eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na słupach ogłoszeniowych dla potrzeb Opery Wrocławskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Wrocław: Wykonanie usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na słupach ogłoszeniowych dla potrzeb Opery Wrocławskiej
Numer ogłoszenia: 247022 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211284 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708800, faks 081 3708852.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na słupach ogłoszeniowych dla potrzeb Opery Wrocławskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na słupach ogłoszeniowych dla potrzeb Opery Wrocławskiej. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usługi rozklejenia i ekspozycji przekazanych przez Zamawiającego do ekspozycji plakatów formatu B1 w ilości do 100 sztuk miesięcznie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Wykonawca dysponować musi min 100 słupami ogłoszeniowymi na terenie miasta Wrocławia. Czas realizacji zamówienia: sezon artystyczny 2014/2015.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółka Reklama Tęczowa Sp. jawna J. Dudzik, A. Majorczyk, W. Podsędek, ul. Tęczowa 48/2, 53-602 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31980,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    a)uzasadnienie prawne: art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423) b) uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji plakatów reklamujących wydarzenia Opery Wrocławskiej na nośnikach reklamy zewnętrznej - słupach reklamowych usytuowanych na terenie Wrocławia. Reklama Tęczowa Sp. jawna J. Dudzik, A. Majorczyk, W. Podsędek z siedzibą: ul. Tęczowa 48/2, 53-602 Wrocław, jest jedynym Wykonawcą mogącym zrealizować to zamówienie, ponieważ to jedyna firma we Wrocławiu, która jest właścicielem okrągłych słupów reklamowych (firma posiada ponad 250 takich nośników). Jest to bardzo atrakcyjna i skuteczna forma reklamy wydarzeń operowych, nośniki są zlokalizowane na terenie całego miasta, w pobliżu przystanków komunikacji miejskiej, przy uczęszczanych drogach dla pieszych, w pobliżu centrów handlowych, teatrów, urzędów, hoteli, restauracji, instytucji kultury, osiedli itp. Taka forma reklamy jest bardzo skuteczna, każdego dnia przekaz Opery Wrocławskiej za pomocą dobrze wyeksponowanych plakatów dociera do dziesiątek tysięcy osób, potencjalnych widzów Opery Wrocławskiej. W związku z powyższym znajduje zastosowanie przepisów ustawy Pzp w zakresie art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a) - na rynku istnieje tylko jeden Wykonawca zdolny zrealizować niniejsze zamówienie. Dlatego też udzielenie zamówienia temu Wykonawcy jest zasadne i zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.