Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-11
Kraśnik: dostawa i montaż drewnianych urządzeń zabawowych na place zabaw przy ul. Krasińskiego 30, Piastowskiej 14, Al. Niepodległości 46, Oboźnej (park Jordanowski), Kwiatkowskiego 5, Kasprowicza 3,5 -Mickiewicza 10,12, Spółdzielczej i Sądowej 4-6 w Kraśniku
Numer ogłoszenia: 246998 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku , ul. Grunwaldzka 4a, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 825 41 35, faks 081 825 15 80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż drewnianych urządzeń zabawowych na place zabaw przy ul. Krasińskiego 30, Piastowskiej 14, Al. Niepodległości 46, Oboźnej (park Jordanowski), Kwiatkowskiego 5, Kasprowicza 3,5 -Mickiewicza 10,12, Spółdzielczej i Sądowej 4-6 w Kraśniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż drewnianych urządzeń zabawowych na place zabaw przy ul. Krasińskiego 30, Piastowskiej 14, Al Niepodległości 46, Oboźnej (park Jordanowski), Kwiatkowskiego 5, Kasprowicza 3,5 - Mickiewicza 10,12, Spółdzielczej i Sądowej 4-6 w Kraśniku. 2. Opis przedmiotu zamówienia: a) wyposażenie placu zabaw przy ul. Krasińskiego 30 : - zestaw zabawowy w kolorze brązowym, wykonany z belek okrągłych o średnicy 0,12 m, drewno impregnowane, zjeżdżalnia z blachy ocynkowanej. Wymiary zestawu 3,5 m x 3,1 m, wysokość 3,3 m, zjeżdżalnia długość 3,0 m, wieża główna 1,0 m x 1,0 m x 3,3 m z dachem dwuspadowy, pomost skośny, długi 2,0 m x 1,0 m x 1,1 m; - kółko i krzyżyk, urządzenie wykonane z drewnianych elementów o wymiarach 1,25 m x 0,30 m, wysokość 1,60 m; - tablica do malowania o szerokości 1,20 m i wysokości 1,50 m; - huśtawka dla dwóch osób z prostym siedziskiem o długości górnej belki 3,5 m, rozstaw nóg (około) 3,5 x 2,0 m, wysokość 2,3 m; - huśtawka wagowa z siedziskiem imitującym wygląd zwierzęcia o wymiarach 3,0 m x 0,4 m; - karuzela o średnicy 1,50 m, wykonana: podest- blacha aluminiowa ryflowana, sklejka antypoślizgowa, rury-stal malowana proszkowo, talerz do odpychania się, siedzisko- sklejka wodoodporna malowana farbą akrylową; - sprężynowiec imitujący wygląd zwierzęcia o wymiarach 0,90 m x 0,30 m, wysokość 0,50 m; - ławka wolnostojąca wykonana z drewnianych elementów o wymiarach 1,70 m x 0,65 m ,wysokość siedziska 0,40 m, wysokość całkowita 0,80 m; b) wyposażenie placu zabaw przy ul. Piastowskiej 14: - huśtawka dla dwóch osób z prostym siedziskiem o długości górnej belki 3,5 m, rozstaw nóg (około) 3,5 m x 2,0 m , wysokość 2,3 m; - huśtawka wagowa z siedziskiem imitującym wygląd zwierzęcia o wymiarach 3,0 m x 0,4 m; - domek zabawowy z ławeczką i tablicą do rysowania o wymiarach 1,5 m x 2,5 m x 2,0 m; - balansada o wysokości 0,2 m wykonana z co najmniej z 12 drewnianych pali, - ławka wolnostojąca, przytwierdzona do podłoża, wykonana z drewnianych elementów o wymiarach 1,70 m x 0,65 m, wysokość siedziska 0,40 m, wysokość całkowita 0,80 m; c) wyposażenie placu zabaw przy ul. Al. Niepodległości 46 : - huśtawka dla dwóch osób z prostym siedziskiem o długości górnej belki 3,5 m, rozstaw nóg (około) 3,5 m x 2,0 m , wysokość 2,3 m; - huśtawka wagowa z siedziskiem imitującym wygląd zwierzęcia o wymiarach 3,0 m x 0,4 m; - piaskownica