eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleP/6/2009 Dostawa środków czystości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Opole: P/6/2009 Dostawa środków czystości
Numer ogłoszenia: 24710 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi , ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wszn.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/6/2009 Dostawa środków czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości na potrzeby Zespołu zgrupowanych w pakietach: Pakiet I- środki czystości ZWYKŁE Pakiet II- środki czystości EXTRA Pakiet III */** - Superkoncentraty do mycia i konserwacji powierzchni * *Wszystkie preparaty 1-3 muszą być kompatybilne tj. pochodzące od jednego producenta. ** W ramach oferowanego pakietu Wykonawca na czas trwania umowy musi udostępnić (użyczenie za protokołami odbioru i przekazania) urządzenia wielokrotnego użytku, ruchome, do podłączenia pod kran techniczny (ilość urządzeń dozujących 60 szt.) dozujące, służące do przygotowania gotowych roztworów produktów chemicznych w zakresie 0,1 % do 0,2% wraz z przeszkoleniem pracowników higieny szpitalnej w cenie środków Pakiet IV - środki czystości sala rehabilitacyjna Pakiet V -środki czystości do kuchni Pakiet VI - worki Pakiet VII - ręczniki i papier toaletowy, prześcieradła jednorazowe Pakiet VIII - ścierki Pakiet IX- preparat do udrażniania rur. Pakiet X - preparat do dezynfekcji urządzeń sanitarnych według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 10 zadań. 1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) - 33631600-8, 33741100-7, 33741300-9, 33763000-6, 33772000-2, 39514200-0, 39812100-8, 39813000-4 , 39820000-6, 39830000-9, 39831000-6, 39831200-8, 39831240-0, 33922000-9, 19520000-7 1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za równoważną zostanie uznana oferta, w której wykazane zostaną materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż podane przez zamawiającego i spełniające wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Np. zamawiający zezwala wycenić przedmiot zamówienia w opakowaniu innej wielkości niż żądana przez niego, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć (przy czym Zamawiający podał maksymalną wielkość opakowania), tak aby ogólna ilość danej pozycji była zgodna z SIWZ pod warunkiem, że zostaną spełnione pozostałe parametry oferowanego produktu. Dokonując takiego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość i wielkość opakowania podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczone wielkości. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. Analogicznie Zamawiający dopuszcza inne niż podane przez niego stężenia robocze, ale wymaga również odpowiedniego przeliczenia ilości preparatu, tak by ilość roztworu roboczego była równoważna. Uwaga: Zgodnie z art. 30. ust. 5 /Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego./ Co oznacza, iż Wykonawca musi udowodnić, iż dysponuje asortymentem równoważnym np. poprzez dołączenie do oferty dokumentów poświadczających o równoważności. Uwaga: dokumenty dotyczące równoważności oferty, nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ustawy. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację (np. kartę charakterystyki) asortymentu równoważnego, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, że zaoferowany asortyment posiada takie same lub lepsze parametry technicznych, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Termin realizacji zamówienia 3.1. całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie od daty podpisania umowy r. przez okres 12 miesięcy 3.2. zamówień cząstkowych - do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia cząstkowego dla każdego pakietu poza VIII, pakiet VIII - 14 dni dla poz. 4 (jednorazowa dostawa), pozostałe pozycje 5 dni roboczych. 3. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 4. Przedmiot zamówienia musi posiadać dopuszczenie do obrotu. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego. Zamawiający wymaga załączenia do oferty: - oświadczenia (jedno oświadczenie dla wszystkich oferowanych produktów), że Wykonawca posiada że wyrób został dopuszczony do obrotu na terenie RP. Na każde wezwanie zamawiającego w trakcie toczącego się postępowania przetargowego, a także w trakcie realizacji umowy, Wykonawca przedłoży ww dokumenty. - dotyczy pakietów II -V i IX - X - karty charakterystyki produktu - umożliwiającą porównanie parametrów opisanych w załączniku nr 1 A z oferowanymi przez Wykonawcę, w tym z informacją o przeznaczeniu środków do kontaktu z żywnością dla pakietu V - dotyczy wszystkich pakietów oprócz pakietów VI-VIII wymagane załączenie etykiety znajdujące się na oryginalnym opakowaniu produktu z opisem działania, dawkowania i składem preparatu (etykieta wystawiona przez producenta) UWAGA: Każdy dokument (w przypadku kserokopii potwierdzony za zgodność z oryginałem) należy opisać w prawym górnym rogu - którego pakietu i której pozycji dotyczy, dokumenty ułożyć wg kolejności wynikającej z załącznika Nr 1 A.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.74.11.00 - Środek do mycia rąk 33.74.13.00 - Środek odkażający do rąk 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 39.51.42.00 - Ścierki 39.81.21.00 - Pasty do podłóg 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj.: Wykonawców posiadających w zakresie prowadzonej działalności zakres określony przedmiotem zamówienia, a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 2.1., 2.2, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Uwaga: Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 2.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /załącznik nr 3/; 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zmn.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: środki czystości ZWYKŁE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości na potrzeby Zespołu zgrupowanych w pakietach: Pakiet I- środki czystości ZWYKŁE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.10.00-6, 39.83.12.00-8, 39.83.12.40-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II- środki czystości EXTRA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości na potrzeby Zespołu zgrupowanych w pakietach: Pakiet II- środki czystości EXTRA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.21.00-8, 39.81.30.00-4, 39.82.00.00-6, 39.83.12.40-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Superkoncentraty do mycia i konserwacji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości na potrzeby Zespołu zgrupowanych w pakietach: Pakiet III - Superkoncentraty do mycia i konserwacji powierzchni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8, 39.82.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - środki czystości sala rehabilitacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości na potrzeby Zespołu zgrupowanych w pakietach: Pakiet IV - środki czystości sala rehabilitacyjna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet V -środki czystości do kuchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości na potrzeby Zespołu zgrupowanych w pakietach: Pakiet V -środki czystości do kuchni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI - worki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości na potrzeby Zespołu zgrupowanych w pakietach: Pakiet VI - worki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.92.20.00-9, 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII - ręczniki i papier toaletowy, prześcieradła jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości na potrzeby Zespołu zgrupowanych w pakietach: Pakiet VII - ręczniki i papier toaletowy, prześcieradła jednorazowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.77.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII - ścierki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości na potrzeby Zespołu zgrupowanych w pakietach: Pakiet VIII - ścierki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX- preparat do udrażniania rur..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości na potrzeby Zespołu zgrupowanych w pakietach: Pakiet IX- preparat do udrażniania rur..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X - preparat do dezynfekcji urządzeń sanitarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości na potrzeby Zespołu zgrupowanych w pakietach: Pakiet X - preparat do dezynfekcji urządzeń sanitarnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.