Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-11
Warszawa: serwisowanie samochodów służbowych Kancelarii Senatu.
Numer ogłoszenia: 246992 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu , ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6949035, faks 22 6949213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: serwisowanie samochodów służbowych Kancelarii Senatu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, przeglądów technicznych i napraw, nie objętych gwarancją, samochodów służbowych Kancelarii Senatu, następujących marek: 1. Honda - 10 samochodów osobowych, 2. Skoda - 2 samochody osobowe, 3. Citroen - 1 samochód osobowo-dostawczy, 4. Volkswagen - 1 samochód dostawczy oraz 5 samochodów osobowych, 5. Ford - 1 autobus 18-osobowy. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek w tym postępowaniu. 3. Zakres zamówienia - w każdej części zamówienia - obejmuje wykonywanie zalecanych przez producenta przeglądów technicznych oraz napraw nie objętych gwarancją, przez stacje obsługi (ASO), w tym w szczególności: 1) robociznę, w tym wykonywanie wszystkich prac i czynności składających się na serwisowanie samochodów, a w szczególności mechaniki, elektryki, układu paliwowego, elektroniki, systemu sterowania, itp. oraz dokonywanie napraw blacharsko-lakierniczych; 2) wykonywanie przeglądów określonych w książce obsługi pojazdu wynikających z okresu eksploatacji i przebiegu samochodu wraz z wymianą wyeksploatowanych części, oraz przedstawienie innych potrzeb koniecznych do wykonania, a nie zawartych w instrukcji obsługi samochodu wynikających z obsługi samochodu; 3) sprawdzenie stanu technicznego samochodów w pełnym zakresie, w tym karoserii, ogumienia, akumulatora, zabezpieczeń i wyposażenia fabrycznego samochodów, oraz przedstawienie Zmawiającemu wniosków z danej oceny; 4) zapewnienie wszystkich części zamiennych oraz materiałów potrzebnych do wykonania serwisowania samochodów, w zakresie określonym w SIWZ z załącznikami; 5) wykonanie napraw i wymiany zużytych i wyeksploatowanych części samochodu; 6) usuwanie uszkodzeń, niesprawności i wad technicznych samochodu zgłoszonych przez użytkownika oraz informowanie Zamawiającego o stwierdzonych innych uszkodzeniach wymagających naprawy; 7) ustalenie przyczyny i usuwanie istniejących usterek technicznych, w szczególności mechaniki, układu paliwowego, elektryki, elektroniki, systemu sterowania oraz zabezpieczeń antykradzieżowych i wyposażenia fabrycznego samochodów; 8) dokonanie czynności kontrolno-regulacyjnych w zakresie diagnostyki, mechaniki, układu paliwowego, elektryki, elektroniki, w tym sterowania, alarmu, itp. 4. Usługi serwisowe - w zależności od części zamówienia - muszą być świadczone przez stacje obsługi, które posiadają: 1) autoryzowany sprzęt i oprogramowanie diagnostyczne umożliwiające pełną diagnostykę samochodów marki HONDA tj. system Honda Advanced Repair Technology; 2) komputerowy tester usterek umożliwiający pełną diagnostykę pojazdów marki Skoda; 3) komputerowy tester usterek umożliwiający pełną diagnostykę pojazdu marki Citroen; 4) komputerowy tester usterek umożliwiający pełną diagnostykę pojazdów marki Volkswagen; 5) komputerowy tester usterek umożliwiający pełną diagnostykę pojazdu marki Ford; a także posiadają: 1) urządzenie do obsługi układów klimatyzacji; 2) urządzenie do sprawdzania skuteczności działania hamulców i amortyzatorów pojazdu; 3) urządzenie do sprawdzania i regulacji geometrii pojazdu. 5. Ponadto obsługa serwisowa samochodów, powinna być wykonywana przez osoby, które posiadają wiedzę i doświadczenie, w zakresie obsługi serwisowej samochodów określonej marki - w zależności od oferowanej części zamówienia. 6. Za każdą wykonaną usługę Wykonawca będzie wystawiał fakturę, w której jednym ze składników będzie wyszczególniony procentowy rabat na świadczone usługi oraz części zamienne, zgodny z rabatem zaoferowanym w Formularzu Oferty Wykonawcy - w zależności od oferowanej części zamówienia. 