Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-22
Łódź: Dostawa ubrań medycznych i bielizny szpitalnej wielorazowej z podziałem na 5 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/79/2012
Numer ogłoszenia: 246983 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ubrań medycznych i bielizny szpitalnej wielorazowej z podziałem na 5 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/79/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:Dostawę ubrań medycznych i bielizny szpitalnej wielorazowej z podziałem na 5 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/79/2012 Nr Pakietu Nazwa Pakiet I Ubrania medyczne wielorazowego użytku Pakiet II Ubrania medyczne i fartuchy chirurgiczne Pakiet III Bielizna szpitalna wielorazowego użycia Pakiet IV Koszule dla chorych Pakiet V Bielizna niemowlęca Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załącznik od nr 2 do nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna 33.19.90.00 - Odzież medyczna .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia: 1) Oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności producenta lub atesty lub certyfikaty poświadczające jakość i bezpieczeństwo stosowanych tkanin zgodnie z normą PN-P-84525:1998 Odzież robocza - Ubrania robocze, PN-P-84542:1985 Odzież dla personelu służby zdrowia. Odzież dla lekarzy i personelu pomocniczego - dotyczy pakietu I, II. 2) Oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności producenta lub atesty lub certyfikaty poświadczające jakość i bezpieczeństwo stosowanych tkanin zgodnie z normą ENV 14237:2002 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia - dotyczy pakietu III, IV. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane produkty (bielizna niemowlęca) są uszyte z zastosowaniem bezpiecznych (nietoksycznych) materiałów elementów takich jak: nici, napy, troczki etc. - dotyczy pakietu V. 4) Kserokopia certyfikatu uprawniającego do oznaczenia znakiem: Bezpieczny dla dziecka lub Bezpieczny dla niemowląt lub Przyjazny dla człowieka poświadczona za zgodność z oryginałem - dotyczy pakietu V. 5) Kartę parametrów technicznych tkaniny wystawioną przez producenta tkaniny - dokument zawierający opis parametrów funkcjonalno - technicznych przedmiotu zamówienia (skład surowcowy, masę powierzchniową, kurczliwość, temperaturę prania) - dotyczy pakietu I - IV. 6) Próbnik tkanin z oznakowaniem którego pakietu i pozycji dotyczą. Próbniki wybranego Wykonawcy posłużą jako wzorzec materiałów do przyszłych dostaw - dotyczy pakietu I - IV. 7) Materiały informacyjne (ulotki itp.) potwierdzające numer katalogowy (jeżeli jest nadany), opisy i parametry dotyczące proponowanego asortymentu - dotyczy pakietu od I do V. Dokumenty winny być wyraźnie oznaczone której pozycji z proponowanego asortymentu dotyczą i załączone do każdego formularza ofertowego w danym pakiecie do którego przystępuje Wykonawca. 8) Materiały informacyjne (katalogi lub zdjęcia itp.) przedstawiające zaoferowany produkt. Wykonawca winien przedstawić minimum 3 fasony wzory do wyboru z każdej pozycji. Zamawiający wybierze po jednym fasonie wzorze z każdej pozycji przy podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą - dotyczy pakietu V. Dokumenty winny być wyraźnie oznaczone której pozycji z proponowanego asortymentu dotyczą i załączone do każdego formularza ofertowego w danym pakiecie do którego przystępuje Wykonawca. 9) Tabelę rozmiarów odzieży, która posłuży do składania zamówień przez Zamawiającego - dotyczy pakietu I, II.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku:wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach, co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej; zmiany numeru katalogowego produktu; pojawienia się na rynku produktu, o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej; nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej; przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy:a) zmiana stawek podatku VAT, b) zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 94-029 Łódź, ul. Wileńska 37 (Pałacyk I piętro) Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 94-029 Łódź, ul. Wileńska 37 (Pałacyk I piętro) Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni obsługi maszyn i urządzeń do wytwarzania i wykańczania wyrobów tekstylnych w ramach projektu ZAWÓD NA MEDAL
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT z podziałem na części
- Zakup/dostawa inkubatora do koncentratu krwinek płytkowych (KKP) z wytrząsarkami.
- "Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Tomaszów Mazowiecki na odcinku od drogi ekspresowej S8 do ul. Wysokiej"
- Serwis systemów wentylacji i klimatyzacji
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Bielizna szpitalna wielokrotnego użytku
- ZP/CZD/008/25 Dostawa zestawów do pobrań narządów
- Dostawa pościeli, poduszek, kołder i koców do wszystkich obiektów Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup i dostawa artykułów medycznych w podziale na 9 pakietów dla Powiatowego Centrum Zdrowia-Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku.
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.