drewniana, sześcioboczna o wymiarach 1,6 m każdy bok, wysokość 0,3, z siedziskiem prostym; - ławka wolnostojąca, przytwierdzona do podłoża, wykonana z drewnianych elementów o wymiarach 1,70 m x 0,65 m, wysokość siedziska 0,40 m, wysokość całkowita 0,80 m; d) plac zabaw przy ul. Oboźna (park Jordanowski): - zestaw zabawowy w kolorze brązowym, wykonany z belek okrągłych o średnicy 0,12 m, drewno impregnowane, zjeżdżalnia z blachy ocynkowanej. Wymiary zestawu 3,5 m x 3,1 m, wysokość 3,3 m, zjeżdżalnia długość 3,0 m, wieża główna 1,0 m x 1,0 m x 3,3 m z dachem dwuspadowy, pomost skośny, długi 2,0 m x 1,0 m x 1,1 m; - kółko i krzyżyk, urządzenie wykonane z drewnianych elementów o wymiarach 1,25m x 0,30 m, wysokość 1,60 m; - tablica do malowania o szerokości 1,2 m i wysokość 1,5 m; - huśtawka dla dwóch osób z prostym siedziskiem o długości górnej belki 3,5 m, rozstaw nóg (około) 3,5 m x 2,0 m , wysokość 2,3 m; - huśtawka wagowa z siedziskiem imitującym wygląd zwierzęcia o wymiarach 3,0 m x 0,4 m; - karuzela o średnicy 1,5 m, wykonana: podest- blacha aluminiowa ryflowana, sklejka antypoślizgowa, rury-stal malowana proszkowo, talerz do odpychania się, siedzisko- sklejka wodoodporna malowana farbą akrylową; - piaskownica drewniana, sześcioboczna o wymiarach 1,6 m każdy bok, wysokość 0,3 m, z siedziskiem prostym; - ławka wolnostojąca, przytwierdzona do podłoża, wykonana z drewnianych elementów o wymiarach 1,70 m x 0,65 m, wysokość siedziska 0,40 m, wysokość całkowita 0,80 m; e) plac zabaw przy ul. Kwiatkowskiego 5: - huśtawka dla dwóch osób z prostym siedziskiem o długości górnej belki 3,5 m, rozstaw nóg (około) 3,5 m x 2,0 m , wysokość 2,3 m; - huśtawka wagowa z siedziskiem imitującym wygląd zwierzęcia o wymiarach 3,0 m x 0,4 m; - karuzela o średnicy 1,5 m, wykonana: podest- blacha aluminiowa ryflowana, sklejka antypoślizgowa, rury-stal malowana proszkowo, talerz do odpychania się, siedzisko- sklejka wodoodporna malowana farbą akrylową; - balansada o wysokości 0,2 m wykonana z co najmniej z 12 drewnianych pali, - równoważnia składająca się z trzech elementów poziomych umieszczonych na niewielkiej wysokości 0,40 m o wymiarach 3,65m x 2,00 m, belki przekrój kwadratowy, - ławka wolnostojąca, przytwierdzona do podłoża, wykonana z drewnianych elementów o wymiarach 1,70 m x 0,65 m, wysokość siedziska 0,40 m, wysokość całkowita 0,80 m; f) wyposażenie placu zabaw Kasprowicza 3,5 - Mickiewicza 10,12: - zestaw zabawowy o wymiarach 5,6 m x 4,8 m i wysokości 3,3 m wykonany z belek okrągłych o średnicy 0,12 m składający się co najmniej z wieży głównej 1,0 m x 1,0 m z dwuspadowym dachem, zjeżdżalni 3,0 m x 0,55 m, pomostu średniego 1,0 m x 1,0 m, pomostu niskiego 1,0 m x 1,0 m, pomostu skośnego, krótkiego 1,0 m x 1,0 m , przeplotni 2,0 m x 2,0 m wysokości, drabinki skośnej 1,9 m x 1,0 m x 2,0 m, dwa boki wieży i dwa boki pomostu średniego z zastosowaniem płyty lub sklejki wodoodpornej; - huśtawka wagowa o wymiarach 3,0 m x 0,4 m; - karuzela o średnicy 1,6 m, podesty siedzisk z blachy aluminiowej, rury stalowe; g) wyposażenie placu zabaw przy ul. Spółdzielczej: - huśtawka wagowa z siedziskiem imitującym wygląd zwierzęcia o wymiarach 3,0 m x 0,4 m; - huśtawka