To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-22
Lublin: Wykonanie i dostawa wyrobów poligraficznych dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-77/12
Numer ogłoszenia: 247039 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200943 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa wyrobów poligraficznych dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-77/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa wyrobów poligraficznych (zwanych dalej także przedmiotem zamówienia towarem) wg charakterystyki określonej w załączniku nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia polega na: wykonaniu wyrobów poligraficznych (m.in.: skład, naświetlanie, druk offsetowy, oprawa) oraz dostarczaniu Zamawiającemu wykonanych wyrobów poligraficznych ( m.in. kopert, teczek, dzienników, kart, list etykiet i innych druków) wg charakterystyki, ilości i w asortymencie określonym w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji Formularzu cenowym Opisie przedmiotu zamówienia oraz spełniających wymagania zawarte w wymienionym załączniku, określonych w dwóch zadaniach następująco: Zadanie nr 1 - Przygotowanie do druku i druk offsetowy: wykonanie projektu graficznego wg wskazówek UM, składu, naświetlenie, CTF/CTP, proof, 3 x korekta. Zadanie nr 2 - Przygotowanie do druku i druk offsetowy informatorów: wykonanie projektu graficznego wg wskazówek UM, składu, łamanie, naświetlenie CTF/CTP, proof, 3 x korekta 3. Wykonanie oraz dostarczanie przez Wykonawcę Zamawiającemu druków będzie następowało na podstawie oddzielnych zamówień składanych przez Zamawiającego. 4. Rodzaj zamówienia wg ustawy Pzp: Dostawa Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zadruk powierzchni: Zamawiający nie dopuszcza druku tekstów w kolorach szarości, wymagane jest: zachowanie czystości druku; zachowanie czytelności; zachowanie ostrości konturów oraz zachowanie pasowania barw elementów graficznych 2. Wykończenie powierzchni: równomierne pokrycie powierzchni, brak rozwarstwień pomiędzy zadrukowaną powierzchnią a folią, brak występowania nierówności, brak obdarć, brak zacieków, brak zmarszczeń, brak zabrudzeń 3. Inne: prawidłowy format, prawidłowe zachowanie marginesów, równomierna intensywność druku, zachowanie odpowiednich kątów po obcięciu, zachowana wytrzymałość oprawy, brak skosów, brak występowania zjawiska odkształcania oraz brak występowania zjawiska marszczenia się zadrukowanych powierzchni.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.16.00.00 - Informatory 22.21.10.00 - Dzienniki 30.19.97.30 - Wizytówki 30.19.92.30 - Koperty 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.97.92 - Kalendarze 22.90.00.00 - Różne druki 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.20.00 - Usługi składu 79.97.10.00 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Przygotowanie do druku i druk offsetowy: wykonanie projektu graficznego wg wskazówek UM, składu, naświetlenie, CTF/CTP, proof, 3 x korekta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- System Graf Drukarnia Agencja Reklamowo Wydawnicza Janusz Laskowski, Zemborzyce Tereszyńskie 73B, 20-515 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52839,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51579,45
Oferta z najniższą ceną: 51579,45 / Oferta z najwyższą ceną: 51579,45
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Przygotowanie do druku i druk offsetowy informatorów: wykonanie projektu graficznego wg wskazówek UM, składu, łamanie, naświetlenie CTF/CTP, proof, 3 x korekta
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.U. MutliGraf s.c. R. Ellert J. Tomczuk, ul. Bielicka 76 C, 85-135 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20677,53
Oferta z najniższą ceną: 20677,53 / Oferta z najwyższą ceną: 61261,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 3 części.
- Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Leszczyńskiego 58 w Lublinie z funkcji dydaktycznej na akademik
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego"
- Najem fabrycznie nowych samochodów osobowych z pełną obsługą serwisową oraz ubezpieczeniem komunikacyjnym
- Dostawa ręcznego skanera 3D dla Wydziału Mechanicznego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywania usług drukowania oraz kopiowania dokumentów na urządzeniach oddanych do korzystania wraz z pełną obsługą serwisową
- Obsługa poligraficzna obejmująca wykonanie promocyjnych materiałów poligraficznych wraz z ich sukcesywną dostawą
- U/05/2025 Opracowanie graficzne, druk i dostawa ulotek informacyjno-promocyjnych - 1000 szt.
- Sukcesywne wykonywanie druków i formularzy urzędowych oraz opakowań bezkwasowych na potrzeby UMP w 2025 roku.
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych
- ZZP.260.1.7.2025 - Dostawa materiałów marketingowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-4
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.