7. Przez okres trwania umowy, warunki gwarancji i wysokość rabatu na świadczone usługi oraz części zamienne nie ulegnie zmianom. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia wraz ze szczegółowym zestawieniem samochodów służbowych Kancelarii Senatu, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i załącznikami do SIWZ: nr 3A/1-5 - Cennikiem usług (bez części zamiennych) i nr 3B/1-5 - Cennikiem części zamiennych oryginalnych - odpowiednio - w zależności od oferowanej części zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.10.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w terminie do dnia 20 lipca 2012 r., do godz. 10:00, w zależności od oferowanej części zamówienia, w następujących wysokościach: Część I zamówienia - obsługa serwisowa samochodów marki Honda - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); Część II zamówienia - obsługa serwisowa samochodów marki Skoda - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych); Część III zamówienia - obsługa serwisowa samochodu marki Citroen - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych); Część IV zamówienia - obsługa serwisowa samochodów marki Volkswagen - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); Część V zamówienia - obsługa serwisowa samochodu marki Ford - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych). 2. Wadium będzie mogło być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie określonym przez Zamawiającego, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza. W przypadku wniesienia wadium w formie dokumentów, o których mowa w pkt 2. lit. b-e, do oferty należy dołączyć - w oddzielnej, wewnętrznej kopercie - ich oryginały oraz kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zaznaczeniem na kopercie: Wadium w przetargu nieograniczonym na serwisowanie samochodów służbowych Kancelarii Senatu. Część . 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O Warszawa: nr rachunku 18 1010 1010 0023 6513 9120 0000 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na serwisowanie samochodów służbowych Kancelarii Senatu. Część Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie określonym przez Zamawiającego, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie wykluczony. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada, dysponuje, będzie dysponować co najmniej 1 stacjęą obsługi, znajdującą się w granicach administracyjnych miasta Warszawy, w której będzie się odbywała obsługa serwisowa samochodów służbowych Kancelarii Senatu, przystosowaną do serwisowania samochodów określonej marki i posiadającą - w zależności od oferowanej części zamówienia: a) autoryzowany sprzęt i oprogramowanie diagnostyczne umożliwiające pełną diagnostykę samochodów marki HONDA, tj. system Honda Advanced Repair Technology oraz urządzenie do obsługi układów klimatyzacji, urządzenie do sprawdzania skuteczności działania hamulców i amortyzatorów pojazdu, urządzenie do sprawdzenia i regulacji geometrii pojazdu; b) komputerowy tester usterek umożliwiający pełną diagnostykę pojazdów marki Skoda oraz urządzenie do obsługi układów klimatyzacji, urządzenie do sprawdzania skuteczności działania hamulców i amortyzatorów pojazdu, urządzenie do sprawdzenia i regulacji geometrii pojazdu; c) komputerowy tester usterek umożliwiający pełną diagnostykę pojazdu marki Citroën oraz urządzenie do obsługi układów klimatyzacji, urządzenie do sprawdzania skuteczności działania hamulców i amortyzatorów pojazdu, urządzenie do sprawdzenia i regulacji geometrii pojazdu; d) komputerowy tester usterek umożliwiający pełną diagnostykę pojazdów marki Volkswagen oraz urządzenie do obsługi układów klimatyzacji, urządzenie do sprawdzania skuteczności działania hamulców i amortyzatorów pojazdu, urządzenie do sprawdzenia i regulacji geometrii pojazdu; e) komputerowy tester usterek umożliwiający pełną diagnostykę pojazdu marki Ford oraz urządzenie do obsługi układów klimatyzacji, urządzenie do sprawdzania skuteczności działania hamulców i amortyzatorów pojazdu, urządzenie do sprawdzenia i regulacji geometrii pojazdu; Należy podać numer telefonu stacji obsługi i jej adres oraz informację o podstawie do dysponowania. