Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-02
Stęszew: Odnowienie elementów małej architektury wokół terenu (Źródełko) Żarnowiec, Gmina Stęszew z materiału Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 246 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stęszew , ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie, tel. 8197141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.steszew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie elementów małej architektury wokół terenu (Źródełko) Żarnowiec, Gmina Stęszew z materiału Wykonawcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowienie elementów małej architektury wokół terenu (Źródełko) Żarnowiec, Gmina Stęszew z materiału Wykonawcy. Zakres prac obejmuje roboty budowlano montażowe polegające na: 1) Wykonanie i montaż ogrodzenia m 140,00 2) Wykonanie i montaż ogrodzenia m 12,00 3) Uzupelnienie, regulacja, oczyszczenie i impregnacja istniejącego ogrodzenia m 152,80 4) Naprawa schodów terenowych m3 10,61 5) Wykonanie nawierzchni ścieżki m2 200,00 6) Zagospodarowanie terenu: a) wykonanie i montaż ławek parkowych szt. 20,00 b) wykonanie i montaż stojaków na rowery szt. 4,00 c) wykonanie tablicy informacyjnej szt. 1,00 d) wykonanie opaski z kostki granitowej m2 11,53 e) wykonanie nawierzchni z kostki granitowej m2 1,00 7) Pozostałe prace zgodnie z przedmiarem robót. 8) Wywóz materiałów z rozbiórki i uporządkowanie terenu po zakończonych pracach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa będąca załącznikiem do SIWZ. Ponadto zakres prac obejmuje sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1. Dokumentacja powykonawcza - atesty na materiały i prefabrykaty, 2. Wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, 3. Protokóły odbioru robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : złotych. 2. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6. ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew na konto wskazane przez Zamawiającego. 10 9048 0007 0027 3550 6000 0004 GBS Mosina O/Stęszew 5. Oryginał gwarancji wadialnej należy złożyć w sekretariacie Urzędu, a potwierdzoną kserokopię załączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny na podstawie załączonego do oferty dokumentu. Wykonawca musi udokumentować opłacenie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 50.000,00 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty z oferowaną ceną netto i brutto. Uwaga: Zaleca się wykorzystanie przekazanego formularza oferty. Dopuszcza się formularz oferty przygotowany przez Wykonawcę pod warunkiem, że będzie on zgodny co do treści z formularzem określonym przez Zamawiającego. Dołączenie do oferty formularza o innej treści niż określony w SIWZ oraz niewypełnienie wszystkich pozycji formularza ofertowego skutkować może odrzuceniem oferty. 2) kosztorys ofertowy. 3) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wykonawca musi pisemnie wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Terminy wykonania zadania przedłuża się: 1) gdy przeszkoda spowodowana jest przez siłę wyższą, 2) niesprzyjające warunki atmosferyczne nie pozwalające na realizację robót dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, 3) napotkanie i uszkodzenie w czasie wykonywania robót na niezinwentaryzowane urządzenia podziemne, 4) konieczność wykonania robót dodatkowych związanych z napotkaniem nieprzewidzianych przeszkód, 5) niezewidencjonowane obiekty archeologiczne, 6) wstrzymanie robót przez Wielkopolskiego Konserwatora Zabytków, 7) konieczność usunięcia błędów i braków w dokumentacji projektowej lub w dokumentacji technicznej urządzeń, 8) udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych mających wpływ na uzgodniony termin realizacji umowy, 9) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. 10) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, Przedłużenie terminu wykonania robót nastąpi o tyle dni, ile trwała przeszkoda w ich wykonaniu bez możliwości ubiegania się o odszkodowanie przez Wykonawcę. Podstawą do przesunięcia terminu jest wniosek Wykonawcy o przedłużenie terminu realizacji zadania, potwierdzony przez inspektora nadzoru i zatwierdzony przez Zamawiającego 2. Zmiana osób i kierowników robót spowodowana chorobą i wypadkami losowymi lub inną sytuacją: 1) złożyć oświadczenie, że posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca może wprowadzić nowe osoby na teren budowy po spełnieniu warunku uzyskania akceptacji Zamawiającego. 3. Zmiana i wprowadzenie dodatkowych Podwykonawców: 1) których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający. 2) wprowadzenie dodatkowych Podwykonawców Wykonawca może wprowadzić Podwykonawcę na teren budowy po spełnieniu warunku uzyskania akceptacji Zamawiającego. 4. Zamiana materiałów i urządzeń: 1) w przypadku wycofania z rynku, 2) wprowadzenia na rynek materiałów i urządzeń o lepszych parametrach w niższej lub w tej samej cenie co w ofercie przetargowej, 5. Aktualizacja rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny: 1) projekt wymaga akceptacji nadzoru autorskiego, 2) akceptacji Zamawiającego. Nowe rozwiązania projektowe nie mogą spowodować wzrostu kosztów. 6.Przeszkody uniemożliwiające kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach: 1) warunki geologiczne, hydrogeologiczne i wykopaliska, 2) braki lub wady w dokumentacji projektowej i przetargowej, 7. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianom w przypadku: 1) rezygnacji z części prac, jeżeli rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 2) gdy nieuzasadnione będzie wykonanie niektórych robót lub wykonanie tych robót okaże się zbędne w przyjętej technologii, 3) zamiany materiałów pod warunkiem, że będą one korzystne dla Zamawiającego. Wynagrodzenie zostanie umniejszone o wartość niewykonanych robót lub różnicy cenowej materiałów. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, a ewentualne zamówienia dodatkowe zostaną udzielone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 9. Uzasadnieniem może być jedynie: 1) prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, 2) zapewnienie optymalnych parametrów technicznych, 3) zapewnienie jakości 4) obniżenie kosztów przy zachowaniu tych samych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych. Ogólny projekt umowy może ulec modyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.steszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy Steszew
62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój nr 9 ( po uprzednim zamówieniu ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy Stęszew 62.060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przebudowa budynku Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 45261213-0, 45261910-6, 45453000-7)
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
- Modernizacja pokrycia dachu wraz ze wzmocnieniem więźby dachowej budynku Szkoły Podstawowej w Rybnie.
- Roboty budowlane w zakresie odtworzenia izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.