eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa mebli biurowych dla Politechniki Koszalińskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-09

Koszalin: Dostawa mebli biurowych dla Politechniki Koszalińskiej
Numer ogłoszenia: 247109 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226711 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Politechniki Koszalińskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli biurowych dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SIWZ oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem mebli będących przedmiotem przetargu, oraz ich zmontowania, ustawienia, zawieszenia, przymocowania w miejscu przeznaczenia w ramach kwoty objętej przetargiem. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w godzinach od 8:00 do 14:00. Meble będą oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jakość sprzedanych mebli będzie zgodna z wymaganiami Polskich Norm, norm CE, Państwowego Instytutu Higieny i Instytutu Ochrony Pracy. Na podstawie formularza cenowego załącznik nr 2 należy dołączyć do oferty zdjęcia lub szkice poszczególnych mebli wymienionych w poz. 1, 3, 4, 5. Kolorystykę ustala się po przyjęciu oferty. OPIS MEBLI - Wszystkie blaty wykonane są z płyty wiórowej trzywarstwowej wg DIN 68765 o grubości min 22 mm pokrytej obustronnie laminatem. Gęstość płyty tej grubości wynosi 660 kg/m3, a klasa higieniczności E1. Blaty są oklejone obrzeżem PVC o grubości 2 mm w kolorze płyty. - Stelaż metalowy systemu B wyposażony w stopki do regulacji poziomu ~15 mm. - Blat biurka wyposażony w dwa przepust kablowe w kolorze blatu. - Pulpity pod klawiaturę wyposażone w metalowe prowadnice z pełnym wysuwem . - Elementy metalowe: kolor metalik. - Kolorystyka dopasowana do mebli będących na wyposażeniu. KONTENERY KORPUSY - Boki: płyta wiórowa trzywarstwowa wg DIN 68765 o grubości 18 mm, pokryta obustronnie laminatem. Gęstość płyty: 720 kg/m3. Klasa higieniczności E1. - Plecy: wpuszczane w boki z płyty wiórowej trzywarstwowej wg DIN 68765 grubości 18 mm - pokrytej obustronnie laminatem. Gęstość płyty: 720 kg/m3. Klasa higieniczności E1, z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem PCV o gr. 2 mm, kolorem odpowiadającym kol. płyty. - Wieniec górny: płyta wiórowa trzywarstwowa wg DIN 68765 o grubości 25 mm, pokryta obustronnie melaminą. Gęstość płyty: 660 kg/m3. Klasa higieniczności E1. Wieniec górny mocowany na złącza mimośrodowe - Wieniec dolny wyposażonych w 4 kólka - Wieńce oklejone PCV 2 mm z czterech stron. - Wieniec górny mocowany na złącza mimośrodowe, a dolny na konfirmaty. - Fronty wykonane z płyty melaminowej o gr. 18 mm, oklejone PCV 2 mm w kolorze frontu. - Metalowe boki szuflad do kontenerów. - Zamykany na klucz centralny, klucze łamane. - Kolorystyka dopasowana do mebli będących na wyposażeniu. SZAFY AKTOWE I UBRANIOWE KORPUSY - konstrukcja klejona na prasie i montowana na linii do montażu - Boki : płyta wiórowa trzywarstwowa wg DIN 68765 o grubości 18 mm, pokryta obustronnie melaminą. Gęstość płyty: 720 kg/m3. Klasa higieniczności E1. Konstrukcja wieńcowa. Boki oklejone PVC 2 mm z czterech stron. - Plecy: wpuszczane w boki i wieńce, z płyty pilśniowej gr. 3 mm w kolorze mebli. - Wieniec dolny i górny: płyta wiórowa trzywarstwowa wg DIN 68765 o grubości min 22 mm, pokryta obustronnie melaminą. Gęstość płyty: 660 kg/m3. Klasa higieniczności E1. Wieniec dolny wyposażony w 4 stopki zapewniające poziomowanie od wewnątrz szafy w zakresie 15 mm. Wieńce oklejone PCV 2mm z czterech stron. Wieniec górny i dolny ustalany na kołki. Wieniec górny mocowany na złącza mimośrodowe, a dolny na konfirmaty,. - kolorystyka dopasowana do mebli będących na wyposażeniu. FRONTY Fronty wykonane z płyty wiórowej trzywarstwowej pokrytej obustronnie melaminą wg DIN 68765 o grubości 18 mm. Gęstość płyty: 720 kg/m3. Klasa higieniczności E1. Fronty oklejone PVC 2 mm z czterech stron. Zawiasy puszkowe, samodomykowe, szybko montażowe (clip) o ilości cykli minimum: 80 tyś. (lub równoważne). PÓŁKI Półki mocowane systemem zapadkowym, uniemożliwiającym ich przypadkowe wysunięcie. Regulacja wysokości półek. Półki wykonane są z płyty wiórowej trzywarstwowej wg DIN 68765 występujące w dwóch grubościach (18 mm i 22 mm) w zależności od długości półki, pokrytej obustronnie PCV 2 mm. Gęstość płyty: 720 kg/m3. Klasa higieniczności E1. Odległość między półkami zgodna z międzynarodowym standardem OH (327 mm). ŻALUZJE Wykonane i zamontowane zgodnie normami w kolorze całej zabudowy. OKUCIA Szafy aktowe i ubraniowe wyposażone w zamek baskwilowy ze składanym kluczem. W szafach ubraniowych wysuwany poprzecznie drążek ubraniowy. Krzesła tapicerowane komputerowe obrotowe - - siłownik gazowy lub olejowy umożliwiający płynną regulację wysokości siedziska, mechanizm regulujący kąt nachylenia oparcia względem siedziska za pomocą dźwigni, regulacja wysokości i głębokości oparcia, oparcie wyprofilowane, osłona plastikowa o dużej wytrzymałości, podłokietnik z regulacją wysokości, pięcioramienna podstawa o dużej wytrzymałości wyposażona w kółka, - fotele powinny posiadać pozytywną opinię dotyczącą ergonomii w pracy wystawioną przez jednostkę publiczną, - tapicerka z wysokiej jakości tkaniny spełniającej warunki eksploatacji w obiektach użyteczności publicznej , kolor do uzgodnienia. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar własnym transportem na własny koszt, wg zasady door to door.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MISZCZUK MEBLE Mariusz Miszczuk, Ul. Krawiecka 8, 75-671 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22730,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24034,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24034,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28025,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.