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku do oferty należy dołączyć: 1) wykaz zawierający co najmniej 1 stację obsługi, w której będzie się odbywała obsługa serwisowa samochodów służbowych Kancelarii Senatu, znajdującą się w granicach administracyjnych miasta Warszawy (należy podać numer telefonu stacji obsługi i jej adres oraz informację o podstawie do dysponowania), przystosowaną do serwisowania samochodów danej marki i posiadającą - w zależności od oferowanej części zamówienia: a) autoryzowany sprzęt i oprogramowanie diagnostyczne umożliwiające pełną diagnostykę samochodów marki HONDA, tj. system Honda Advanced Repair Technology oraz urządzenie do obsługi układów klimatyzacji, urządzenie do sprawdzania skuteczności działania hamulców i amortyzatorów pojazdu, urządzenie do sprawdzenia i regulacji geometrii pojazdu; b) komputerowy tester usterek umożliwiający pełną diagnostykę pojazdów marki Skoda oraz urządzenie do obsługi układów klimatyzacji, urządzenie do sprawdzania skuteczności działania hamulców i amortyzatorów pojazdu, urządzenie do sprawdzenia i regulacji geometrii pojazdu; c) komputerowy tester usterek umożliwiający pełną diagnostykę pojazdu marki Citroën oraz urządzenie do obsługi układów klimatyzacji, urządzenie do sprawdzania skuteczności działania hamulców i amortyzatorów pojazdu, urządzenie do sprawdzenia i regulacji geometrii pojazdu; d) komputerowy tester usterek umożliwiający pełną diagnostykę pojazdów marki Volkswagen oraz urządzenie do obsługi układów klimatyzacji, urządzenie do sprawdzania skuteczności działania hamulców i amortyzatorów pojazdu, urządzenie do sprawdzenia i regulacji geometrii pojazdu; e) komputerowy tester usterek umożliwiający pełną diagnostykę pojazdu marki Ford oraz urządzenie do obsługi układów klimatyzacji, urządzenie do sprawdzania skuteczności działania hamulców i amortyzatorów pojazdu, urządzenie do sprawdzenia i regulacji geometrii pojazdu; - na potwierdzenie warunku pkt 7.1. ppkt 3 SIWZ - do wypełnienia i złożenia załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących Wykonawcę z nimi stosunków, należy dołączyć do składanej oferty pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu muszą spełnić: - warunek pkt 7.1. ppkt 1), ppkt 3) i ppkt 4) SIWZ - co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie, - warunek pkt 7.1 ppkt 2) SIWZ - co najmniej jeden z tych Wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany Formularz Oferty - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załącznikami do SIWZ: nr 3A/1-5 - Cennikiem usług (bez części zamiennych) i nr 3B/1-5 - Cennikiem części zamiennych oryginalnych - w zależności od oferowanej części zamówienia; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ; 3) wykaz stacji obsługi serwisowej w granicach administracyjnych miasta Warszawy, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 7.1. ppkt 3 SIWZ - w zależności od oferowanej części zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę/osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich Wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 8.2 SIWZ i pkt 8.3. lit. a) i b) SIWZ, winny być złożone przez każdy podmiot występujący wspólnie. Natomiast pozostałe dokumenty, o których mowa w SIWZ, składa w imieniu podmiotów występujących wspólnie pełnomocnik reprezentujący te podmioty; 5) w przypadku wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca odpowiada za podwykonawców tak, jak za działania własne; 6) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy; 7) dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 2. Dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, lub upoważnionego przedstawiciela. Zaleca się, aby podpis/podpisy osób podpisujących ofertę i pozostałe dokumenty, lub poświadczających za zgodność z oryginałem kopie dokumentów, były opatrzone pieczątkami imiennymi. 