eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługi telefonii komórkowej, stacjonarnej oraz dostępu do internetu na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Szczecin: Usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej oraz dostępu do internetu na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 247061 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie , ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej oraz dostępu do internetu na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I- telefonia komórkowa. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dn. 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 z 2004 r. poz. 1800 z późn. zm.) w terminach wskazanych w Tabeli nr 1 oraz wg. poniższego zamówienia, 1) 5 kart SIM z abonamentem kwotowym nie większym niż 150 zł brutto (pakiet Typu A), liczba minut do wykorzystania w rozliczeniu miesięcznym: min. 500 minut do wszystkich operatorów krajowych i sieci oraz z usługą nieograniczonego mobilnego dostępu do internetu z limitem danych nie mniejszym niż 2 GB do wykorzystania na jeden okres rozliczeniowy o parametrach nie gorszych niż UMTS, HSPA, HSPA+ (Internet dla numeru 1 Tabela 1), abonament dla numerów z Tabeli nr 1, wiersze 1, 2, 3, 4 i 5, umowa zawarta na okres wg. Tabeli nr 1 kolumna nr 4, 2) 2 karty SIM z abonamentem kwotowym nie większym niż 30 zł brutto (pakiet typu B), liczba minut do wykorzystania w rozliczeniu miesięcznym: min. 150 minut do wszystkich operatorów krajowych i sieci, na jeden okres rozliczeniowy; dotyczy 2 numerów z Tabeli nr 1 wiersze 6 i 7, umowa zawarta na okres wg. Tabeli nr 1 kolumna nr 4, 3) 3 karty SIM z abonamentem kwotowym nie większym niż 100 zł brutto (pakiet Typu C), liczba minut do wykorzystania w rozliczeniu miesięcznym: min. 600 minut do wszystkich operatorów krajowych i sieci do wykorzystania na jeden okres rozliczeniowy, numery musza mieć wyłączoną pocztę głosową oraz zastrzeżone numery- brak wyświetlania numeracji, Wykonawca przydzieli bezpłatnie dowolne nowe numery lub zachowa obecnie posiadane, obecna umowa do 31 grudnia 2013 r., okres nowej umowy od 1 stycznia br. do 31 grudnia 2015 r. 4) 1 karta SIM z abonamentem kwotowym nie większym niż 70 zł brutto (pakiet typu D), liczba minut do wykorzystania w rozliczeniu miesięcznym: min. 600 minut do wszystkich operatorów krajowych i sieci, na jeden okres rozliczeniowy; dotyczy numeru z Tabeli nr 1 wiersz 8, umowa zawarta będzie na okres wg. Tabeli nr 1 kolumna nr 4. 5) 1 karta SIM z abonamentem kwotowym nie większym niż 60 zł brutto (pakiet typu E), liczba minut do wykorzystania w rozliczeniu miesięcznym: min. 500 minut do wszystkich operatorów krajowych i sieci, na jeden okres rozliczeniowy; dotyczy numeru z Tabeli nr 1 wiersz 9, umowa zawarta będzie na okres wg. Tabeli nr 1 kolumna nr 4. 6) 5 kart SIM z abonamentem kwotowym nie większym niż 75 zł brutto (pakiet typu F), z usługą nieograniczonego mobilnego dostępu do internetu, z limitem danych nie mniejszym niż 10 GB do wykorzystania na jeden okres rozliczeniowy w standardzie UMTS, HSPA, HSPA+ lub LTE, na terenie Polski. Ponadto: a) Wykonawca dostarczy 4 karty micro-SIM oraz jedną kartę SIM do ww. usługi. b) Jeżeli Wykonawca zaproponuje technologię LTE to również dostarczy jeden modem ze złączem USB działający z systemami Windows XP, 7, 8 (32/64 bit) i Mac OS X do karty SIM. c) Jeżeli Wykonawca posiada modem z możliwością zainstalowania karty micro-SIM to Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia 5 kart micro-SIM i jednego modemu. d) mZamawiająca wymaga aby przesyłanie danych nie było kompresowane. e) Zamawiający wymaga aby dostarczone karty nie wymagały zabezpieczenia PIN (możliwość wyłączenia). f) Jeżeli użytkownik przekroczy określony limit, Zamawiający dopuszcza możliwość zredukowania prędkości transmisji zgodnie z regulaminem Wykonawcy. g) Jeżeli użytkownik przekroczy określony limit, Zamawiający nie dopuszcza możliwość pobierania dodatkowych opłat za przesyłane dane oraz zablokowania przesyłania danych. h) Karty i modem musza być dostarczone przed rozpoczęciem świadczenia usług. 7) min. 4 nieaktywne karty SIM (stanowiących rezerwę sprzętową wg. potrzeb), które mają być aktywowane i dostarczone na koszt Wykonawcy w przypadku zagubienia lub kradzieży po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego takiej potrzeby. Część II- telefonia stacjonarna Koszalin. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w okresie od dnia 01.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych za pomocą: 1 linii PRA 15B+D - 94 34 26 693 - numer główny- DDI od 94 34 45 000 -94 34 45 037, oraz 94 34 45 056 i 94 34 45 057 - razem - 40 DDI- w lokalizacji ul. Słowiańska 16a, Koszalin. Część III- telefonia stacjonarna Szczecin/ FGŚP. