Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-04
Wydminy: Dostawa tonerów i papieru do drukowania do szkół w gminie Wydminy
Numer ogłoszenia: 24704 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach , ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4210117, faks 87 4210117.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów i papieru do drukowania do szkół w gminie Wydminy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet M1212 nf MFP oraz papieru do drukowania, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy oraz Gimnazja z programem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, powinno być sporządzone w formie pisemnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Termin wykonania - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne warunki zmiany podpisanej umowy zostały określone w SIWZ i we wzorze umowy: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 2.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2.2. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie; 2.3. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 2.4. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 2.5. Konieczność zmiany terminu zakończenia z uwagi na: - siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawców, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; - zmiany w realizacji harmonogramu realizacji projektu, 3. Strony przewidują nadto możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: 3.1. przedłużenia lub skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: 3.1.1. działalności siły wyższej( np. klęski żywiołowe, strajki) mającej bezpośredni wpływ na terminowe zakończenie realizacji zadania, 3.1.2. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 3.1.3 działania osób trzecich lub organów administracji publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach, ul. Grunwaldzka 74.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół, ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, pokój nr 10...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa tonerów i papieru do drukowania dla Szkoły Podstawowej w Wydminach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet M1212 nf MFP oraz papieru do drukowania, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin wykonania - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tonerów i papieru do drukowania dla Szkoły Podstawowej w Gawlikach Wielkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet M1212 nf MFP oraz papieru do drukowania, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin wykonania - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa tonerów i papieru do drukowania dla Szkoły Podstawowej w Talkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet M1212 nf MFP oraz papieru do drukowania, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa tonerów i papieru do drukowania dla Szkoły Podstawowej w Zelkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet M1212 nf MFP oraz papieru do drukowania, na potrzeby projektu Młodzi odkrywcy na skrzydłach wiedzy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin wykonania - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa tonerów i papieru do drukowania dla Gimnazjum w Wydminach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet M1212 nf MFP oraz papieru do drukowania, na potrzeby projektu Gimnazja z programem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin wykonania - 15
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: - Dostawa tonerów i papieru do drukowania dla Gimnazjum w Gawlikach Wielkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet M1212 nf MFP oraz papieru do drukowania, na potrzeby projektu Gimnazja z programem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin wykonania - 15
INNE PRZETARGI WYDMINY
- Modernizacja zespołu boisk sportowych "Moje boisko - Orlik 2012" z zapleczem sanitarno-szatniowym w Wydminach
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych w gminie Wydminy w 2025 r.
więcej: przetargi WYDMINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń dla Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach
- Dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.