3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami były ze sobą połączone w sposób uniemożliwiający jej dekompletację (np. zszyte, spięte itp.). 6. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas trwania udzielonej gwarancji - w miesiącach - na wykonane usługi (bez części zamiennych) - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym w szczególności w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. 2. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy: a) w zakresie zmiany cen netto poszczególnych usług i części zamiennych o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za dany rok w stosunku do poprzedniego, ogłoszony w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej Monitorze Polskim przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego i pod warunkiem że wzrosły ceny w cenniku usług i części zamiennych Wykonawcy. Pierwsza zmiana cen możliwa będzie po roku obowiązywania umowy. b) w przypadku zmiany stanu liczebnego samochodów, polegającego na zwiększeniu albo zmniejszeniu liczby serwisowanych samochodów poszczególnych marek.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6, Warszawa, budynek B II, pok. 2, tel.: (22) 694-91-02..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna, Kancelarii Senatu, ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, budynek B, wejście BII, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: obsługa serwisowa samochodów marki Honda.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów technicznych i napraw, nie objętych gwarancją, samochodów służbowych Kancelarii Senatu marki Honda - 10 samochodów osobowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia wraz ze szczegółowym zestawieniem samochodów służbowych Kancelarii Senatu, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i załącznikami do SIWZ: nr 3A/1 - Cennikiem usług (bez części zamiennych) i nr 3B/1 - Cennikiem części zamiennych oryginalnych - odpowiednio - w zależności od oferowanej części zamówienia. 3. Zakres zamówienia - obejmuje wykonywanie zalecanych przez producenta przeglądów technicznych oraz napraw nie objętych gwarancją, przez stacje obsługi (ASO), w tym w szczególności: 1) robociznę, w tym wykonywanie wszystkich prac i czynności składających się na serwisowanie samochodów, a w szczególności mechaniki, elektryki, układu paliwowego, elektroniki, systemu sterowania, itp. oraz dokonywanie napraw blacharsko-lakierniczych; 2) wykonywanie przeglądów określonych w książce obsługi pojazdu wynikających z okresu eksploatacji i przebiegu samochodu wraz z wymianą wyeksploatowanych części, oraz przedstawienie innych potrzeb koniecznych do wykonania, a nie zawartych w instrukcji obsługi samochodu wynikających z obsługi samochodu; 3) sprawdzenie stanu technicznego samochodów w pełnym zakresie, w tym karoserii, ogumienia, akumulatora, zabezpieczeń i wyposażenia fabrycznego samochodów, oraz przedstawienie Zamawiającemu wniosków z danej oceny; 4) zapewnienie wszystkich części zamiennych oraz materiałów potrzebnych do wykonania serwisowania samochodów, w zakresie określonym w SIWZ z załącznikami; 5) wykonanie napraw i wymiany zużytych i wyeksploatowanych części samochodu; 6) usuwanie uszkodzeń, niesprawności i wad technicznych samochodu zgłoszonych przez użytkownika oraz informowanie Zamawiającego o stwierdzonych innych uszkodzeniach wymagających naprawy; 7) ustalenie przyczyny i usuwanie istniejących usterek technicznych, w szczególności mechaniki, układu paliwowego, elektryki, elektroniki, systemu sterowania oraz zabezpieczeń antykradzieżowych i wyposażenia fabrycznego samochodów; 8) dokonanie czynności kontrolno-regulacyjnych w zakresie diagnostyki, mechaniki, układu paliwowego, elektryki, elektroniki, w tym sterowania, alarmu, itp. 3. Usługi serwisowe muszą być świadczone przez stację obsługi, która posiada: 1) autoryzowany sprzęt i oprogramowanie diagnostyczne umożliwiające pełną diagnostykę samochodów marki HONDA tj. system Honda Advanced Repair Technology, a także posiada: 1) urządzenie do obsługi układów klimatyzacji; 2) urządzenie do sprawdzania skuteczności działania hamulców i amortyzatorów pojazdu; 3) urządzenie do sprawdzania i regulacji geometrii pojazdu. 