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w okresie od 01.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych za pomocą 1 linii ISDN PRA 2B+D, z numeracją DDI od 91 432-43-11 do 91 432-43-17 oraz 91 432-43-88 a także 1 linii analogowej o numerze 91 421-12-28 - w lokalizacji ul. Żubrów 3, Szczecin. Część IV- światłowód Szczecin. Przedmiot zamówienia usługi dostępu do sieci Internetu dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 41 na okres 24 miesięcy. Wykonawca zapewni dostęp do sieci Internet o parametrach: - przepustowość łącza: ściąganie danych - 20 Mbit/s, wysyłanie danych - 20 Mbit/s, - łącze symetryczne w trybie pełny duplex, - bez limitów transmisji danych, - medium - światłowód, - pula min. 10 adresów zewnętrznych IP - średnie Opóźnienie do Urządzeń Punktów Zakończenia Sieci IP Wykonawcy - 50 ms - średnie Straty Pakietów w danym Okresie Rozliczeniowym: nie więcej niż 0,5%. Część V- światłowód Szczecin/ FGŚP. Przedmiot zamówienia dotyczy usługi dostępu do sieci Internetu dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie przy ul. Żubrów 3 w Szczecinie na okres 24 miesięcy. Wykonawca zapewni dostęp do sieci Internet o parametrach: - minimalna przepustowość łącza: ściąganie danych - 6 Mbit/s, wysyłanie danych - 6 Mbit/s, - łącze symetryczne w trybie pełny duplex, - bez limitów transmisji danych, - medium - łącze radiowe lub światłowodowe, - pula min. 5 adresów zewnętrznych IP - średnie Opóźnienie do Urządzeń Punktów Zakończenia Sieci IP Wykonawcy - 50 ms - średnie Straty Pakietów w danym Okresie Rozliczeniowym: nie więcej niż 0,5%. Część VI- światłowód Koszalin. Przedmiot zamówienia usługi dostępu do sieci Internetu dla filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie przy ul. Słowińskiej 15a w Koszalinie na okres 24 miesięcy. Wykonawca zapewni dostęp do sieci Internet o parametrach: - minimalna przepustowość łącza: ściąganie danych - 6 Mbit/s, wysyłanie danych - 6 Mbit/s, - łącze symetryczne w trybie pełny duplex, - bez limitów transmisji danych, - medium - łącze światłowodowe, - pula min. 5 adresów zewnętrznych IP - średnie Opóźnienie do Urządzeń Punktów Zakończenia Sieci IP Wykonawcy - 50 ms - średnie Straty Pakietów w danym Okresie Rozliczeniowym: nie więcej niż 0,5%..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda: aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wydanego na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne oraz art. 64 i nat. Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 7 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 7 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 7 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 7 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularze od nr 1 do nr 6- Oferta cenowa dla Części od I do VI. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Tylko w sytuacjach określonych w Części II w Rozdziale I pkt 1.5 lub w przypadku składania oferty wspólnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

13.9. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 13.9.1 zmniejszenia wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku pojawienia się korzystniejszej ogólnie dostępnej oferty Wykonawcy na usługi objęte przedmiotem niniejszej umowy. 13.9.2 Ustawowa zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. W przypadku gdy stawka podatku VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy, Wykonawca obniży wartość brutto stawek o różnicę VAT-u. 13.9.3 Zmiana terminu rozpoczęcia realizacji usług telekomunikacyjnych, spowodowane przedłużającymi się czynnościami prowadzącymi do wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu lub innymi czynnikami mogącymi opóźnić zawarcie umowy po okresie wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku zmiany terminu ustalony zostanie nowy termin, dogodny dla obu stron. 13.9.4 Zmiana będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy i zamawiającego w szczególności: a) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy i uniemożliwiającym jego pełną realizację. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41 70-383 Szczecin, pok. 039.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 13:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41 70-383 Szczecin, pok. 036.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I współfinansowana jest z Projektu Piramida kompetencji - II edycja współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013; oraz w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa Podziałanie 8.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.