eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnikdostawa i montaż drewnianych urządzeń zabawowych na place zabaw przy ul. Krasińskiego 30, Piastowskiej 14, Al. Niepodległości 46, Oboźnej (park Jordanowski), Kwiatkowskiego 5, Kasprowicza 3,5 -Mickiewicza 10,12, Spółdzielczej i Sądowej 4-6 w Kraśniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-11

Kraśnik: dostawa i montaż drewnianych urządzeń zabawowych na place zabaw przy ul. Krasińskiego 30, Piastowskiej 14, Al. Niepodległości 46, Oboźnej (park Jordanowski), Kwiatkowskiego 5, Kasprowicza 3,5 -Mickiewicza 10,12, Spółdzielczej i Sądowej 4-6 w Kraśniku
Numer ogłoszenia: 246998 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku , ul. Grunwaldzka 4a, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 825 41 35, faks 081 825 15 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż drewnianych urządzeń zabawowych na place zabaw przy ul. Krasińskiego 30, Piastowskiej 14, Al. Niepodległości 46, Oboźnej (park Jordanowski), Kwiatkowskiego 5, Kasprowicza 3,5 -Mickiewicza 10,12, Spółdzielczej i Sądowej 4-6 w Kraśniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż drewnianych urządzeń zabawowych na place zabaw przy ul. Krasińskiego 30, Piastowskiej 14, Al Niepodległości 46, Oboźnej (park Jordanowski), Kwiatkowskiego 5, Kasprowicza 3,5 - Mickiewicza 10,12, Spółdzielczej i Sądowej 4-6 w Kraśniku. 2. Opis przedmiotu zamówienia: a) wyposażenie placu zabaw przy ul. Krasińskiego 30 : - zestaw zabawowy w kolorze brązowym, wykonany z belek okrągłych o średnicy 0,12 m, drewno impregnowane, zjeżdżalnia z blachy ocynkowanej. Wymiary zestawu 3,5 m x 3,1 m, wysokość 3,3 m, zjeżdżalnia długość 3,0 m, wieża główna 1,0 m x 1,0 m x 3,3 m z dachem dwuspadowy, pomost skośny, długi 2,0 m x 1,0 m x 1,1 m; - kółko i krzyżyk, urządzenie wykonane z drewnianych elementów o wymiarach 1,25 m x 0,30 m, wysokość 1,60 m; - tablica do malowania o szerokości 1,20 m i wysokości 1,50 m; - huśtawka dla dwóch osób z prostym siedziskiem o długości górnej belki 3,5 m, rozstaw nóg (około) 3,5 x 2,0 m, wysokość 2,3 m; - huśtawka wagowa z siedziskiem imitującym wygląd zwierzęcia o wymiarach 3,0 m x 0,4 m; - karuzela o średnicy 1,50 m, wykonana: podest- blacha aluminiowa ryflowana, sklejka antypoślizgowa, rury-stal malowana proszkowo, talerz do odpychania się, siedzisko- sklejka wodoodporna malowana farbą akrylową; - sprężynowiec imitujący wygląd zwierzęcia o wymiarach 0,90 m x 0,30 m, wysokość 0,50 m; - ławka wolnostojąca wykonana z drewnianych elementów o wymiarach 1,70 m x 0,65 m ,wysokość siedziska 0,40 m, wysokość całkowita 0,80 m; b) wyposażenie placu zabaw przy ul. Piastowskiej 14: - huśtawka dla dwóch osób z prostym siedziskiem o długości górnej belki 3,5 m, rozstaw nóg (około) 3,5 m x 2,0 m , wysokość 2,3 m; - huśtawka wagowa z siedziskiem imitującym wygląd zwierzęcia o wymiarach 3,0 m x 0,4 m; - domek zabawowy z ławeczką i tablicą do rysowania o wymiarach 1,5 m x 2,5 m x 2,0 m; - balansada o wysokości 0,2 m wykonana z co najmniej z 12 drewnianych pali, - ławka wolnostojąca, przytwierdzona do podłoża, wykonana z drewnianych elementów o wymiarach 1,70 m x 0,65 m, wysokość siedziska 0,40 m, wysokość całkowita 