4. Ponadto obsługa serwisowa samochodów, powinna być wykonywana przez osoby, które posiadają wiedzę i doświadczenie, w zakresie obsługi serwisowej samochodów marki Honda. 5. Za każdą wykonaną usługę Wykonawca będzie wystawiał fakturę, w której jednym ze składników będzie wyszczególniony procentowy rabat na świadczone usługi oraz części zamienne, zgodny z rabatem zaoferowanym w Formularzu Oferty Wykonawcy. 6. Przez okres trwania umowy warunki gwarancji i wysokość rabatu na świadczone usługi oraz części zamienne nie ulegnie zmianom..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.10.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas trwania udzielonej gwarancji - w miesiącach - na wykonane usługi (bez części zamiennych) - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: obsługa serwisowa samochodów marki Skoda.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, przeglądów technicznych i napraw, nie objętych gwarancją, samochodów służbowych Kancelarii Senatu marki Skoda - 2 samochody osobowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia wraz ze szczegółowym zestawieniem samochodów służbowych Kancelarii Senatu, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i załącznikami do SIWZ: nr 3A/2 - Cennikiem usług (bez części zamiennych) i nr 3B/2 - Cennikiem części zamiennych oryginalnych - odpowiednio - w zależności od oferowanej części zamówienia. 3. Zakres zamówienia - w każdej części zamówienia - obejmuje wykonywanie zalecanych przez producenta przeglądów technicznych oraz napraw nie objętych gwarancją, przez stacje obsługi (ASO), w tym w szczególności: 1) robociznę, w tym wykonywanie wszystkich prac i czynności składających się na serwisowanie samochodów, a w szczególności mechaniki, elektryki, układu paliwowego, elektroniki, systemu sterowania, itp. oraz dokonywanie napraw blacharsko-lakierniczych; 2) wykonywanie przeglądów określonych w książce obsługi pojazdu wynikających z okresu eksploatacji i przebiegu samochodu wraz z wymianą wyeksploatowanych części, oraz przedstawienie innych potrzeb koniecznych do wykonania, a nie zawartych w instrukcji obsługi samochodu wynikających z obsługi samochodu; 3) sprawdzenie stanu technicznego samochodów w pełnym zakresie, w tym karoserii, ogumienia, akumulatora, zabezpieczeń i wyposażenia fabrycznego samochodów, oraz przedstawienie Zamawiającemu wniosków z danej oceny; 4) zapewnienie wszystkich części zamiennych oraz materiałów potrzebnych do wykonania serwisowania samochodów, w zakresie określonym w SIWZ z załącznikami; 5) wykonanie napraw i wymiany zużytych i wyeksploatowanych części samochodu; 6) usuwanie uszkodzeń, niesprawności i wad technicznych samochodu zgłoszonych przez użytkownika oraz informowanie Zamawiającego o stwierdzonych innych uszkodzeniach wymagających naprawy; 7) ustalenie przyczyny i usuwanie istniejących usterek technicznych, w szczególności mechaniki, układu paliwowego, elektryki, elektroniki, systemu sterowania oraz zabezpieczeń antykradzieżowych i wyposażenia fabrycznego samochodów; 8) dokonanie czynności kontrolno-regulacyjnych w zakresie diagnostyki, mechaniki, układu paliwowego, elektryki, elektroniki, w tym sterowania, alarmu, itp. 4. Usługi serwisowe muszą być świadczone przez stację obsługi, która posiada komputerowy tester usterek umożliwiający pełną diagnostykę pojazdów marki Skoda, a także posiadają: 1) urządzenie do obsługi układów klimatyzacji; 2) urządzenie do sprawdzania skuteczności działania hamulców i amortyzatorów pojazdu; 3) urządzenie do sprawdzania i regulacji geometrii pojazdu. 5. Ponadto obsługa serwisowa samochodów powinna być wykonywana przez osoby, które posiadają wiedzę i doświadczenie, w zakresie obsługi serwisowej samochodów określonej marki - w zależności od oferowanej części zamówienia. 