podwójna z siedziskami koszykowymi dla dzieci młodszych, na łańcuchach ze stali nierdzewnej o wymiarach 3,3 m x 1,8 m x 2,3 m; h) wyposażenie placu zabaw przy ul. Sądowej: - huśtawka wagowa z siedziskiem imitującym wygląd zwierzęcia o wymiarach 3,0 m x 0,4 m; - huśtawka podwójna z siedziskami koszykowymi dla dzieci młodszych, na łańcuchach ze stali nierdzewnej o wymiarach 3,3 m x 1,8 m x 2,3 m. Pozostałe założenia przy realizacji zadania: - wszystkie podane wymiary są wymiarami minimalnymi, - imitacja zwierzęcia- preferowany tygrys, - wymiary min. dotyczą wymiarów bez stref bezpieczeństwa, - elementy konstrukcyjne - belki pionowe i poziome, drewno sosnowe, okrągłe, lite lub klejone warstwowo , impregnowane próżniowo - ciśnieniowo, malowane środkami ochronnymi tj. farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi, - Wykonawca załączy zdjęcia, schematy lub inne rysunki poglądowe i rzuty wszystkich urządzeń i zestawów zabawowych zaproponowanych w ofercie, - urządzenia będą tak zamontowane, aby zapewniały utrzymanie stref bezpieczeństwa, - zjeżdżalnie grubość blachy min. 1,5 mm, chromoniklowej lub nierdzewnej, kwasoodpornej, - płyty nie ulegające gięciu, puchnięciu, odporne na chemikalia, wpływy atmosferyczne, zadrapania, uderzenia, - elementy metalowe wykonane ze stali nierdzewnej, ocynkowanej, malowane proszkowo, - łożyska huśtawek samosmarujące, zabezpieczone smarem, - łańcuchy huśtawek ze stali kwasoodpornej, nierdzewnej, - śruby mocujące ocynkowane, nierdzewne, - miejsca łączenia zabezpieczone zaślepkami, - liny z rdzeniem stalowym, - główne elementy konstrukcyjne urządzeń mocowane w fundamentach z betonu B15, - głębokość i wielkość fundamentów winna być zgodna z normami budowlanymi i winna zapewnić stabilność konstrukcji, - podczas montażu Wykonawca będzie unikać szkodliwych działań dla środowiska, a przede wszystkim emitowania nadmiernego hałasu, - wszystkie montowane wyroby muszą być zgodne z normami PN - EN 1177 i PN - EN 1176, - oferenci dokonają wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobędą wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wymagany okres gwarancji 36 m-cy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu robót (załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał min. 3 zadania w zakresie dostawy i montażu drewnianych urządzeń zabawowych dla dzieci na place zabaw o wartości min. 30 000 zł każde. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ). W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz oświadczenia należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadanymi środkami lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.krasnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku, ul. Grunwaldzka 4a, 23-210 Kraśnik, pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku, ul. Grunwaldzka 4a, 23-210 Kraśnik, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów dydaktycznych dla przedszkola ,,BAŚNIOWA KRAINA" w Błaszkach
- Dostawa urządzeń na place zabaw na terenie gminy Łęczyce
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Zagospodarowanie placu zabaw w Publicznym Żłobku w Prószkowie
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.