0,80 m; c) wyposażenie placu zabaw przy ul. Al. Niepodległości 46 : - huśtawka dla dwóch osób z prostym siedziskiem o długości górnej belki 3,5 m, rozstaw nóg (około) 3,5 m x 2,0 m , wysokość 2,3 m; - huśtawka wagowa z siedziskiem imitującym wygląd zwierzęcia o wymiarach 3,0 m x 0,4 m; - piaskownica drewniana, sześcioboczna o wymiarach 1,6 m każdy bok, wysokość 0,3, z siedziskiem prostym; - ławka wolnostojąca, przytwierdzona do podłoża, wykonana z drewnianych elementów o wymiarach 1,70 m x 0,65 m, wysokość siedziska 0,40 m, wysokość całkowita 0,80 m; d) plac zabaw przy ul. Oboźna (park Jordanowski): - zestaw zabawowy w kolorze brązowym, wykonany z belek okrągłych o średnicy 0,12 m, drewno impregnowane, zjeżdżalnia z blachy ocynkowanej. Wymiary zestawu 3,5 m x 3,1 m, wysokość 3,3 m, zjeżdżalnia długość 3,0 m, wieża główna 1,0 m x 1,0 m x 3,3 m z dachem dwuspadowy, pomost skośny, długi 2,0 m x 1,0 m x 1,1 m; - kółko i krzyżyk, urządzenie wykonane z drewnianych elementów o wymiarach 1,25m x 0,30 m, wysokość 1,60 m; - tablica do malowania o szerokości 1,2 m i wysokość 1,5 m; - huśtawka dla dwóch osób z prostym siedziskiem o długości górnej belki 3,5 m, rozstaw nóg (około) 3,5 m x 2,0 m , wysokość 2,3 m; - huśtawka wagowa z siedziskiem imitującym wygląd zwierzęcia o wymiarach 3,0 m x 0,4 m; - karuzela o średnicy 1,5 m, wykonana: podest- blacha aluminiowa ryflowana, sklejka antypoślizgowa, rury-stal malowana proszkowo, talerz do odpychania się, siedzisko- sklejka wodoodporna malowana farbą akrylową; - piaskownica drewniana, sześcioboczna o wymiarach 1,6 m każdy bok, wysokość 0,3 m, z siedziskiem prostym; - ławka wolnostojąca, przytwierdzona do podłoża, wykonana z drewnianych elementów o wymiarach 1,70 m x 0,65 m, wysokość siedziska 0,40 m, wysokość całkowita 0,80 m; e) plac zabaw przy ul. Kwiatkowskiego 5: - huśtawka dla dwóch osób z prostym siedziskiem o długości górnej belki 3,5 m, rozstaw nóg (około) 3,5 m x 2,0 m , wysokość 2,3 m; - huśtawka wagowa z siedziskiem imitującym wygląd zwierzęcia o wymiarach 3,0 m x 0,4 m; - karuzela o średnicy 1,5 m, wykonana: podest- blacha aluminiowa ryflowana, sklejka antypoślizgowa, rury-stal malowana proszkowo, talerz do odpychania się, siedzisko- sklejka wodoodporna malowana farbą akrylową; - balansada o wysokości 0,2 m wykonana z co najmniej z 12 drewnianych pali, - równoważnia składająca się z trzech elementów poziomych umieszczonych na niewielkiej wysokości 0,40 m o wymiarach 3,65m x 2,00 m, belki przekrój kwadratowy, - ławka wolnostojąca, przytwierdzona do podłoża, wykonana z drewnianych elementów o wymiarach 1,70 m x 0,65 m, wysokość siedziska 0,40 m, wysokość całkowita 0,80 m; f) wyposażenie placu zabaw Kasprowicza 3,5 - Mickiewicza 10,12: - zestaw zabawowy o wymiarach 5,6 m x 4,8 m i wysokości 3,3 m wykonany z belek okrągłych o średnicy 0,12 m składający się co najmniej z wieży głównej 1,0 m x 1,0 m z dwuspadowym dachem, zjeżdżalni 3,0 m x 0,55 m, pomostu średniego 1,0 m x 1,0 m, pomostu niskiego 1,0 m x 1,0 m, pomostu skośnego, krótkiego 1,0 m x 1,0 m , przeplotni 2,0 m x 2,0 m wysokości, drabinki skośnej 1,9 m x 1,0 m x 2,0 m, dwa boki wieży i dwa boki pomostu średniego z zastosowaniem płyty