6. Za każdą wykonaną usługę Wykonawca będzie wystawiał fakturę, w której jednym ze składników będzie wyszczególniony procentowy rabat na świadczone usługi oraz części zamienne, zgodny z rabatem zaoferowanym w Formularzu Oferty Wykonawcy. 7. Przez okres trwania umowy, warunki gwarancji i wysokość rabatu na świadczone usługi oraz części zamienne nie ulegnie zmianom..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.10.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas trwania udzielonej gwarancji - w miesiącach - na wykonane usługi (bez części zamiennych) - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: obsługa serwisowa samochodu marki Citroën.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów technicznych i napraw, nie objętych gwarancją, samochodu służbowego Kancelarii Senatu marki Citroën - 1 samochód osobowo-dostawczy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia wraz ze szczegółowym zestawieniem samochodów służbowych Kancelarii Senatu, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i załącznikami do SIWZ: nr 3A/3 - Cennikiem usług (bez części zamiennych) i nr 3B/3 - Cennikiem części zamiennych oryginalnych - odpowiednio - w zależności od oferowanej części zamówienia. 3. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie zalecanych przez producenta przeglądów technicznych oraz napraw nie objętych gwarancją, przez stacje obsługi (ASO), w tym w szczególności: 1) robociznę, w tym wykonywanie wszystkich prac i czynności składających się na serwisowanie samochodów, a w szczególności mechaniki, elektryki, układu paliwowego, elektroniki, systemu sterowania, itp. oraz dokonywanie napraw blacharsko-lakierniczych; 2) wykonywanie przeglądów określonych w książce obsługi pojazdu wynikających z okresu eksploatacji i przebiegu samochodu wraz z wymianą wyeksploatowanych części, oraz przedstawienie innych potrzeb koniecznych do wykonania, a nie zawartych w instrukcji obsługi samochodu, wynikających z obsługi samochodu; 3) sprawdzenie stanu technicznego samochodów w pełnym zakresie, w tym: karoserii, ogumienia, akumulatora, zabezpieczeń i wyposażenia fabrycznego samochodów, oraz przedstawienie Zamawiającemu wniosków z danej oceny; 4) zapewnienie wszystkich części zamiennych oraz materiałów potrzebnych do wykonania serwisowania samochodów, w zakresie określonym w SIWZ z załącznikami; 5) wykonanie napraw i wymiany zużytych i wyeksploatowanych części samochodu; 6) usuwanie uszkodzeń, niesprawności i wad technicznych samochodu zgłoszonych przez użytkownika oraz informowanie Zamawiającego o stwierdzonych innych uszkodzeniach wymagających naprawy; 7) ustalenie przyczyny i usuwanie istniejących usterek technicznych, w szczególności: mechaniki, układu paliwowego, elektryki, elektroniki, systemu sterowania oraz zabezpieczeń antykradzieżowych i wyposażenia fabrycznego samochodów; 8) dokonanie czynności kontrolno-regulacyjnych w zakresie diagnostyki, mechaniki, układu paliwowego, elektryki, elektroniki, w tym sterowania, alarmu, itp. 4. Usługi serwisowe muszą być świadczone przez stację obsługi, która posiada komputerowy tester usterek umożliwiający pełną diagnostykę pojazdu marki Citroën, a także posiada: 1) urządzenie do obsługi układów klimatyzacji; 2) urządzenie do sprawdzania skuteczności działania hamulców i amortyzatorów pojazdu; 3) urządzenie do sprawdzania i regulacji geometrii pojazdu. 5. Ponadto obsługa serwisowa samochodu powinna być wykonywana przez osoby, które posiadają wiedzę i doświadczenie, w zakresie obsługi serwisowej samochodu marki Citroën. 6. Za każdą wykonaną usługę Wykonawca będzie wystawiał fakturę, w której jednym ze składników będzie wyszczególniony procentowy rabat na świadczone usługi oraz części zamienne, zgodny z rabatem zaoferowanym w Formularzu Oferty Wykonawcy - w zależności od oferowanej części zamówienia. 7. Przez okres trwania umowy, warunki gwarancji i wysokość rabatu na świadczone usługi oraz części zamienne nie ulegnie zmianom..