eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa sprzętu jednorazowego do angiografii i angioplastyki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-11

Bydgoszcz: Dostawa sprzętu jednorazowego do angiografii i angioplastyki
Numer ogłoszenia: 246906 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, fax 052 3655752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego do angiografii i angioplastyki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego do angiografii i angioplastyki Zadanie 1 - Stenty wieńcowe do bifurkacji Zadanie 2 - Cewniki balonowe wyskociśnieniowe do PTCA Zadanie 3 - Cewniki balonowe tnące Zadanie 4 - Stenty szyjne z systemem protekcji dystalnej Zadanie 5 - Cewniki diagnostyczne do koronarografii Zadanie 6- Prowadniki angiograficzne Zadanie 7 - Dreny do monitorowania ciśnienia Zadanie 8 - Pętle naczyniowe do usuwania ciał obcych Poniżej 212 000 euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.17.10 - Wyroby do angiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.17.10 - Wyroby do angiografii Oryginalny kod CPV: 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium, którego wartość Zamawiający ustalił, łącznie dla wszystkich zadań na kwotę 13.370,00 zł. Dopuszcza się częściowe wniesienie wadium na poszczególne zadania: zadanie 1 - 2.400,00 zł zadanie 2 - 4.100,00 zł zadanie 3 - 1.250,00 zł zadanie 4 - 2.250,00 zł zadanie 5 - 2.100,00 zł zadanie 6 - 750,00 zł zadanie 7 -200,00 zł zadanie 8 - 320,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: a)Wykonawcy muszą spełnić wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia b)Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn, że: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.. c)Wykonawca zaakceptuje termin płatności minimum 30 dni od dnia wystawienia faktury 2.Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólną ofertę: 2.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2.2.W przypadku o którym mowa w pkt. 2.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.3.Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 2.4.W przypadku gdy kilku Wykonawców składa ofertę wspólną, do oferty należy załączyć: a) dokumenty wymienione w specyfikacji w rozdziale III. pkt.1. lit. a, b, c, d, e, f, wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców oraz oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) wspólny formularz ofertowy oraz dokumenty wymienione w specyfikacji rozdziale III. pkt.1. lit. g podpisane przez ustanowionego pełnomocnika; c) informację na temat zakresu uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zamówienia publicznego. 2.5. Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz informacji zwartych w formularzu oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dostarczyli następujące dokumenty: a)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert; c)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605); g)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej: odpowiednio dla zadania 1 - 120.000,00 złotych, zadania 2 -205.000,00 złotych, zadania 3 - 63.000,00 złotych, zadania 4 - 113.000,00 złotych, zadania 5 - 105.000,00 złotych, zadania 6 - 38.000,00 złotych, zadania 7-10.000,00 złotych, zadania 8-16.000,00 złotych. 2. Wymagane oświadczenia: a.oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b.oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego lok. 39 za okazaniem dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala lub za pobraniem pocztowym lub przy udziale firmy kurierskiej plus koszty przesyłki Cena SIWZ 20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75-w kancelarii Szpitala, lok 46A-parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy: NZZ/79/D/07 Miejsce i termin otwarcia ofert: siedziba Zamawiajacego przy ul. Ujejskiego 75 -świetlica-niski parter - koło bufetu w dniu 20.12.2007 r. o godzinie 11:00 Godziny urzędowania: od poniedzialku do piątku w godzinach 7:30 - 15:00 Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami:Wojciech Wróbel tel. (052) 36-55-500 - w godzinach 8.00 - 14.00 . Oddział Kardiologii z Zakładem Diagnostyki KardiologicznejIzabela Smejlis tel. (052) 35-55-296, w godz. 8.00-15.00 - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, telefony: tel:(0-52) 36 -55 - 352, 36 -55 - 296 fax: (0-52) 36-55-752 e-mail - przetargi@biziel.pl NIP 953-22-92-539 REGON: 001281679-00019 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stenty wieńcowe do bifurkacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stenty wieńcowe do bifurkacji 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cewniki balonowe wysokociśnieniowe do PTCA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki balonowe wysokociśnieniowe do PTCA - 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cewniki balonowe tnące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki balonowe tnące 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stenty szyjne z systemem protekcji dystalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stenty szyjne z systemem protekcji dystalnej 25 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cewniki diagnostyczne do koronografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik diagnostyczne do koronarografii 3000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. ocena jakości - 15

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadniki angiograficzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadniki angiograficzne 1500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dreny do monitorowania ciśnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny do monitorowania ciśnienia 2000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pętle naczyniowe do usuwania ciał obcych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pętle naczyniowe do usuwania ciał obcych 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.