Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Bytom: Usługi pogrzebowe w latach 2009-2011 dla klientów MOPR w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 247020 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3886740, 032 3886700, faks 032 2818093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna m. Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pogrzebowe w latach 2009-2011 dla klientów MOPR w Bytomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych dla osób zamieszkałych lub przebywających na terenie gminy Bytom, gdy brak jest osób zobowiązanych do pokrycia kosztów pogrzebu, lub na wniosek osób bądź rodzin zobowiązanych do pokrycia kosztów pogrzebu, gdy spełniają one kryteria dochodowe wynikające z ustawy o pomocy społecznej. Zakres usług pogrzebowych obejmuje podstawowe czynności niezbędne do sprawienia pochówku lub kremacji. Sprawienie pogrzebu odbywa się zgodnie z wyznaniem zmarłego na cmentarzu komunalnym gminy Bytom lub innym na terenie gminy Bytom wskazanym przez krewnych zmarłego. Pochowanie osoby zmarłej na innym cmentarzu niż komunalny, może odbyć się pod warunkiem gdy osoby, które się tego domagają pokryją różnicę pomiędzy kosztami obowiązującymi na cmentarzu komunalnym, a kosztami obowiązującymi na wybranym cmentarzu na terenie gminy Bytom. Jeżeli Zamawiający zleci wykonanie usługi pogrzebowej, a następnie zgłoszą się osoby lub instytucje, które zobowiążą się do pochowania zwłok na własny koszt lub ze środków pochodzących z zasiłku pogrzebowego wypłacanego przez ZUS, Wykonawca od chwili powiadomienia o tym fakcie przez Zamawiającego, zobowiązany będzie do wykonania tych usług według wskazówek tych osób lub instytucji oraz do rozliczenia z nimi kosztów wykonywanych usług. W tym przypadku Zamawiający anuluje złożone zamówienie, a Wykonawca nie będzie dochodził w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu wycofania zlecenia. Wykonawca winien w ramach uzgodnionej ceny pogrzebu ponieść wszystkie koszty związane z przechowywaniem zwłok i pochówkiem (tj. ubieranie zmarłego, przewóz zwłok, zapewnienie klepsydr w ilości uzgodnionej z krewnymi osoby zmarłej maksymalnie do 10 sztuk, wywieszenie jednej z nich na tablicy przed domem żałoby, obsługa pogrzebu, przewóz karawanem, zapewnienie trumny, krzyża, tabliczki, spopielenie zwłok, urnę przy kremacji). Wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie odbywało się na pisemne zlecenie Zamawiającego przekazywane w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim powiadomieniu. Zlecenie określi zakres usługi finansowanej przez Zamawiającego i wskaże lokalizację cmentarza. Wykonawca winien posiadać w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca winien dysponować odpowiednim wyposażeniem do przechowywania zwłok w postaci chłodni oraz dysponować urządzeniami kremacyjnymi niezbędnymi do wykonania pochówku w formie kremacji. W przypadku jeżeli przy realizacji zamówienia będzie korzystał z urządzeń nie będących w jego posiadaniu, musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów zobowiązujące do udostępnienia w/w urządzeń. 2. Prognozowany zakres zamówienia w trakcie realizacji: Prognozowana roczna ilość pogrzebów Prognozowana ilość pogrzebów na okres 3 lat Pochówek w formie tradycyjnej osoby dorosłej rocznie: 72; za 3 lata:216 Pochówek w formie tradycyjnej dziecka rocznie: 2; za 3 lata: 6 Pochówek z wykorzystaniem kremacji osoby dorosłej rocznie: 10; za 3 lata:30 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia w zależności od wysokości posiadanych środków finansowych w roku budżetowym oraz w zależności od koniecznych do wykonania poszczególnych rodzajów pochówków. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części niniejszego zamówienia podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.10.00 - Usługi pogrzebowe 98.37.11.20 - Usługi kremacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.). 2.Szczegółowe warunki stawiane wykonawcom przystępującym do przetargu: a)Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje chłodniami do przechowywania zwłok oraz urządzeniami kremacyjnymi niezbędnymi do wykonania pochówku w formie kremacji lub ma zapewniony dostęp do tych urządzeń. 3.Zamawiający oceni spełnianie w.w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. 4.Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 4) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 5) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 6, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.bytom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu, ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, Dział Administracyjny II piętro, pok. 131.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu, ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, Dział Administracyjny II piętro, pok. 131.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 32 w Bytomiu
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 27 w Bytomiu
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej nr 16 im. Marii Konopnickiej w Bytomiu w roku 2025
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 42 im. Ziemi Bytomskiej w Bytomiu
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 23 w Bytomiu na rok 2025
- Świadczenie usług opiekuńczych (z wyłączeniem usług świadczonych dla osób z zaburzeniami psychicznymi) w roku 2025
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.