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.10.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas trwania udzielonej gwarancji - w miesiącach - na wykonane usługi (bez części zamiennych) - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: obsługa serwisowa samochodów marki Volkswagen.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów technicznych i napraw, nie objętych gwarancją, samochodów służbowych Kancelarii Senatu marki Volkswagen - 1 samochód dostawczy oraz 5 samochodów osobowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia wraz ze szczegółowym zestawieniem samochodów służbowych Kancelarii Senatu, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i załącznikami do SIWZ: nr 3A/4 - Cennikiem usług (bez części zamiennych) i nr 3B/4 - Cennikiem części zamiennych oryginalnych - odpowiednio - w zależności od oferowanej części zamówienia. 3. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie zalecanych przez producenta przeglądów technicznych oraz napraw nie objętych gwarancją, przez stacje obsługi (ASO), w tym w szczególności: 1) robociznę, w tym wykonywanie wszystkich prac i czynności składających się na serwisowanie samochodów, a w szczególności mechaniki, elektryki, układu paliwowego, elektroniki, systemu sterowania, itp. oraz dokonywanie napraw blacharsko-lakierniczych; 2) wykonywanie przeglądów określonych w książce obsługi pojazdu wynikających z okresu eksploatacji i przebiegu samochodu wraz z wymianą wyeksploatowanych części, oraz przedstawienie innych potrzeb koniecznych do wykonania, a nie zawartych w instrukcji obsługi samochodu, wynikających z obsługi samochodu; 3) sprawdzenie stanu technicznego samochodów w pełnym zakresie, w tym: karoserii, ogumienia, akumulatora, zabezpieczeń i wyposażenia fabrycznego samochodów, oraz przedstawienie Zamawiającemu wniosków z danej oceny; 4) zapewnienie wszystkich części zamiennych oraz materiałów potrzebnych do wykonania serwisowania samochodów, w zakresie określonym w SIWZ z załącznikami; 5) wykonanie napraw i wymiany zużytych i wyeksploatowanych części samochodu; 6) usuwanie uszkodzeń, niesprawności i wad technicznych samochodu zgłoszonych przez użytkownika oraz informowanie Zamawiającego o stwierdzonych innych uszkodzeniach wymagających naprawy; 7) ustalenie przyczyny i usuwanie istniejących usterek technicznych, w szczególności: mechaniki, układu paliwowego, elektryki, elektroniki, systemu sterowania oraz zabezpieczeń antykradzieżowych i wyposażenia fabrycznego samochodów; 8) dokonanie czynności kontrolno-regulacyjnych w zakresie diagnostyki, mechaniki, układu paliwowego, elektryki, elektroniki, w tym sterowania, alarmu, itp. 4. Usługi serwisowe muszą być świadczone przez stację obsługi, która posiada komputerowy tester usterek umożliwiający pełną diagnostykę pojazdu marki Volkswagen, a także posiada: 1) urządzenie do obsługi układów klimatyzacji; 2) urządzenie do sprawdzania skuteczności działania hamulców i amortyzatorów pojazdu; 3) urządzenie do sprawdzania i regulacji geometrii pojazdu. 5. Ponadto obsługa serwisowa samochodu powinna być wykonywana przez osoby, które posiadają wiedzę i doświadczenie, w zakresie obsługi serwisowej samochodu marki Volkswagen. 6. Za każdą wykonaną usługę Wykonawca będzie wystawiał fakturę, w której jednym ze składników będzie wyszczególniony procentowy rabat na świadczone usługi oraz części zamienne, zgodny z rabatem zaoferowanym w Formularzu Oferty Wykonawcy - w zależności od oferowanej części zamówienia. 7. Przez okres trwania umowy, warunki gwarancji i wysokość rabatu na świadczone usługi oraz części zamienne nie ulegnie zmianom..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.10.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas trwania udzielonej gwarancji - w miesiącach - na wykonane usługi (bez części zamiennych) - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: obsługa serwisowa samochodu marki Ford.