lub sklejki wodoodpornej; - huśtawka wagowa o wymiarach 3,0 m x 0,4 m; - karuzela o średnicy 1,6 m, podesty siedzisk z blachy aluminiowej, rury stalowe; g) wyposażenie placu zabaw przy ul. Spółdzielczej: - huśtawka wagowa z siedziskiem imitującym wygląd zwierzęcia o wymiarach 3,0 m x 0,4 m; - huśtawka podwójna z siedziskami koszykowymi dla dzieci młodszych, na łańcuchach ze stali nierdzewnej o wymiarach 3,3 m x 1,8 m x 2,3 m; h) wyposażenie placu zabaw przy ul. Sądowej: - huśtawka wagowa z siedziskiem imitującym wygląd zwierzęcia o wymiarach 3,0 m x 0,4 m; - huśtawka podwójna z siedziskami koszykowymi dla dzieci młodszych, na łańcuchach ze stali nierdzewnej o wymiarach 3,3 m x 1,8 m x 2,3 m. Pozostałe założenia przy realizacji zadania: - wszystkie podane wymiary są wymiarami minimalnymi, - imitacja zwierzęcia- preferowany tygrys, - wymiary min. dotyczą wymiarów bez stref bezpieczeństwa, - elementy konstrukcyjne - belki pionowe i poziome, drewno sosnowe, okrągłe, lite lub klejone warstwowo , impregnowane próżniowo - ciśnieniowo, malowane środkami ochronnymi tj. farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi, - Wykonawca załączy zdjęcia, schematy lub inne rysunki poglądowe i rzuty wszystkich urządzeń i zestawów zabawowych zaproponowanych w ofercie, - urządzenia będą tak zamontowane, aby zapewniały utrzymanie stref bezpieczeństwa, - zjeżdżalnie grubość blachy min. 1,5 mm, chromoniklowej lub nierdzewnej, kwasoodpornej, - płyty nie ulegające gięciu, puchnięciu, odporne na chemikalia, wpływy atmosferyczne, zadrapania, uderzenia, - elementy metalowe wykonane ze stali nierdzewnej, ocynkowanej, malowane proszkowo, - łożyska huśtawek samosmarujące, zabezpieczone smarem, - łańcuchy huśtawek ze stali kwasoodpornej, nierdzewnej, - śruby mocujące ocynkowane, nierdzewne, - miejsca łączenia zabezpieczone zaślepkami, - liny z rdzeniem stalowym, - główne elementy konstrukcyjne urządzeń mocowane w fundamentach z betonu B15, - głębokość i wielkość fundamentów winna być zgodna z normami budowlanymi i winna zapewnić stabilność konstrukcji, - podczas montażu Wykonawca będzie unikać szkodliwych działań dla środowiska, a przede wszystkim emitowania nadmiernego hałasu, - wszystkie montowane wyroby muszą być zgodne z normami PN - EN 1177 i PN - EN 1176, - oferenci dokonają wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobędą wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wymagany okres gwarancji 36 m-cy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu robót (załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał min. 3 zadania w zakresie dostawy i montażu drewnianych urządzeń zabawowych dla dzieci na place zabaw o wartości min. 30 000 zł każde. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ). W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz oświadczenia należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadanymi środkami lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.krasnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku, ul. Grunwaldzka 4a, 23-210 Kraśnik, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku, ul. Grunwaldzka 4a, 23-210 Kraśnik, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.