Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-09
Radlin: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego wraz z dodatkowym wyposażeniem dla Straży Miejskiej w Radlinie
Numer ogłoszenia: 24689 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin , ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: radlin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego wraz z dodatkowym wyposażeniem dla Straży Miejskiej w Radlinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego - przebieg nie więcej niż 50 km, dotychczas nierejestrowanego, kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, wykonawczych i prawnych samochodu specjalnego wraz z dodatkowym wyposażeniem dla Straży Miejskiej w Radlinie. Samochód nie może pochodzić z ekspozycji. 2. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia, winien być dostarczony do siedziby Zamawiającego, w Radlinie, ul. Rymera 15. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć przedmiot zamówienia na czas transportu. 3. Samochód winien spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących przepisach prawnych. Dostarczony samochód musi posiadać świadectw homologacji i wymagane dokumenty umożliwiające rejestrację pojazdu, w tym: kartę pojazdu, instrukcje obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną. 4. Samochód powinien posiadać pakiet ubezpieczeń: OC, AC, NW i pełny zakres pomocy drogowej typu Assistance na okres 12 miesięcy od daty odbioru samochodu, bez dodatkowego wkładu własnego Zamawiającego. 5. Nabywany samochód winien być przystosowany do przewozu 5 funkcjonariuszy Straży Miejskiej z dodatkowym przedziałem dla 2 osób zatrzymanych i spełniać następujące parametry użytkowo - funkcjonalne : 5.1 Przedział dla funkcjonariuszy: a. siedzenia: I rząd : kierowca fotel pojedynczy ( regulacja przód,tył, pochylenie oparcia, regulacja wysokości), pasażerowie - fotel pojedynczy, II rząd - 3 osobowy zestaw foteli , b.szyby boczne drzwi przesuwnych przyciemniane ( opcjonalnie szyby przesuwne) c. ściana grodziowa oddzielająca przedział dla funkcjonariuszy do przedziału dla zatrzymanych wykonana z materiału i w technologi uniemożliwiającej przedostanie się wody w czasie mycia przedziału dla zatrzymanych. 5.2 Przedział dla zatrzymanych : a. wykładzina ścian bocznych i podsufitka b. fotele ( ławka ) dwuosobowa z zagłówkami, minimum z biodrowymi pasami bezpieczeństwa, siedziska wyposażone w uchwyty umożliwiające przykucie kajdankami osób zatrzymanych, usytuowane tyłem lub bokiem do kierunku jazdy, c. ściany bez szyb bocznych, d. dodatkowa przegroda ( ściana tylna ) wykonana z kraty z jednoskrzydłowymi drzwiami wyposażonymi w zamek i zatrzask uniemożliwiający ich otwarcie przez osoby przewożone oraz wyposażona w ogranicznik zapobiegający uszkodzeniu drzwi tylnych zewnętrznych, e. wentylator nawiewno-wywiewny z wyłącznikiem zamontowanym na desce rozdzielczej, f. oświetlenie przedziału dla zatrzymanych ( zabezpieczone przed mechanicznym uszkodzeniem przez osoby zatrzymane ) z wyłącznikiem zamontowanym na desce rozdzielczej, g. podłoga ze spadem w kierunku tyłu pojazdu ułatwiająca odprowadzenie wody z przedziału zatrzymanycdu lub korek spustowy h. wszystkie elementy muszą być wykonane z materiałów wodoodpornych, w technologii pozwalającej na mycie przedziału strumieniem wody, odporne na korozję, i. drzwi tylne otwierane do góry bez klamek wewnętrznych, j. siedziska i pozostałe elementy wyposażenia muszą być wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia mechaniczne, a cały przedział dla zatrzymanych wzmocnione i uniemożliwiające okaleczenie się osób zatrzymanych 5.3 Wyposażenie dodatkowe : a. lampa zespolona ( belka ) z nagłośnieniem 12V, z zastosowaniem światła LED, niebieska z napisem STRAŻ MIEJSKA, umiejscowiona na dachu z przodu samochodu, sterowanie z lampą z kabiny kierowcy, np. LZP-LF lub równoważna. b. lampa tylna niebieska z zastosowaniem światła LED, umiejscowiona na dachu pojazdu w tylnej lewej stronie np. LBL 2000 - lub równoważna, c. dwie lampy kierunkowe LED w kolorze niebieskim montowane w przedniej atrapie, d. halogeny boczne z zastosowaniem światła LED ( światło białe ) zamontowane po obu stronach lampy zespolonej ( belki - oświetlenie pobocza ) sterowane z kabiny kierowcy z możliwością włączania lewej lub prawej strony e. kamerka z podglądem zamontowana w przedziale dla osób zatrzymanych wraz z monitorem minimum 7 calowym zamontowanym z prawej strony słupka deski rozdzielczej. 6. Oznakowanie zewnętrzne samochodu straży miejskiej należy wykonać zgodnie z § 32b ust. 1 Rnie z § 32b ust. 1 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2015, poz. 305). 