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów technicznych i napraw, nie objętych gwarancją, samochodu służbowego Kancelarii Senatu marki Ford - 1 autobus 18-osobowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia wraz ze szczegółowym zestawieniem samochodów służbowych Kancelarii Senatu, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i załącznikami do SIWZ: nr 3A/5 - Cennikiem usług (bez części zamiennych) i nr 3B/5 - Cennikiem części zamiennych oryginalnych - odpowiednio - w zależności od oferowanej części zamówienia. 3. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie zalecanych przez producenta przeglądów technicznych oraz napraw nie objętych gwarancją, przez stacje obsługi (ASO), w tym w szczególności: 1) robociznę, w tym wykonywanie wszystkich prac i czynności składających się na serwisowanie samochodów, a w szczególności mechaniki, elektryki, układu paliwowego, elektroniki, systemu sterowania, itp. oraz dokonywanie napraw blacharsko-lakierniczych; 2) wykonywanie przeglądów określonych w książce obsługi pojazdu wynikających z okresu eksploatacji i przebiegu samochodu wraz z wymianą wyeksploatowanych części, oraz przedstawienie innych potrzeb koniecznych do wykonania, a nie zawartych w instrukcji obsługi samochodu, wynikających z obsługi samochodu; 3) sprawdzenie stanu technicznego samochodów w pełnym zakresie, w tym: karoserii, ogumienia, akumulatora, zabezpieczeń i wyposażenia fabrycznego samochodów, oraz przedstawienie Zamawiającemu wniosków z danej oceny; 4) zapewnienie wszystkich części zamiennych oraz materiałów potrzebnych do wykonania serwisowania samochodu, w zakresie określonym w SIWZ z załącznikami; 5) wykonanie napraw i wymiany zużytych i wyeksploatowanych części samochodu; 6) usuwanie uszkodzeń, niesprawności i wad technicznych samochodu zgłoszonych przez użytkownika oraz informowanie Zamawiającego o stwierdzonych innych uszkodzeniach wymagających naprawy; 7) ustalenie przyczyny i usuwanie istniejących usterek technicznych, w szczególności: mechaniki, układu paliwowego, elektryki, elektroniki, systemu sterowania oraz zabezpieczeń antykradzieżowych i wyposażenia fabrycznego samochodów; 8) dokonanie czynności kontrolno-regulacyjnych w zakresie diagnostyki, mechaniki, układu paliwowego, elektryki, elektroniki, w tym sterowania, alarmu, itp. 4. Usługi serwisowe muszą być świadczone przez stację obsługi, która posiada komputerowy tester usterek umożliwiający pełną diagnostykę pojazdu marki Ford, a także posiada: 1) urządzenie do obsługi układów klimatyzacji; 2) urządzenie do sprawdzania skuteczności działania hamulców i amortyzatorów pojazdu; 3) urządzenie do sprawdzania i regulacji geometrii pojazdu. 5. Ponadto obsługa serwisowa samochodu powinna być wykonywana przez osoby, które posiadają wiedzę i doświadczenie, w zakresie obsługi serwisowej samochodu marki Ford. 6. Za każdą wykonaną usługę Wykonawca będzie wystawiał fakturę, w której jednym ze składników będzie wyszczególniony procentowy rabat na świadczone usługi oraz części zamienne, zgodny z rabatem zaoferowanym w Formularzu Oferty Wykonawcy - w zależności od oferowanej części zamówienia. 7. Przez okres trwania umowy, warunki gwarancji i wysokość rabatu na świadczone usługi oraz części zamienne nie ulegnie zmianom..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.10.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas trwania udzielonej gwarancji - w miesiącach - na wykonane usługi (bez części zamiennych) - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. - (9 zadań)
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- Usługa napraw bieżących samochodów osobowych, osobowo terenowych, mikrobusów oraz dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 109/2024
- Naprawy i przeglądy samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Białystok i Zarządzie z podziałem na zadania.
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodów służbowych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.