Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-23
Kwidzyn: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów szewnych, opatrunkowych, pieluchomajtek dla dorosłych, fartuchów chirurgicznych, osłon na przewody, środków dezynfekcyjnych oraz płynów dożylnych Nr sprawy: 14/2014
Numer ogłoszenia: 246914 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Zdrowie" Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Hallera 31, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6458300, faks 055 6458310.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzoz-zdrowie.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów szewnych, opatrunkowych, pieluchomajtek dla dorosłych, fartuchów chirurgicznych, osłon na przewody, środków dezynfekcyjnych oraz płynów dożylnych Nr sprawy: 14/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze zamówienie dotyczy zawarcia umowy na dostawę materiałów szewnych, opatrunkowych, pieluchomajtek dla dorosłych, fartuchów chirurgicznych, osłon na przewody, środków dezynfekcyjnych oraz płynów dożylnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych, podzielonych na części od Nr. 1 do Nr.15, stanowiących załącznik do Specyfikacji. Wszędzie tam gdzie użyto nazw własnych produktów dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Wskazanie przez Zamawiającego nazw własnych ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych wymaganych w odniesieniu do stosowanych wyrobów. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Apteki Szpitalnej w ZDROWIE Sp. z o.o w Kwidzynie, ul. gen.Józefa Hallera 31. Wykonawca dostarczy i rozładuje towar na koszt własny. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010( Dz. U. Nr 107, poz.679 z późniejszymi zmianami) oraz muszą odpowiadać wymaganiom opisanym w Formularzach cenowych. Termin ważności dostarczaneo towaru nie może być krótszy niż 2/3 całego okresu ważności. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się sukcesywnie na podstawie odrębnych zamówień. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia: a) materiałów opatrunkowych, szewnych, pieluchomajtek dla dorosłych, fartuchów, materiałów medycznych- w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia, b) płynów dożylnych- w terminie 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Termin płatności wynosi 30 dni licząc od daty dostarczenia faktury zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych -w częściach od nr 1 do nr 15: 1. Szwy chirurgiczne, 2) Szwy chirurgiczne, 3) Kompresy, gaza, wata, 4) Opaski, 5) Wyroby z gazy, 6) Pieluchomajtki dla dorosłych, 7) Opatrunek hydrokoloidowy typu hydrocoll, 8) Gąbka żelatynowa tamująca krwawienie, 9) Chusta trójkątna, 10) Fartuchy chirurgiczne jałowe, 11) Osłony na przewody, 12) Środek do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego, 13) Środek antyseptyczny do mycia ciała przed zabiegami operacyjnymi, 14) Środki do antyseptyki skóry przed iniekcjami w formie gazików, 15) Płyny dożylne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.19.90.00 - Odzież medyczna 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.69.25.00 - Płyny dożylne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik nr 16 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik nr 16 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik nr 16 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik nr 16 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik nr 16 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (Dz. U NR 107 POZ. 679 z późniejszymi zmianami)- dotyczy materiałów opatrunkowych, szewnych, pieluchomajtek, fartuchów chirurgicznych, osłon na przewody. Katalog oferowanych produktów lub kserokopie stron oferowanego produktu -dotyczy materiałów szewnych. Oświadczenie, że wykonawca posiada dokumenty dopuszczające oferowany towar do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami na terytorium RP oraz zobowiązanie, że okaże je na każde żądanie zamawiającego- dotyczy płynów dożylnych. Materiałów informacyjnych, katalogów z opisem zaoferowanych materiałów opatrunkowych, szewnych, pieluchomajtek dla dorosłych oraz fartuchów- tylko kserokopie stron zawierające opis oferowanych materiałów wraz z indeksem kodów (spis treści katalogów). W przypadku produktów leczniczych oświadczenie, że oferowany asortyment znajduje się w aktualnym katalogu wykonawcy i na każde żądanie zamawiające go katalog ten zostanie niezwłocznie dostarczony. Parametry techniczne potwierdzone dokumentami producentów włóknin, z jakich produkowane są oferowane wyroby- dotyczy fartuchów chirurgicznych jałowych. Zamawiający wymaga dostarczenia kart charakterystyki oferowanych produktów w języku polskim zgodnie z Ustawą o substancjach i preparatach chemicznych z dnia 11.01.2001 r ( Dz.U. NR. 11 poz. 84 z późn zm) oraz badań potwierdzających skuteczność mikrobiologiczną preparatu zgodnie z zharmonizowaną norma zbiorczą PN-EN 18445 da obszaru medycznego lub innymi uznanymi metodami zaakceptowanymi przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych- dotyczy środków dezynfekcyjnych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniach zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia umowy regulującej te wspópracę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzoz-zdrowie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZDROWIE Sp. zoo.o ul. Gen Józefa Hallera 31,82-500 Kwidzyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 12:00, miejsce: ZDROWIE Sp. zoo.o ul. Gen Józefa Hallera 31,82-500 Kwidzyn Pawilon Administracyjny pokój 10 lub 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Odbiór, wywóz i utylizacja zebranych selektywnie odpadów z Cmentarza Komunalnego w Kwidzynie
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Kwidzyna
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi będącymi świadczeniobiorcami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi będącymi świadczeniobiorcami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów celulozowych, drobnego sprzętu medycznego, masek chirurgicznych
- ZAKUP ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ w KRAŚNIKU
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących oraz pielęgnacyjnych
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie III
- Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i produktów do pielęgnacji ciała - umowa ramowa ZP39/A/22/2024
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.