6.1. Samochód straży miejskiej powinien: 1) mieć srebrną barwę, 2) być oznakowany: a. pasem wyróżniającym odblaskowym w postaci trójrzędnej szachownicy barwy żółto-granatowej, b. pasem barwy granatowej umieszczonym poniżej pasa, o którym mowa w lit. a, o szerokości nie mniejszej niż 30 cm i nie większej niż do dolnej krawędzi drzwi, c. odblaskowym napisem STRAŻ MIEJSKA barwy żółtej umieszczonym na pasie , o którym mowa w lit. b, po obu stronach pojazdu na drzwiach przednich oraz z tyłu pojazdu, d. świetlnym napisem STRAŻ MIEJSKA barwy granatowej lub czarnej na białym tle, umieszczonym na dachu pojazdu, e. emblematem o wymiarach nie mniejszym niż 30 x 22 cm umieszczonym po obu stronach pojazdu na drzwiach tylnych, a w przypadku pojazdów posiadających innych układ drzwi - za drzwiami przednimi; emblemat powinien być tożsamy z emblematem gminy, o których mowa na podstawie art. 21 ust. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz.U. z 2013 r. poz. 1383 z późn.zm.). 6.2. Całość oznakowania powinna być wykonana z materiału odpornego na działanie zmiennych warunków atmosferycznych..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2000,00 zł musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert określonym w pkt X.1 SIWZ.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Warunki i informacje o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z zapisami pkt I.9. SIWZ - oświadczenie w druku oferty; 2) serwis gwarancyjny dla oferowanego samochodu winien znajdować się w odległości do 100 km od siedziby Straży Miejskiej w Radlinie - oświadczenie w druku oferty oraz wykaz autoryzowanych stacji obsługi oferowanej marki samochodu, posiadanych przez Wykonawcę lub sieć, którą Wykonawca reprezentuje, znajdujących się w odległości 100 km od siedziby Straży Miejskiej w Radlinie; 3) samochód będzie posiadać pakiet ubezpieczeń: OC, AC, NW i pełny zakres pomocy drogowej typu Assistance na okres 12 miesięcy od daty odbioru samochodu, bez dodatkowego wkładu własnego Zamawiającego - oświadczenie w druku oferty; 4) serwis gwarancyjny i pogwarancyjny elementów wyposażenia dodatkowego zgodnie wymienionego w pkt I.6.3. winien znajdować się w promieniu 100 km od siedziby Straży Miejskiej w Radlini, w autoryzowanych punktach serwisowych oferowanego sprzętu - oświadczenie w druku oferty; 5) Wykonawca poniesie koszty dostawy i i ubezpieczenie przedmiotu dostawy na czas transportu do siedziby Zamawiającego - oświadczenie w druku oferty; 6) Samochód winien spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących przepisach prawnych - oświadczenie w druku oferty; 7) Dostarczony samochód musi posiadać świadectw homologacji i wymagane dokumenty umożliwiające rejestrację pojazdu, w tym: kartę pojazdu, instrukcje obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną - oświadczenie w druku oferty - oświadczenie w druku oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Zużycie energii - 5
- 3 - Emisja dwutlenku węgla - 5
- 4 - Emisja zanieczyszczeń - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany umowy: 1) dopuszcza się zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowaną zaistnieniem zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia Umowy, o charakterze działania siły wyższej, 2) dopuszcza się zmianę treści niniejszej umowy w zakresie: a) wartości zamówienia, która może zostać spowodowana ustawową zmianą stawki VAT, b) zaoferowanego wykonania przedmiotu zamówienia, która może zostać spowodowana zmianą przepisów w zakresie wymogów, świadectw i dopuszczeń. c) w zakresie przedmiotu umowy ze względu na czynniki na które Zamawiający i Wykonawca nie mieli wpływu np. brak na rynku modelu wskazanego w ofercie, dopuszcza się zmianę przedmiotu zamówienia na równoważny, spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, bez zmiany wartości zamówienia określonej w § 2 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: radlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radlin, Referat Prawny i Zamówień Publicznych, I piętro, pokój nr 201..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2016 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Radlin, Sekretariat, II piętro, pokój nr 301..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Świadczenie usług sprzątania i obsługi łaźni pracowniczych w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 3 zadania
- Remont silnika elektrycznego produkcji DAMEL S.A., typu: SG8W 562X-4a dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel
- Dostawa wentylatorów lutniowych dla potrzeb Oddziałów PGG S.A. z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mikrobusu 9- osobowego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - mieszkańców DPS Zakonu Bonifratrów w Zebrzydowicach
- Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Zakup samochodów dla Domów Pomocy Społecznej - Likwidacja barier transportowych
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.