych wraz z ofertą. - Dokumentacja (załącznik nr 10 do specyfikacji)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.34.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.